Soru - Cevap.

52 12 55
                                    

Helloooww! Nasılsınız Mirvariler? Valla benim sınavlarım bitti, mutluyum şuan kjsfndssha.

Multimedia: Önerdiğim şarkılarda bugün.

Soru cevap yapalım azıcık, olur?


💥 Mirvariler'in konusu hakkındaki fikirleriniz?

↪ Bence çok güzel. İlgi çekici, hoş...

💥 Kapak hakkındaki düşünceleriniz?

Güzel.

💥 Acaba kitap kapağı yarışması mı yapsak? İsteyen okurlar kapak yapar ve bana atar. Bende bölüm olarak paylaşırım, yorumlarsınız. En beğenilen kazanmış olur. Hem böylece de mirvari için kapak hazırlayıp, yazarımızı mutlu ederiz. Ne dersiniz?  👉👈 ✨

💥 Şuana kadar olan bölümlerden, en sevdiğiniz? Neden?

Hepsi çok güzel ve özel ama... 14. Bölüm bana çok güzel geliyor. 

* "Buz Mavisi gibisin Ege. İyi ama gizemli."

"Gül Kurusu gibisin Defne. Güzel ama hüzünlü." *

💥 Defne mi Ege mi?

↪ Ege... ^^

💥 Ege veya Defne. İkisinden birini seçtiniz. Artık değiştirme hakkınız yok. Öhöm! Neyse. Seçtiğiniz kişi ile, bir yolculuğa çıkıyorsunuz. Yolculuk yer altında oluyor. Aksilikler çıkıyor ve o yerin altındaki metro istasyonunda tam 2 gün kalıyorsunuz. Telefonlar çekmiyor. Sizden başkada kimse yok, çünkü son durakta inecektiniz. İki gün boyunca beraber bir çıkış yolu arayacaksınız ama bulamayacaksınız. İki günün sonunda sizi çıkaracaklar oradan ekipler. O iki gün boyunca ne yapmak isterdiniz seçtiğiniz kişi ile? 

Yerin altında ne yapabiliriz acaba? Neyse jfnödaeank. Sohbet ederdim Ege ile. Ona sarılırdım. Acılarını dinlerdim. Yaralarını sarardım. Aynı kulaklıkla aynı müziği dinlerdik vs. vs. (Diğer yapacaklarımda bende kalsın sonuçta o benim, bende onun sayılırım ;) gksngrdlöwn. Sonuça ben Defne'yim, ştt.)

💥 Ümit mi Selim mi?

Ümit demek isterdim ama Selim. 

💥 Seçtiğin kişi ile Ankara'da bulunan Anka Park'a gidiyorsunuz. Anka Park, dünyanın en büyük lunaparklarından biri. Orada saatlerce eğleniyorsunuz. Vaktiniz nasıl geçerdi sizce? Hangi oyuncaklara binmek isterdiniz?

Selim korkar kesin bende ona gülerim fjhdnköaefnjla. Hız trenine binerdik ilk ve çok güzel geçerdi bee. Keşke gerçek olsa. Olsa olsa...

💥 Virancılardan Demir mi, yoksa gıcıkgillerden Anıl mı?

Gıcıkgillere katlanamam ama Demir'e katlanırım. Amaç: macera olsun ıfjednösa.

💥 Seçtiğiniz insancık ile 7 saat bir evde kilitlisiniz.d Ve bu kasıtlı yapılmış bir şey, 7 saat sonra gelecekler. Aman neyse ne. O 7 saat içinde ne yapardınız?

Film izlerdik. Ben ne dersem onu yapardık. Sonuçta Defne Çağlar olmak bunu gerektirir olfdkmse. Sonracığıma bana bir şeyler falan anlatırdı. Azcık saçını falan yolardım virancı olduğu için. Öyle.

💥 Azcıkta başka şeyler konuşalım yahu. 💥

💥 Sevdiğiniz bir şarkı?

Yüksek Sadakat - Döneceksin Diye Söz Ver. <3

💥 Benim yıldızım dediğiniz yıldız? Peki neden o?

Pollux Yıldızı. Neden bu bende bilmiyorum, adı güzel geldi rjlwççş.

💥 Benim dediğiniz gezegen? Neden?

Satürn. Nedeni: hoş.

💥 Siyah mı masum, beyaz olan mı? Neden?

Siyah masum. Beyaz neden masum olsun ki? Masum olmak demek, kendini yok etmek demek midir? Değil. 

💥 İngilizce müzik mi, Türkçe mi?

Fark etmiyor.

💥 Bir kitap karakteri olacaksınız ama sadece bir günlüğüne. O karakter kim olurdu ve hangi kitap? Neden?

Enkaz Altındakiler - Kumru Sonat (889) 

💥 Sevdiğiniz bir alıntı -Mirvari ve başka bir yerden- ?

Mirvari: "Gül kurusu gibisin. Güzel ama hüzünlü."

- Şevval Arslan -

Diğer: "Işığa ihtiyaç duyduğun her gün bir yıldız karala gökyüzüne..." 

                                         -Emre Gül-

💥 Bana sormak istedikleriniz?

💥 Yazara sormak istedikleriniz? 


Benden bu kadar, kendinize iyi bakın canımlar. Hoççağalın!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mirvari: Yetenekler Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin