2 - Gossips.

179 6 2
                                    

2 - Gossips.

'Harry! How could you?' Ik ren boos de keuken in en wrijf woest de tranen van mijn wangen. 'Ho ho, calm down. What's wrong babe?' Zegt hij op een rustige toon en hij kijkt me verbaasd aan. 'Is it true?' Ik merk dat ik schreeuw en ik haal een keer diep adem om tot rust te komen. 'What?' Vraagt Harry nu nog verbaasder. 'Oh, Styles!' Gil ik. 'Don't pretend you don't know what I'm talking about!' Harry kijkt me hopeloos aan. 'Babe, I really don't know. Say it please.' Ik voelde me nog bozer worden. Hoe kon hij? Mij bedriegen toen hij in de VS was voor zijn tour terwijl ik op hem aan het wachten was in Londen en probeerde een zo normaal mogelijk leven te leiden in de tijd dat hij niet bij me kon zijn. 'You cheated on me! You f*cking cheated on me while you were on tour!' Schreeuw ik uit. Hij staat op en loopt kalm naar me toe. Dan pakt hij mijn handen vast. 'Megan,  don't believe that shit. It's not true. You know I would never cheat on you and that I love you.' Zegt hij met een rustige stem. Ik trek mijn handen ruw uit de zijne en ren weg. Ik geloofde hem niet, daar was ik te onzeker voor. 'Nova!' Schreeuwt hij me na. Deze keer klonk het minder rustig ..

Zo dacht ik er 3 jaar geleden over, toen er geruchten gingen dat Harry vreemd ging. Uiteindelijk was er niets van waar, en hadden we het opgelost. Ik kende de hele showbizz wereld toen nog te kort om te begrijpen wat je moest doen met de roddels. Het was toen immers pas twee weken bekend gemaakt voor de pers dat we officieel wat hadden. En nu was ik er inmiddels al lang achter: Je moets niet geloven van wat de journalisten zeggen en van je eigen verstand uit gaan. Na deze roddel waren er nog vele gevolgd. Net zoals vandaag. Het gerucht ging dat Harry wat had gedaan met een Amerikaanse interviewster na hun interview over hun tour. Ik zit in de keuken en scroll wat door mijn tweetlijn op twitter. - How is everybody doing today? kisses and much love! - Tweet ik naar mijn followers. Ik schrik als ik plotseling twee handen om mijn middel voel. 'Hey gorgeous.' Hoor ik Harry met zijn schorre ochtendstem zeggen. Ik glimlach en draai me om. 'Goodmorning Styles.' Ik geef hem een een zacht kusje en leg mijn hoofd op zijn borst. Harry knuffelt me en gaapt dan zachtjes. Als hij me los heeft gelaten sta ik op van mijn stoel. 'I'll make your breakfast.' Zeg ik terwijl ik richting het fornuis loop. Hij grijnst. 'You're sweet, Meg. I love you.' Ik glimlach. 'I love you to, baby. Scrambled egg?' Hij knikt hevig. Ik lach zachtjes en begin met het bakken van Harry's roerei. 'They're saying that you're in love with the girl who has interviewed after your performance in Miami.' Zeg ik terwijl ik nog steeds bezig ben. Ik hoor Harry grinniken. 'Brrr, not with that girl. She smelled terribly. I prefer girls who smell good, just as you Lauren.' Zegt hij cheeky. Ik grinnik. 'You're such a flirt, Harry. And you're the only one who can get away with it.' Ik draai me glimlachend om en zet het bord waarop het roerei lag voor hem. 'Thanks baby.' Hij pakt mijn kin voorzichtig vast en geeft me een kusje. Ik speel eventjes met zijn warrige krullen terwijl hij eet. 'I'm gonna take a shower.' Zeg ik dan. Hij knikt. 'Okay. I will clean the kitchen. It's a mess.' Zegt hij en ik kijk om me heen. 'Yeah, it is.' Ik geef hem een kusje en loop dan richting de badkamer om me te douchen.

Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. :) Bij 2 votes ga ik verder! Meer votes zijn altijd welkom natuurlijk hihi. En comments of fans ook! xxxx

I love you more than words can say - Harry Styles.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu