Tanıtım

30 2 4
                                    

Bu ilk bölümde karakterlerin bir tanıtımını yapacağım. Bu yüzden Multimedia'ya harita koydum. Şöyle bir bakacak olursak karakterlere:

Rusya:Dıştan soğuk görünen ama içinde çok tatlı birisi yatan bir kadın. Çok zeki. Bir çocuğu var.

Ermenistan:Rusyanın gıcık çocuğu. Cinsiyeti erkek.

Rusyayla Ermenistanın ilişkisini şöyle anlatayım:

Hani anneniz sizi Altın Günü'ne götürür(biliyorum hepiniz bulundunuz o ortamda). Orada hiperaktif bir erkek çocuğu vardır kızların saçlarını çeker falan. Sonra kızlar o çocuğa kızınca annesi gelip kızlara ''O sizden küçük ona düzgün davranın,valla alırım ayağımın altına haaaa!'' diye çemkirir. İşte bu senaryodaki anne Rusya,o hiperaktif erkek çocuğu ise Ermenistan. 

Azerbaycan:Türkiye'nin can dostu. Ermenistanla ve Rusyayla küs. Cinsiyeti erkek.

Türkiye:Azerbaycan'ın can dostu. Ermenistanla küs. Cinsiyeti kadın.

Kuzey Kıbrıs:Türkiye'nin minik kız kardeşi. Ablasını çok seviyor,koşmayı seviyor.

Yunanistan:Türkiyeyle garip bir ilişkisi var. Çok kavga ediyorlar ama birbirlerinden kopamıyorlar. Cinsiyeti erkek.

Bulgaristan:Hiçbirşey yapmıyor. Genellikle Türkiye'nin eşyalarını kullanıyor. Cinsiyeti erkek.

Norveç:Modernlikten manyayan bir arkadaş. Zaman kavramı olmasın falan diyor. Cinsiyeti kadın.

Güney Kore:Kuzey Kore'den nefret ediyor. Amerika'nın küçük erkek kardeşi.

Kuzey Kore:Güney Kore'ye aşık ama ona açılamıyor. Cinsiyeti kadın.

Amerika:Rusya'dan nefret ediyor. Egoist biri. Cinsiyeti erkek.

Çin:Her şeyi yiyen bokboğazın teki. Cinsiyeti erkek. Dayak atmayı seviyor. Bağcılar kekosu kısaca.

Gürcistan:Herkesle arkadaş olan neşeli birisi. Hoşgörülü. Cinsiyeti erkek.

Ukrayna:Tam bir bela mıknatısı-Harry Potter misali-. Rusya'nın kardeşi,fakat birbirlerine çok sinir oluyorlar. Cinsiyeti erkek.

Suudi Arabistan:Amerika'nın yavşak arkadaşı. Cinsiyeti erkek.

Kanada:Zeki birisi. Aynı zamanda gönlü bol. Cinsiyeti erkek.

Bu hikayeye 2 oy gelsin ilk bölümü yayınlarım. Hadi allahaısmarladık!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DünyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin