-sıfır-

1.4K 59 14
                                    

"r.i.p to my youth- the neighbourhood"

...

"Marinette, yanlış yapıyorsun! Ellerine dikkat et lütfen!"


        Genç kız alnında biriken teri elinin tersiyle sildi ve derin bir nefes aldı. Katastrofik pratik odasında sıkışıp kalmıştı, ve yıllardır aynı aynalara bakarak dans ediyordu. On dört yaşındayken başladığı stajyerlik yolculuğu son bulmak istemiyor gibiydi.


      Ellerini bir kez daha göz hizasına getirerek açtı ve bakışlarını mentöre çevirdi. Bu sefer hareketi doğru yapmış olacak ki, kıvırcık saçlı kadın kafasını aşağı yukarı sallamış ve önüne dönmüştü.


Yanındaki diğer kızlar ise, kendisinden de beter görünüyordu.


        Hepsinin gün boyu doğru düzgün yemek yemediğini tahmin edebiliyordu, çünkü kendisi de kahvaltıda sadece bir elma yemişti. Öğle yemeğinin ise varlığını unutalı uzun bir zaman oluyordu.


       Marinette birkaç gün sonra yirmi yaşına girecekti. Ve, eğer durum böyle devam ederse asla bir kız grubunda çıkış yapamayacaktı. Hangi yolu izlemesi gerektiği hakkında da en ufak bir fikri yoktu. Şirket ile imzaladığı anlaşmadan dolayı stajyerliği bırakıp gidemezdi. Basit bir pastaneci olan ailesinin, cayma bedeli olan yüz bin euro'yu ödemeye gücünün yetmeyeceğinden haberdardı.


       Bu sırada kapının aniden açılmasıyla, mentörü olan kıvırcık saçlı kadın durdu ve şarkıyı kapattı. Şirketin sahibi Gabriel Agreste, yanında sarışın bir genç ile pratik odasına girmişti. Yan yana yürüyüşlerinden ve yüzlerindeki ifadeden, aralarında büyük bir benzerlik olduğunu anlamak mümkündü.


        "İyi akşamlar Bayan Lee," dedi Gabriel ellerini arkasında birleştirerek. "Ben bir süre Fransa'daki şirketimin başında olacağım. Dolayısıyla, sizleri yerime geçecek olan oğlum Adrien ile tanıştırmam gerektiğini düşündüm."


        Sarışın genç bir adım öne geçip mentörü selamladı, ardından stajyerlerin elini sıkmaya başladı. Marinette sıranın sonundaydı, bu sayede nefes alış-verişlerini düzene sokma fırsatı bulmuştu. Saatlerdir süren dans pratiği yüzünden ruhunu azraile verdiğine yemin edebilirdi.


       Adrien, sıra Marinette'e geldiğinde arkasına döndü ve babasına baktı. Orta yaşlarındaki takım elbiseli adam mentör ile konuşmakla meşguldü. İkisi de sohbetlerine fazlasıyla odaklanmış gibi görünüyordu.


       Fırsattan yararlanarak hafifçe eğildi ve mavi gözlü kız ile karşı karşıya geldi. "Sen, yarı Fransız olan stajyer olmalısın." dedi kusursuz bir Fransızca ile. 


"Evet, tanıştığıma memnun oldum, ben Marinette."


         "Çok güzel bir adın var, Marinette." Genç adam yarı bir gülümseme sundu ve biraz daha öne eğildi. Sarı buklelerinin altından görünen gözleri, artık birer zümrüt gibi parlıyordu.


          "Bundan sonra, kimlerin idol olarak çıkış yapacağına ben karar vereceğim." dedi alaylı bir ses tonuyla. Saniyeler önce yüzünde olan sevimli ve ciddi ifade, yerini bencil bakışlara bırakmıştı.


"Senin bu yolda neleri kaybedeceğini merakla bekliyor olacağım, Mari."

...


uyarılar:

-bu kitap tamamen kurgudur. gerçek kişi veya şirketlerle herhangi bir alakası bulunmamaktadır.

-kurguda psikolojik rahatsızlıklar, yeme bozuklukları, ve argo kullanımı olacaktır. 

-cinsel içeriklerin dozunu arttırdığımda, kitap yetişkin içerik kategorisine alınacaktır.

-kurgu içerisinde yanlışlarım olabilir. (hem idol şirketleri hem de hastalıklar açısından.) eğer hatamı fark ederseniz, bana mesaj atmanız yeterli olacaktır. ben de öğrenmeyi, gelişmeyi ve yanlışlarımı düzeltmeyi isterim.

-eğer bu konuda başka bir kurgu varsa, buraya yazabilir ya da mesajlardan bana ulaşabilirsiniz. yazar/yazarlar ile konuşmak ve bu tarz bir kurguya benim de başladığımı söylemek isterim. şu an, aynı konuda bir kurgudan haberdar değilim.


-elysian.

         

"spotlight" [adrienette] +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin