Hey readers! Sorry dat het zooo lang duurde maar ik heb het de laatste tijd echt druk met school. Voortaan schrijf ik de dingen die ze allemaal zeggen gewoon in het nederlands en dus niet meer in het engels omdat dat net wat makkelijker gaat en dan is het ook makkelijker sommige andere mensen om het te volgen. Ik ga nu beginnen aan het hoofdstuk, hope u will like it! x
Als de jongens de kamer in komen gelopen sta ik meteen op en wordt ik meteen geknuffeld door Harry. 'Hey babe.' Ik glimlach als hij dat zegt. 'Hey Haz.' Ik verberg mijn gezicht in zijn jas die hij nog aan had en snuif zijn geur op. Die was nog steeds hetzelfde na die tijd, nog steeds even lekker. Als ik hem los laat glimlach ik nog eens naar hem. Hij grijnst breed terug en drukt een kusje op mijn lippen.
Ik zit tussen Harry en Niall in in het restaurant. We hadden net allemaal besteld en het drinken was al gebracht. Opeens herinner ik me weer dat Harry een verassing voor ons had. 'Harry! Je zei dat je een verassing voor ons had en dat je het vanavond zou vertellen, nu dus.' Ik kijk hem nieuwsgierig aan en hij grijnst. 'Klopt.' Zegt hij. Ik kijk hem doordringend aan. 'Je weet dat ik nieuwsgierig ben, vertel het ons alsjeblieft.' Ik trek een pruillipje. Perrie mengt zich door het gesprek en al snel de rest van de meisjes ook. We willen allemaal weten wat de verassing is en het is duidelijk dat de jongens het al allemaal weten want hun hebben nog steeds allemaal een grijns op hun gezicht. Na een tijdje door zeuren doet Louis zijn mond open om wat te zeggen. 'Oke, oke rustig maar dames.' Hij grinnikt eventjes zacht en we kijken hem allemaal met grote ogen aan. Ja, we waren echt nieuwsgierig. 'De verassing is...' Hij is expres stil. Ik zie dat Eleanor hem een waarschuwende blik werpt en ik grinnik zachtjes. 'We hebben volgende week allemaal vrij en we gaan samen een weekje skiën!' We kijken de jongens allemaal met nog grotere ogen aan en een brede glimlach. 'Serieus, Lou?' Vraagt Eleanor aan hem. Louis knikt en de rest van de jongens ook. 'Ahw, dat is zo lief.' Zegt Daniëlle en ze knuffelt Liam meteen. Ik kijk naar Harry die me met een grote grijns aan kijkt. 'Vind je het leuk?' Ik knik heftig. 'Ja, natuurlijk!' Ik geef hem een dikke knuffel en kus zijn lippen zacht. 'Ik heb er nu al zooo veel zin in! Maar ik moet dan wel nog een nieuwe ski jas kopen, die oude gaat echt niet meer. En ook nieuwe zonnebrand! ...' Jade begon paniekerig op te noemen wat ze nog nodig had en Niall rolde grinnikend met zijn ogen. 'Je hebt nog een hele week schat. Een hele week.' Zegt hij sussend. 'Geen hele week, nog maar 5 dagen!' Niall zucht maar grijnst dan ook weer. 'Het komt wel goed.' Jade pruilt maar knikt dan.
Harry maakt de deur van ons appartament open. Hij maakt een beweging en laat mij eerst naar binnen gaan. 'Naar u, mevrouw.' Ik giechel zachtjes en loop naar binnen. Mijn jas hang ik op en mijn hakken schop ik meteen uit. Dan plof ik op de bank en geeuw ik. 'Hmm, ik ben moe.' Ik kijk naar Harry hoe hij zijn jas uittrekt en dan naast me gaat zitten. Hij slaat zijn armen om me heen en ik laat mijn hoofd op zijn borst rusten. Hij drukt een kusje op mijn haren en ik glimlach. 'Love you.' Zeg ik. 'Love you too, liefje.' Antwoord hij glimlachend. 'Wil je gaan slapen?' Ik knik gapend. 'Ja, ga jij ook naar bed?' Hij knikt en tilt me dan op. Ik gil eventjes zachtjes en hij lacht. 'Rustig maar, ik zal je niet laten vallen.' Ik lach ook. 'Dat hoop ik maar voor je, Styles.' Zeg ik plagend. Hij grijnst en loopt naar onze slaapkamer. Daar legt hij me neer op ons bed en legt hij de dekens voorzichtig over me heen. 'Weltrusten babe. Love you.' 'Goodnight Haz, love you too.' Ik glimlach tegen zijn lippen aan en als hij naast me in bed ligt en zijn armen om me heen heeft geslagen sluit ik mijn ogen en ga ik slapen.
Haaay liefste readers! Het is niet zo'n heel lang hoofdstuk geworden maar ik heb toetsweek en één vak bleek niet zo veel te zijn dus toen mocht ik even van mezelf als beloning gaan schrijven haha. Reageren, fan worden of stemmen zou heel lief zijn! (: xxxx
JE LEEST
I love you more than words can say - Harry Styles.
FanfictionLauren is al 3 jaar de vriendin van dé Harry Styles. Samen hebben ze een druk leventje, maar dat zit hun niet in de weg! Ze doen de dingen die ze willen doen en wanneer ze dat willen. Samen met hun beste vrienden, de rest van One Direction en hun vr...