Merhaba bu kitap benim wattpaddeki 2. Hikayem votelerinizi ve yorumlarınızıda bekliyorumm...
******************************
Karaklerler:Hatice; Hatice 17 yaşında. Aleyna'nın kardeşi.
Aleyna; Aleyna 20 yaşında. Hatice'nin ablası.
Suho; Kurtadam 18 yaşında.
Beakhyun; Kurtadam 17 yaşında.
Chanyeol; Kurtadam 18 yaşında.
D.O; Kurtadam 17 yaşında.
Kai; Kurtadam 18 yaşında.
Sehun; Kurtadam 17 yaşında.
Kris; Kurtadam 18 yaşında.
Luhan; Kurtadam 17 yaşında.
Xiumin; Kurtadam 18 yaşında.
Ley; Kurtadam 17 yaşında.
Chen; Kurtadam 18 yaşında.
Tao; Kurtadam 17 yaşında.
******************************
~ Hatice'nin ağzından ~
Sabah annem'in beni dürtüşüne uyandım.
" haticee hadi kalk artık. "
Annem böyle deyince ben de.
" annee... Beş dakika daha yaa. "
" haticee kalkıyomusun ? "
" sadece beş dakika daha "
" öyle mi ? "
Demesiyle benim üzerime sabah sabah buz gibi suyu başımdan aşağı döktü bana da.
" eğer kalkmazsan uçağa aç binersin "
Dedi odamdan çıktı. Benim annem deyince jeton düştü. Bugün Seul'e taşınacaktık biz eşyalarımızı 1 gün önce gönderdiğimiz için sadece bavullarımızı götürücektik. Sonra kapımın açıldığını duydum ve kapıya doğru döndüm odama giren ablam'dı. Zaten ben kapıya dönmesem bile o olduğunu anlardım sabah sabah çok konuşuyo.
" ha-ti-cee uykucu daha kalkmadınmı ? Kalkmazsan bizden sonra ki uçakla gelirsin. "
" olmaz tamam kalktım. "
Kalktım ablama döndüm o zaten sürekli erken kalktığı için alışmıştı gerçi ben de erken kalkıyorum ama ablam gibi hemen kalkamıyorum. Banyoya gittim işlerimi gördüm çıktım. Bavuluma yöneldim bugün için hazırladığım kıyafetlerime göz attım. Beyaz sade bir kısakollu ve altına koyu lacivert şortumu giydim. Saçlarımı biraz dalgalandırdım ve işim bitti. Giyindikten sonra aşağıya indim. Annem yine lezzetli şeyler yapmış oturduk kahvaltımızı yaptıktan sonra ablama döndüm.
" abla telefonları şajdan çıkardın mı ? "
" evet, bavuluna koydum. "
" kendininkinide mi ? "
" tabi ki hayır, kendiminkini yanıma alıcam tabletle, leptobu da senin bavula koydum. "
" tamam ben telefonumu alıcam bavuldan. "
" tamam şarj makinalarınıda koy onları daha koymamıştım. "
" tamam koyarım. "
Annemler evden çıkarken ben de bavuluma şarj makinalarını koydum. Telefonumu aldım ve tabi ki kulaklıklarımıda aldım babama da yukardan bağardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolfs and Girl
FanfictionBir kız ve onun hayatını değiştirecek yeni evleri ve okulu...