Bu bölümü Özgecan olayı olmadan önce yazmıştık. Öngörü mü denir bilemeyiz ama yazdıklarımızın çoğu bu olaya benzer olmuş. Yeni fark ettik. Bu kitabı okuyan erkeklerde varsa sözlerimizi dikkate alın lütfen. Örneğin otobüstesiniz son yolcu eğer bayan ise inmeyin. Bir durak geç inseniz belki de bir bayanın hayatını kurtarmış olucaksınız. Kızlar sizde çok geç saatlerde dışarı çıkmamaya, telefonunuzu açık tutmaya özen gösterin. Bu olay hakkında düşüncelerinizi dile getirebilirsiniz korkmanıza gerek yok. #kalbimizdesinOzgecanAslan!
Can karşımda duruyordu. Burada ne işi vardı? Bu saatte burada ne işi vadı ki. Eğer yine benimsin demeye geldiyse bunlarla uğraşamıyacak kadar yorgundum. Zaten evde de kimse yoktu annemler iş yemeyine kardeşimde bir arkadaşına yatıya gitmişti.
Tam bende geri dönüp Burcularda kalmaya karar verdiğimde atlatmış olduğum adamlar beni buldular. Yine en iri olan bana laf atınca Can duymuştu, beni görünce şaşırdı ama ilk onlara doğru yürümeye başladı. Adamlar neyse ki 3 kişiydiler Can'ın kaslı ve iri vücudundan az da olsa etkilenmiş gibiydiler.sonuçta onlarda 1.90'a yakınlardı ve hepsi de iyriydi.
Adamlar bıçak çıkarınca Can bir an duraksar gibi olmuştu. Fakat onu tanıdığımdan ve katıldığı kavgaları da bildiğimden bir bıçağın onu durdurmıyacağını biliyordum. Ne kadar ayrılmış olsakta onun zarar görmesini istemezdim.
Adamlar zaten önceden içmişlerdi. Bunu konuşmalarından ve kokularından anlıyabiliyordum. Böylelerinin neler yapabileceğini kimse tahmin edemezdi. Can adamlara daha da yaklaştı ve diğer iki adamın çoktan geri adım attıklarını görebiliyordum.
En iri olanı (başları olduğunu düşünüyordum) diğer ikisine "ne o yoksa şuncacık çocuktan korktunuz mu? Dedi"
Diğerleride bu sözden güç almış gibi Can'ın üstüne atladılar. Ben o sırada bir kenarda olup bitenleri dilim tutulmuş bir şekilde izliyordum. Normal bir insan polisi arardı ama o an kitlendim kaldım.
Can ilk gelen adamın kolundan tuttu ve geriye doğru büktü. Kırıldığını biliyordum çünkü çat diye bir ses duydum. Adam kolunu tutarak çimenlere yattı. Diğer daha kısa olan adama Can, gülerek baktı ve bir kafa geçirdi. Adamdan çok Can'a acımıştım. Kim bilir nasıl şişecekti. Kısa olan adamda kafasını tutarak yere devrildi.
Diğerlerinin aksine elinde bıçak olan adam katıksız bir öfkeyle Can'a baktı.
Can yüzündeki sırıtışı silmeden demek yeni kurbanım sensin der gibi adama bakınca adam daha fazla dayanamadı ve Can'a saldırdı. Can ilk olarak adama bir yumruk attı, ancak bu adamı hiç de etkilememiş gibiydi.
Sıra adamdaydı ve Can'ın midesine geçirdiği bir yumrukala Can'ı nefezsiz bıraktı. Sanki o yumruk bana atılmıştı. Artık yavaş yavaş uyuşukluğum geçiyordu. Ben telefonumu çıkarmaya çalışırken bir yandan da kavgayı seyrediyordum.
Aniden bir ses duydum.Can inledi. Bıçak kendine saplandıktan sonra sanki bir şey olmamış bıçak ona hiç saplanmamış gibi adama en yakınındayken bir tekme attı ve adamın erkekliğine geldiği için ben bile kendimi kötü hissetmiştim.
Can bütün adamları dövdükten somra bana baktı ve birden gözleri tuvarlandı. Ben bıçağı hatırlayınca kalbime üçük iğneler battı. Koşarak Can'ın yanına gittim. Ama ona yere düşmeden önce yetişememiştim.
Korku içinde Canın yanına gittiğimde Can ter içinde kalmıştı.Bu sefer zihnim açılmıştı, hata payına yer yoktu. Hemen ambulansı aradım. Can elimi sımsıkı tutmuş birşeyle söylemeye çalışıyordu. Kendini yormamanasını ısrarla söylememe rağmen bana ona doğru yaklaşmam için bir işaret yaptı ben ona yaklaştığımda da bana
"Seni seviyorum meleğim " dedi. Olanlardan sonra o kadar kötü hissetmiştim ki ne diyeceğimi bilemedim. Can neden evimin önündeydi ki? Eğer Can olmasaydı bana ne olurdu? Adamlar uğraşıcak başka birini bulamamış mıydı ?Ambulans neden hala gelmemişti?
Aklımdaki deli sorulara bir son verip Can'ı ne kadar kötü bir durumda olduğunu anlamak için yarayı aramaya başladım. Bıçak sağ diz kapağının üst kısmına saplanmıştı. Acaba eskisi gibi yürüyebilicek miydi? Ya iğleşmezse?
Kendimi bi kat daha kötü hissettim Üzerimdeki hırkayı bacağına bastırdım. Can konuşmayı bırakmıştı. Bu gibi durumlarda pek de iyi sayılmazdım.
Sonunda sirenleri duyunca derin bir nefes aldım. Can da sirenleri duyunca gözlerini açmıştı. Adamları unuttuğumu fark ettim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Ikizim
Romanceİnternetten tanıştığınız birine ne kadar güvenmelisiniz. Dünya bu kadar kötü mü? Ben mi çok safım? inanmak istiyorum ama kime ? En yakın arkadaşıma mı? Yoksa yeni hoşlanmaya başladığım çocuğa mı?