,,vstávej Meli vstávej'' Meli otevřela oči a před sebou viděla Nelu ,,tak honem poběž ! Musíme jít na výcvik! Pohni dělej!'' hnala Nela Melču ,,teprve jsem vstala a hned mám upalovat?'' ,,ano na výcviku to bude mnohem těší'' varovala Nela. Meli nakonec vstala a jak obě vyšly ven uviděli sněhové vločky ,,no Neli, tak i u vás už sněží'' řekla Meli. Nela pozorovala vločky a trochu jí bylo líto že už u ní bude sníh. T-to neřeš jdeme'' Meli poslechla a běžela za ní. Jak cestou běželi Meli uviděla řeku která byla ještě úplně nezamrzlá ale pomalu už mrzla ,,vezmeme to přes tento rybník dokud nebude zmrzlý'' nabídla Nela ,,tak dobrá'' Nela už přes rybník rychle přešla aůe Meli do něj položila tlapu a hned uskočila stranou ,,to je ledové'' stěžovala si Meli ,,hele na výcviku budou horší věci než tohle'' Meli kývla a přešla ,,Nelo ty se nebojíš vody protože máš dlouhou srst'' Nela zase dala sebevědomě hlavu nahoru a šla dál. Neli a Meli přes mlhu nic neviděli ale zavětřili Zlatku, Zlatka čekala před skálou a vůbec se neklepala , nebyla jí totiž zima ,,ahoj Nelo a ahoj Meli'' Meli se divila že ji nenaštvalo že tam tak dlouho čekala ,,Zlatko jaktože vám není zima ?'' zeptala se Nela ,,mám moc dlouhou srst a k tomu hrubou a tuhou'' Neli a Meli Zlatce záviděli, co by za to dali mít takovou srst a nedělat si starosti se zimou. Zlatka vedla Melču do části skály kde jsou kočky shromážděné jako v lické třídě, ale Nela už šla napřed. Meli uviděla asi 20 koček, nikdy se s tak moc kočkami nesetkala bylo to pro ni nové ,,čau Patriku, Izo, Agáto, Ouško, Modroočko, Šedoočko a Maxi !'' zdravila Nela kočky, všechny pozdravili kromě dvou kocourů co si povídali ,,Maxi a Patriku to jsem mohla od vás čekat!'' řekla Nela ,,oh, omlouvám se povídal jsem si, ahoj Neli'' řekl Max ,,pfff, proč bych tě měl zdravit'' řekl Patrik, Nela zakoulila očima a odešla za ostatními kočkami. Meli koukala na Nelu jak jde pryč a potom uslyšela nádherný, jemný a milý hlas: ,,ahoj, ty jsi tady nová? Jmenuji se Max'' Meli se začervenala, Max vypadal podobně jako ona akorát měl srst do oranžova ,,a-a-a-a-a-'' nemohla se vymáčknout Meli ,,ahoj M-M-Maxi, a-a-ano jsem tu nová, r-r-ráda tě poznávám'' ,,no taky tě rád poznávám'' řekl Max ,,co je to za šeredu?'' zeptal se Patrik ,,tohle není šereda ! Nevypadá jako šereda a je tady nová tak se chovej slušně!'' řekl Max a Patrik ztichnul ,,Moje jméno je M-Meli máš hezké jméno Maxi'' Max se začervenal a řekl: ,,ty máš ještě hezčí jméno než já, je to u nás neobvyklé jméno Meli hm nikdy jsem toto jméno neslyšel'' Max omotal ocas kolem tlapek od Meli, znamená to že si budou povídat ,,Moje matka řekla že je to jméno které na tomhle ostrově neexistuje ale mě to nevadí vážím si svého jména, nechtěla bych se jmenovat třeba Víkalinka jako víkaly heh'' Max se zasmál a řekl: ,,a kdo by se tak chtěl jmenovat, možná tak nějaký blázen'' Meli se zasmála také, Meli měla v břiše divný pocit jakoby se...zamilovala, Max se nadechl aby něco řekl ,,hejky hejky Melčo jsou tu myši už nalovené a tuční holubi kteří mají tak 14 kilo jdeme se najíst hej !!'' zakřičela Nela přes celou skálu, Meli se na Nelu zamračila a řekla: ,,nevyrušuj!'' ,,oh, mladý kocour si omotá ocas o její tlapky oh úžasné Melčo to je tvoje láska Max! Já věděla že k sobě pasujete'' udělala Nela Melči trapas ,,co jste ji dali!?'' zeptala se koček Meli ,,no ona asi snědla bobule co byli u naši léčitelky, jsou to bobule energie, šla na prohlídku a 2 bobule nám chybí ''řekla Zlatka ,,a Nelo už to nikdy nedělej sníst mi bobule je porušení trestu ! Máš štěstí že jsi nesnědla všechny 4 jinak bys měla trest!'' dodala ještě jedna kočka za Meli, byla terkisově hnědá a měla veliký bílý flek na tlapce ,,oh, léčitelko Emo hezká zima'' řekl Patrik ,,už to neudělám Emo'' přísahala Nela. Ema byla mladá mladší než je Meli a už léčí ,,Ahoj Emo, jsem tu nová proč jsi tak mladá a děláš lé-'' ,,moje matka mě už od malého kotěte učila léčit ona sama byla léčitelka ale její klan už nežije kvůli tomu že její klan vyhubil temný klan ve válce jak byla kotě'' dopověděla Ema nebo spíš odpověděla. Co je to za klan?'' zeptala se Melča ,,byl to zlý klan který kdysi vládl všem klanům, některé klany ho nechtěli na ostrově a tak ho chtěli z tohoto ostrova Havaje vyhnat, velitelce klanu se to ne-'' nedopověděla Zlatka ,,ah nemůžete to říct později chci aby tu věc věděli všichni '' Meli se otočila a za ní stála jedna kočka. Byla bílá, měla červené flíčky a fialové oči ,,Sára'' a všechny kočky se uklonili, Meli musela také protože se na ni Zlatka divně podívala. Sára měla vedle sebe ještě jednu kočku které se neuklonila, asi její sestra. Dobrá Sáro'' řekla Zlatka. Sára a její sestra vedle která se jmenovala Magda byli stejně staré jako Meli. Proč je asi všechny kočky včetně Zlatky poslouchají. Jak Sára s Magdou odešli tak se Meli zeptala Zlatky: ,,Zlatko ? proč ji tak uctíváte?'' Zlatka se podívala do země a řekla: ,,to se dozvíš jak budu vyprávět o 1 klanové válce.
A VY SE TO DOZVÍTE PŘÍŠTĚ TAK ZATÍM AHOJ.
ČTEŠ
Kočičí osud
AcakMeli bydlela ve velké skále se svou matkou Andy a se svým otcem Paulem. Měla se jí narodit malá sestřička Melisa budou moc podobné jména, ale Meli to nevadí. Ale vadí ji že její rodina nemá vůbec klan, ani babička Ira, ani dědeček Raul , ani strýc H...