Dzień dobry!
Położenie mojego zadupia mnie dobija! W moim powiecie z proponowanych szkół, tylko trzy są w miarę dobre, to jest strasznie dobijające i przytłaczające, zwłasza, że celuje wysoko i trudno mi znaleźć alternatywę w liceum. Praktycznie wszędzie klasy o profilu medycznym i językowym, a matematyczne są dwujęzyczne, zero mat-fizy. Długo zastanawiać się nie trzeba, że ja nie przepadam ani za medycyną, ani za językiem angielskim. Z humanistycznymi u mnie źle nie jest, nawet te przedmioty lubię, ale mam jakieś wrażenie, że humanistów jest od cholery, a w klasie przyszłe humanistyki strasznie się wywyższają i często racji nie mają w tym co mówią.
Jeśli chodzi o ten mój „wysoki cel" to staram się dostać do świeżo powstałej w liceum ( przy okazji dziwi mnie to, zwlasza z powodu słabego nauczania ścisłych przedmiotów, ale daję szansę tej szkole, by się wykazać ) w moim mieście klasy z ceberbezpieczeństwem. Takich profili w Polsce jest tylko 16, a lista zawodów po nich jest niemała i to tych dobrze płatnych.
Strasznie się boję tego, że nie uda mi się tam dostać, zwłasza, że na lekcjach powtarzać zaczęliśmy nie cały tydzień temu, a nasze umiejętności są tragiczne :///W tym liceum mam alternatywę, która prawdę rzec średnio mi odpowiada, bo jednak chemia mnie niepokoi ( i sama sława nauczania ścisłych przedmiotów).
Drugą alternatywą, jest klasa, do której prawie wcale nie chcę się dostać, ale jednak zostało coraz mniej dobrych szkół i profili z matematyką na pierwszym, bądź drugim planie.
BBoli mnie ten angielski, nie czuję tego języka. :///
I tu kończy się lista z w miarę dobrymi liceami, szkoda, że nie było na liście, tego, do którego chciało by się dostać.
Ostatnią szkoła, gdzie planuję składać papiery jest technikum, ponoć dobre, wiem, że kierunki na pewno są takie, jakie chcę, taki plus.
„Męski" klasyk wyboru XD
Więc jak widać, stawiam na informatykę, i wypinam się na humanistów i biol-chemików XDDobra, a teraz bywajcie, bo lekcje mam.
Niech Wieczny Ogień będzie z wami!
Siegfried Mescem
ZUS_Pospolity
Zygfryd z Zadupia
CZYTASZ
Żółwiēm Jēstēm~ czyli wszystko i nic
RandomPo prostu rzeczy związane z moimi fandomami i nie tylko. To coś będzie pisane nieregularnie, więc proszę się nie dziwić jeśli będą raz pisane rozdziały churtowo, a za drugim razem będzie odstęp miesiąca.