ညေနခင္း၄နာရီ
Kook:"TaeTaeသြားမယ္ေလ"
Tae:"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်ာ Hyungကြၽန္ေတာ္တို႔သြားေတာ့မယ္ေနာ္"
အခန္းထဲကေနခ်က္ခ်င္းထြက္လာၾကတဲ့အတြဲမ်ား။အေျပးအလႊားကိုေရာက္လာၾကတာ။အက်ႌေတြကလည္းအျပင္သြားမယ့္အတိုင္းသပ္သပ္ရပ္ရပ္ဝတ္ထားၾကတယ္။Jin:"KookေလးHyungတို႔ေရာလိုက္လို႔ရလားဟင္ HyungကKookေလးရဲ႕အိမ္ကိုမလိုက္ဘူးလို႔ပါ"
Kook:"ရပါတယ္Hyung ဟီး"
Jin:"ေအာင္မေလးခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ TaeေလးHyungလိုက္မယ္ေနာ္"
Tae:"ဟာ Hyungကလည္းခြင့္ေတာင္းစရာမလိုပါဘူး"
Jin:"ဟုတ္ပါၿပီ😁"
Jimin:"Hyungတို႔လည္းလိုက္မယ္ေနာ္ Hyungတို႔ကအိမ္အျပင္ဘဲေရာက္ဘူးတာ အိမ္ထဲမေရာက္ဘူးေသးဘူး"
Kook:"ဟီးဟုတ္ကဲ့ပါ"
Hoseok:"Hyungတို႔ေရာဘဲ"
Kook:"ရပါတယ္ လိုက္ပါ"
Tae:"အဲ့ဒါဆိုHyungကားႀကီးယူရမွာလား တစ္စီးစီသြားမွာလား"
Jin:"အကုန္လံုးစုသြားလိုက္ၾကမယ္ေလ"
Tae:"ဟုတ္ကဲ့Hyungလာသြားၾကရေအာင္"
Taeေလးတို႔အားလံုးလည္းကားဝင္းထဲကကားႀကီးတစ္စီးယူၿပီးKookေလးတို႔အိမ္ကိုထြက္သြားၾကတာေပါ့။ကားေပၚတြင္-
Kook:"TaeTae"
Tae:"Im?ေျပာေလကေလးေလး"
Kook:"Kookတို႔အိမ္အျပန္Bobaဆိုင္ဝင္ေပးလို႔ရလားဟင္"
Tae:"ရတာေပါ့ဗ်ာ ဒီနားမွာကေလးေလးကိုကိုယ္မပို႔ဘူးတဲ့ဆိုင္ေလးရိွတယ္ အဲ့ဒီမွာမုန္႔မ်ဳိးစံုရတယ္ အစားအေသာက္ေတြေရာဘဲ ညေနစာအဲ့ဒီမွာတစ္ခါတည္းစားလို႔ရတယ္ေလ"
Kook:"Yayy"
Tae:"😆😆"
Kook:"Hyung Nieတို႔နဲ႔အျပင္မွာအားလံုးအတူတူစားရေတာ့မယ္"
Others:"ဟုတ္တာေပါ့"
ဒီလိုနဲ႔ကားေပၚမွာစကားေတြေျပာရယ္ေမာၾကရင္းနဲ႔အိမ္ကိုေရာက္လာၾကတာေပါ့။Kook:"TaeTaeၿခံေသာ့ေရာ"
Tae:"ကိုယ့္ဆီမွာကေလးဖြင့္လိုက္ရင္လက္ေလးနာသြားမွာဆိုးလို႔ လာဆင္းၾကရေအာင္"
ကားေပၚကေနအားလံုးဆင္းသြားၾကၿပီးအိမ္ထဲဝင္သြားၾကသည္။Jin:"Woww Kookေလးအိမ္ကသပ္ရပ္လိုက္တာ မီးဖိုေခ်ာင္ေလးကလည္းမိုက္တယ္ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းေလးဘဲ"
Kook:"ဟီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
Jimin:"Kookေလးအစားအေသာက္ေတြဘယ္လိုသိမ္းလဲ Hyungတို႔နဲ႔ေနတာၾကာေတာ့မေကာင္းေတာ့မွာစိုးလို႔ေလ"
Kook:"Kookတို႔စားေသာက္ဆိုင္ကိုအကုန္သြားထားလိုက္တယ္ေလ"
Jimin:"ေအာ္ဟုတ္ၿပီဟုတ္ၿပီ"
Kook:"ဟီးအဲ့ဒါဆိုKookအခန္းထဲခဏသြားလိုက္ဦးမယ္ေနာ္"
Tae:"ကိုယ္လိုက္ခဲ့မယ္ေနာ္"
Kook:"ဟုတ္ကဲ့"
Jin:"Hyungတို႔ေရာဘဲ"
Kookေလးနဲ႔အတူအခန္းထဲေျပးတက္သြားၾကတယ္။Kookေလးရဲ႕အခန္းထဲေရာက္ေတာ့Kookဆြဲထားတဲ့ပန္းခ်ီျပားခ်ပ္ေတြကိုေတြ႕ၾကတာေပါ့။အားလံုးအံဩမွင္သက္သြားၾကသည္။Kookေလးရဲ႕ပန္းခ်ီလက္ရာကအရမ္းကိုအသက္ဝင္ၿပီးလွပလြန္းလို႔ေလ။ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ေတြကိုဘဲသေဘာက်မွင္သက္စြာစိုက္ၾကည့္ေနၾကတာေပါ့။အဲ့ဒီအခ်ိန္Taekookတို႔အတြဲကေတာ့ယူမယ့္ပစၥည္းေတြအဝတ္အစားေတြကိုေရြးထုတ္ေနၾကတာေပါ့။ဒီလိုနဲ႔အခ်ိန္ကုန္လြန္သြားတယ္။(Sorry For Skipping I Lost Ideas)
YOU ARE READING
ဦး(Zawgyi Only)
Non-Fictionေအးတိေအးစက္နဲ႔ေၾကာက္စရာေကာင္းလွတဲ့အမ်ဳိးသားတစ္ ဦး ေအးေအးေလးနဲ႔ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းၿပီး ျဖဴစင္႐ိုးသားလြန္းတဲ့ ေက်ာင္းသားေလးတို႔ေတြ႕ၾကတဲ့အခါ။ဘာေတြဆက္ျဖစ္မလဲ။ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ဘယ္လိုခင္သြားၾကမလဲ။ ခ်စ္စရာေကာင္းၿပီးခ်ဳိၿမိန္တဲ့ ဦးနဲ႔ကေလး အခ်စ္ဇာတ္လမ္း ေလး