Jungkook és Taehyung pontosan négy éve házasok, ám az idő telésével egyre inkább bizonyosodik be, hogy Jungkook nincs megelégedve a jelenlegi szexuális állapotukkal, ami bizony Taehyungnak is szemet szúr, ám nem ők az egyetlen pár a közösségben, ugyanis a dominánsabb felek szeretnének jobban kibontakozni. A kapcsolatok szubmisszív tagjai így kitalálják, hogyan vessenek véget ennek a szörnyű időszaknak, melynek a végén, lehetőleg erősebb lesz a kapcsolatuk, mint valaha!
5000 szó
Taehyung szemszöge
Namjoon is az utcában lakik, nagyon híres pszichológus lett, és régi barátunk is. A mai napon ünnepeljük egy fancy party kíséretében, barátunk legújabb és eddigi legrangosabb kitüntetését, amiért rettentően büszkék vagyunk rá, és továbbra is támogatni fogjuk mindenben. Nagyon sokat tanult érte, és a sok munkájának végre megérett a gyümölcse. Jungkookkal mindketten kicsíptük magunkat a tiszteletére, én egy pasztell kék inget, fekete öltöny nadrággal, míg párom egy fekete inget, fehér öltöny nadrággal kapott magára. Hibátlanul nézett ki a hátra zselézett, under-cutos hajával, a fülbe valóival amik cimpáiból lógtak, és azzal a tekintettel, amivel szüntelen Nancy fenekét bámulta, aki mellesleg tök lapos, legalábbis szerintem. Megforgattam a szemeim. A párom mindig is nagy lepedő akrobata volt, és a szemeit sem tisztelte eléggé ahoz hogy a helyén tudja őket továbbra is, ugyanis félő, hogy egy Kim Taehyung nevű tigris kikaparja záros határidőn belül. Baekhyunnal félre álltunk egy-egy pezsgővel a kezünkben, és a beszélgetéshez Jisoo is csatlakozott, aki Namjoon felesége már ezer éve. Chanyeol és Jungkook a csípőjükkel a bàrpultnak támaszkodva döntötték egyre jobban oldalra a fejüket, ahogy felmérték a munka területet ahová be akarnak jutni.
-Képzeljétek, az a stratégiája, hogy amikor kiszúrja az áldozatát, hátra néz, megvárja amíg az illető elsétál előtte, és csak utána fordul vissza, így tettetve hogy a segg csak véletlenül sétált pont a szemei elé! - horkantok fel lenézően és kissé hisztérikusan, miközben a combjaimra csapok nagy hévvel, mire mindketten rázni kezdik a fejüket hogy kifejezzék nemtetszésüket. Oké, jogos, valóban kevesebbet hempergünk a mostani időkben, de ha egyszer olyan sokat dolgozok, és este hulla fáradtan nincs kedvem egy minimum egy órás menethez, amibe Jungkook bárhol, bármikor bele menne. Had ne hangsúlyozzam ki, hogy neki nem elég egy orgazmus, ő addig megy amíg bírja a lába, és a csípője. A farkát nem is kell félteni, a közlegény folyton tettre készen tiszteleg a kapitánynak, aki jelen esetben az én hátsó felem, bár egyre inkább kezdem azt hinni, hogy csakis saját célokra használja, vagyis hogy aki parancsol neki, már nem én vagyok, csakis kizárólag Kook, és ahogy elnézem, nem épp fogja vissza magát, hogy kimutassa kire, vagy mire feni pontosan a fogait. Én is sokszor nagyon kiéhezett vagyok, abban a pillanatban rá tudnám vetni magam szexi férjemre, és addig lovagolni a nagy, kemény, eres farkát amíg a mellkasára ájulok, de attól még nem nézem meg minden szembe jövő férfi zacskóját, bassza meg! Igazán vissza foghatná magát, legalább hogy ne olyan látványosan kívánjon mást is rajtam kívül, mert igenis pokoli rosszul esik. Baekhyun és Chanyeol hasonlóképpen állnak, csak ők gyakrabban szexelnek mint mi.
YOU ARE READING
Taekook one-shots
FanfictionTaekook fikciók! Igaz one-shotok, de egyáltalán nem rövidek, ám annyira nem is hosszúak, hogy külön könyvet írjak nekik. Kukkantsatok bele, remélem tetszeni fognak! . . . Top Jungkook Bottom Taehyung . . . BlackRosedGirl🌹