INTRODUCERE:
Eu sunt Cuzina, sau cum imi spune mama Cazino. Dar, va rog sa imi spuneti Cuzina, imi place sa gatesc si mamei la fel, de aceea mi-a pus acest nume.
Astazi e 29 decembrie 2012, chiar asta este data si .. of, Doamne, ma straiga sora-mea. O jegoasa.
- Te misti azi, Cuzina ? imi striga Angelina, sora mea mai mica.
Ea are 15 ani si eu 16, dar ea se crede fotomodel si eu ma cred regina palatului de oameni invizibili. O, da, cam asa e.
- Ce vreiiii?! M-a deranjezi groaznic de tare !
- A, serios? Iarasi vorbesti cu tine insuti ? Sau, stai, cu David, vecinul nostru, copilu' familiei Darchinson? apoi, dupa o pauza: Familie care nu exista!! Imi pare rau ca te-am deranjat !
- Sa iti para, micuta fara maini ! ea nu stie ce e aia vorbit cu tine insuti; foloseste cuvinte pe care nu le intelege. Nu intelege relatia mea cu nimenea.
- Fara maini?! imi urla ea grabita.
-Da, fara. De ce m-ai chemat ?
- Pentru ca doream sa te intreb daca imi sat bine cu luciul asta de piersica. Ei, bine?
- A, dupa ce ti-ai batut joc de vorbitul meu mai vrei sa iti spun? Oricum ce importanta are?
- E vorba de David Darchinson, imi place de el.
- Nu te mai prosti! Numai eu il cunosc !!
Incepu sa rada. Ca de oicei si eu langa ea stateam incercam sa imi pastrez calmul. Tot impul face asa, isi fate joc de mine ca un fotomodel.
Se intoarse catre mine si spuse pe un ton mustacios:
- Ca tot vorbim de prostii, ce ai zis ca vrei sa te faci?
- Vreau sa fiu regina unui palat de surdo-muti ! i-am spus fara suflare.
-Parca de oameni invizibili ! Hahaha ! imi rase ea sec, foarte sec in fata.
- Tot branza aia calita ! Dar tu, ducesa de pe tronul Marii Britanii, ce doresti sa fii? ii zbierai eu, si am simtit cum vena cea lunga de pe gat aproape imi pusca de la loc, asa ca m-am potolit.
- Fotomodel, bine platit ! spuse plina de dispret.
- Trebuie sa slabesti la anorexitate la 40 de kilograme ale tale, trebuie sa treci la 30-25. Esti cam garsa! i-am zis eu dandu-i peste nas.
- Esti o rautate, sa stii !
- Da, si tu esti sora mea ! Ce sa zic !
Dupa cum ati observat din comversatia de mai devreme, eu cu Angelina nu ne intelegem de loc, niciodata nu am facut-o. Mama lucreaza la banca si este plecata mai mult de jumatate din zi, iar eu cu Angelina trebuie sa avem grija una de alta. Ea trebuie sa fie la servici la ora sapte si pana la noua seara in fiecare zi, inafara de duminica nu o prea vedem. Lucreaza 14 ore, si tot timpul cand ajunge acasa la noua, mai sta si mananca, dar cand trebuie sa stea peste programul normal si ajunge la noua jumatate sau zece, pica direct in pat si nu o mai putem trezi sa manance. Atunci e singurul moment cand eu si Angelina intr-adevar ne intelegem cat de cat.
IN POZA ESTE ANGELINA, PARIS HILTON .