de date

17 0 2
                                    

'Je ziet er mooi uit' zegt Cedric. 'Jij ook' zegt Liv . Ze gaan samen aan een tafeltje zitten en Liv vind het nog een beetje raar, omdat ze toch wel gevoelens voor hem begint te krijgen. Het gesprek verloop een beetje akward omdat ze niet weten waarover te praten. Toen zij Cedric ' hoe was jou dag' Liv reageerde en zei' goed wat voor klassen had jij vandaag'. Cedric vertelde over zij lessen en zo ging voor een tijdje het gesprek door. Hij begon te praten en stelde zich open en vertelde over  zijn vorige relaties en vertelde dat hij nu geen vriendin had. Dit was Liv's kans om naar hem open te stellen over haar gevoelens voor hem. 'Uhhhhh nauw ......' zei Liv nerveus. 'wat is er, je weet dat je me alles kan vertellen' zegt Cedric. 'Uhhh ik vind je zeg maar uhh al een tijdje uhhh leuk'. Cedric begon te blozen en zei ' waarom denk je dat ik je anders hier naartoe hebt gevraagd ,als ik je niet leuk  had gevonden' en hij bloosde nog meer. 'Dat vind ik heel fijn om te horen want ik was nogal nerveus' zei Liv. 'Bij mij hoef je nooit meer onzeker of nerveus te zijn want je bent mooi zoals je bent' zei Cedric. Ze liepen hand in hand terug naar Hogwarts.


Liv was hel opgelucht toen ze terug was en kon niet op van blijdschap, ze sprong op het bed en gilde. Luna kom binnen en zei' wat is er met jou gebeurd je lijkt me wel erg  vrolijk'.  'Je gaat het niet raden' zei Liv, 'ik ben op date geweest met Cedric en tegen hem verteld dat ik hem leuk vind en hij vond mij leuk'. Luna kwam naar Liv toe en gaf haar een knuffel, Liv vertelde Luna dat ze zo blij was om haar als vriendin te hebben en dat ze er altijd voor haar is geweest. 'We moeten maar gaan tanden poetsen en naar bed morgen hebben we weer een lange dag voor de boeg'. Liv en Luna hadden het de hele avond over de date. Ze gingen slapen en Liv droomde eerst over  Cedric totdat ze weer uit haar droom gesleurd word en weer op het kerkhof beland. Harry en Cedric komen met een flits op de grond te vallen. Er kwam een groene lichtflits en ze hoort een vage spreuk. Ze schrik zich en word  doodsbang wakker en weet niet hoe ze dit aan Cedric gaat vertellen. ook al is het maar een droom, of toch niet?

The girl who  didn't know her last name.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu