1.Röportaj (Okur)

90 16 17
                                    

Hepinize merhabalar! Ben Defne. Mirvari: Özel Yetenekliler Okulunda okuyan bir mirvariyim.

Siz de bir mirvarisiniz artık! Bize mirvari olma şansını tanıyan yazarımız Şevval'e çok teşekkür ediyoruz. Onun sayesinde böylesine güzel bir kurguyla karşılaştık!

İlk röportajım bir mirvari okuyucusu ile oldu. 

Okurun Hesabı: @adaselcuk07

----------------------------------

1.Mirvari: Yetenekliler kitabında "Oku" tuşuna bastığınız an ne hissettiniz?

Çok heyecanlıydım. Beyza ablanın panosundan görmüştüm ve daha çok güzel kitap tanıtımları olmuyordu ama ben şansımı denemek istedim ve iyi ki de istemişim.Tanıtımı da kendisi de çok güzeldi.


2. Tanıtım kısmını okuduktan hemen sonra ne hissettiniz? Ne düşündünüz?

İlk olarak Defne ismini severim bir arkadaşımın ismi, ana karakterin adının Defne olmasına sevindim. Tanıtım kısmı da mükemmeldi.

3. Defne ve Ege karakterlerine karşı ne hissediyorsun?

Yani onların birbirine karşı bir çekim kuvvetleri olduğunu hissediyorum,Düşünüyorum.İkisi de çok tatlı.


4.Mirvarileri tek bir kelimeyle anlat desem, ne derdin?

Tek bir kelime yetmez :DOnlar özeller ve hepsini özelliği/yeteneği farklı.

5.Kendine benzediğini düşündüğün bir mirvari var ? Varsa kim? Ve neden o?

Yok.

6.Ege ve Defne sahnelerinde kalbin hızla çarpıyor mu? Çarpıyorsa seni heyecanlandıran ne?

Bilmiyorum ama heyecanlanıyorum.Yani ben hikayeyi okurken kendimi karakterin yerine koyuyorum o yüzden olabilir.


7.Kurguyu birine tavsiye edecek olsan ne derdin?

Özel yetenekleri olan harika Mirvariler var derim. Hemen okurlar asdfg

8.Gelecekte kurguda neler olacak sence?

Pala denen adamı yeneceklerini düşünüyorum, yani öyle olmasını istiyorum.

9.Mirvariler istedikleri şeyleri başaracak sence? Yani ilk Mirvarileri kurtarabilecek mi?

Kesinlikle kurtaracaklar.

10.Anıl hakkında ne düşünüyorsun?

Gıcığın teki sdfghj

11.Ege hakkında ne düşünüyorsun? Geçmişiyle, geleceğiyle ilgili

Ege'mmmm çok tatlı ve korumacı. Ama geçmişteki yaşadığı hiçbir şeyi hak etmiyor.

12.Son olarak: yazarımıza ve diğer okurlara ne demek istersin?

Hepsini tek tek yanacıklarından öpüyorum okumaya devam etmeleri gereken bir hikaye, yazarımın da ellerinden öpüyorum çok güzel bir hikaye hayal gücüne hayranım. Sana da bu röportajı benimle yaptığın için teşekkür ederim.❤❤       

____________________
Röportajımız bu kadardı. Ada'ya çok teşekkür ederim. Beni kırmayıp, röportaj yapmayı, düşüncelerini bizimle paylaştığı için.

Çok eğlenceli bir röportaj oldu benim için. Umarım sizde beğenmişsinizdir. En kısa sürede, yazarımız Şevval Hanımdan randevu saati alacağım ve onunla röportaj yapacağım :D.

Okurun, cevapları hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz de sorulara cevap vermek isterseniz yorumlarda bekliyorum.

Hepinizi çok seviyorum değerli Mirvariler! Hoşçakalın.

Mirvari hakkında konuşmak için bu satırı kullanabilirsiniz.

Mirvari: Yetenekler Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin