Birinci Bölüm- S.B.T.A.B.S.T.K.K.

7 3 1
                                    

Hoş geldin, iyi okumalar dilerim. Bölüm şarkımız Hemsaye-Badem kısa, güzel bir şarkıdır. Onu da dinlemeni tavsiye ederim. Ve sorumu da sorayım şuan saat kaç?

Tompik Turşu Aşireti 😊 🔪

Ege:Naber lan?
Almina: İyi lan senden?
Ege: İyi diyelim iyi olalım, Badem?
Badem:İyiyim.

Ve yine bir yalan söylemiştim hüngür hüngür ağlarken, gidip yalan söylemiştim. İyiyim, demek belki çok küçük bir şey gibi gelebilir ama bence hayatımız boyunca söylediğimiz en kötü yalan bu. Ya da benim için bu. Telefonumun zil sesini duymam ile oturduğum pozisyonu dikleştirip kimin aradığını kontrol ettim. Ekranımda yazan şey ise "S.B.T.A.B.S.T.K.K." tam olarak buydu. Ben telefonuma kısaltma ile asla birini kaydetmezdim, özellikle de büyük harflerin arasına nokta da koyduysa işte bunu kesinlikle ben yapmış olamazdım. Telefonu açacaken telefon kapanmış ardından da kısa bir mesaj ile aynı kişi; Tanışmayacak mıyız?, yazmıştı. Engeli basayım mı? Yoksa kim olduğunu mu sormalıyım? Bilmiyorum, emin değilim. Sadece bu sefer aklımdan ne geçerse onu yazacağım.

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: Badem?

Badem: Kimsin acaba? Şey telefonumdaki isminden çıkaramadım seni de,

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: hee :d benim kayıtlı ismimin açıklamasını yapmamı ister misin?

Badem: Yani zaten bunu istediğimi açıkça dile getirdim sanırsam.

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: "Sen beni tanımıyorsun ama ben senin telefonuna kendimi kaydettim." Şimdi bir düşündüm de harbiden çok yaratıcı biriyim ya ;)

Badem: Hm hm, baya yaratıcısın maşallah diyelim. Gerçek ismin ne peki?

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: Ebubekir Sıddık

Badem: şey tanımadığım kişi ciddi misin?

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: hayır Badem, şimdilik adım bende kalsın. Rica etsem bana "Tırtıl." Derken ses kayıdı atar mısın?

Badem: İyi de neden?
Badem: ya ama hayır. Tamam söyleyemiyorum işte.

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: ama lüüüğtfeeeen bak yoksa bu çocuk bütün gün yan komşusu Ege'nin sesini çekecek.

Badem: Ege'nin yan komşusu musun?

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: kızım ben bu kadar salak mıyım? Sizin Ege değil, 3 yaşında küçük bir çocuk. Bekle foto atayım.
S.B.T.A.B.S.T.K.K.:

Badem: Anaaaa tamam yaw

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Badem: Anaaaa tamam yaw. Bende bizim Ege sanmıştım.

S.B.T.A.B.S.T.K.K.: anladım onu da saat 0.09 oldu sen normalde uyursun bu saatte uyu hadi. İyi geceler

Badem: iyi geceler S.B.T.A.B.S.T.K.K.

İyi biri mi kötü biri mi bilemem? Ama cidden konuşması çok iyi gelmişti. Keşke gerçekte de yanımda olsa. Belki o zaman numara yapmazdım. Yalan söylemedim.  Belki de cidden mutlu oldurdum. Tabi bunlar sadece hayal. Sadece hayal.
Saat 0.10 ve uyuyacağım saat onun da söylediği gibi genelde bu olur. Erken uyurum ben, bugün uyumayacağım. Işıklarımı kapatıp sadece düşüncelerim ve sesimin savaşını dinleyeceğim tabi bunu yaparken ses de çıkarmalıyım. Ki annem ile babam uyanmasın, eğer uyanırlarsa en fazla bir iki kavga ederiz ve iş biter.  Genelde de böyle olur zaten beni başlarından atarlar ve sonra gittiğim için yine bana kızarlar, evde hiç kavga eksik olmaz. Ha bir de dışarda görün onları siz! Modern ve iyi bir aile imajı altında yatan kişileri görseniz cidden sizde ağlarsınız. Çünkü bu böyle. İnsanlar ve hayatları sadece yalanlardan ibaret ve belki de bu yalanlardan biri de biziz.

Bir de son sorum var; söylediğin en büyük yalan ne?

Teşekkür ederim, oy verebilirsin.

Düşünce Ve Ses (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin