kapitola 1

34 3 0
                                    

Meli seděla v noci u vchodu skály kde bydlela se svými rodiči, byla to mladá spíše dospívající kočka ,ale neměla klan ani její celá rodina. Meli bydlela s matkou Andy a s otce Paulem měla se jí narodit malá sestřička Melisa. I když Meli neměla klan tak měla šanci ten klan mít, musela by jít na výcvik pro dospívající kočky jako je ona a jak se jejich učitelce budou zdát silní a připravení založit klan vybere několik koček a vždy některou vybere která si bude ze všech vybírat do svého klanu a taky si ho pojmenuje, však učitelka potom vybere z dospělých nebo starších koček jako velitelky. Jenže její matka si přála aby klan neměla ani aby šla na ten výcvik a šla do nově založeného klanu, prý je to nebezpečné mít klan může tě prý na každém kroku někdo z jiného klanu zabít protože jsi z nepřátelského klanu. Meli byla tak smutná už to nemohla vydržet a rozhodla se že matku s otcem i s nenarozenou sestrou opustí a sama půjde na výcvik. Andy přišla k Meli a olízla jí ouško ,,co se děje Meli, proč jsi smutná jsi unavená?'' ptala se jí její matka ,,mami já tady žít nechci chci aby ses mě vzdala a nechala mě jít, jsem na touž vyspělá a ty to víš, ale stále mě nechceš pustit je zbytečné se tě ptát...'' Andy se zašklebila a zavrčela: ,,Meli mám jen o tebe veliký strach pochopíš to konečně !? Víš co ? běž si jsi mi tu k ničemu furt jenom děláš problémy jsem těhotná a nemůžu se stresovat jinak tvoje sestra zemře!''. dobrá pozdravuj ode mě sestru mamko! A otce !'' ,,pfff stejně budeš umírat hlady je zima a sníh venku není nyní kořist a ty se stejně vrátíš! A budeš za mnou plakat!'' Meli se otočila a šla pryč , Andy zase zalezla do svého doupěte a šla spát. 

Meli byla už dost daleko, stále žádnou kořist nenašla a už jí byla velká zima ,,ah matka měla pravdu je zima, vyrazím ráno'' Meli už se chtěla otočit ale uslyšela něčí kroky, dala se do bojové pozice a byla ve střehu. Uslyšela něčí hlasy ,,co to je za kočičku?'' ,,asi se ztratila a to je pro nás výbojná správa'' ,,rozpáráme jí krk ani se neotočí!'' Meli improvizovala a utekla, asi 4 kočky se za ní rozběhly a nemohla je setřást. Uviděla strom tak se za něj schovala a posunula listí tlapkou ke křoví aby si mysleli že Meli šla do křoví a za ní fouklo listí, pomohlo to, kočky se všechny rozběhli do křoví . Meli ucítila pach sebe jak utekla sem, rozhodla se že půjde ale pak jí něco obrovského vyskočilo na záda bylo to těžké, otočila se a uviděla hnědou kočku jak jí kouše do krku, Meli se už už chtěla rozběhnout ale ta jí kočka už omráčila. Omlouvám se myslela jsem že jsi jedna z těch hnusných toulavých koček ! Hned tě odnesu ke mě neboj se vše bude dobré !'' Meli už jen zavřela oči a omdlela.

Ráno se Meli probudila a uviděla hnědou kočku tu co jí napadla ,,nech mě a drž se zpátky prašivko'' kočka se zachechtala a řekla: ,, já nejsem prašivka, myslela jsem si že ty jsi prašivka hihi, ale nebylas myslela jsem si to protože se taková skupina koček prohnala přímo před mýma očima a utíkali do křoví, mimochodem kdo jsi a jak ses tady dostala?'' ,,no víš, já jsem šla pryč z domova abych mohla mít svůj klan, ale ty prašivky mě prohnaly až sem, a-a právě jsem tady...Moje jméno je Meli a ty jsi?'' zeptala se Meli ,,ráda tě poznávám jsem Neli!'' Meli vykulila oči a zasmála se ,,hehehe děláš si srandu ?! Máme tak moc podobné jména že se mi to nechce věřit !Jo a Nelčo nemáš tady nějaké jídlo a řeku? Mám žízen a hlad'' ,,jasně můžeš bydlet u mě dokud nenajdeme tvůj domov a řeka je támhle jdeme ! Potom se najíme mám tydy kořisti dost!'' Meli se na Neli usmála a běžela za ní ,,můžu ti pak dát otázky Neli?'' ,,jasan ale až v doupěti ano?'' ,,dobrá'' obě dvě kočky se šli napít k čisté řece která byla přímo u doupěte.













 pokračování příště... T.B.C

Kočičí osudKde žijí příběhy. Začni objevovat