Bölüm 1- ☆Yeni Çocuk☆

584 16 3
                                    

-BÖLÜMÜN SONUNDAKİ NOTU OKUYUN!!!!-

Bütün gece Wattpad’de hikaye okumuş olduğumdan şu an Tarih dersinde gözlerimi dinlendiriyordum. Hocanın hafif ince sesi ninni gibi gelmişti. Gözümün önünden gökkuşakları, unicornlar ve eğlenen ben geçiyordu sanki. Hocanın sesini duyana kadar gerçekten uykuda olduğumu anlamamıştım.

‘’Selena Marie Gomez?’’

Sıradan başımı kaldırıp yavaşça gözlerimi araladım. Dudağımın kenarına taşan salyayı elimin tersiyle silerken, başımı sağa sola çevirip ‘’Ha? Ha?’’ dedim. Sınıf bu durumuma gülerken hoca kaşlarını çatmıştı.

‘’Söyle bakalım Gomez, zigguratın bölümleri nelerdir?’’

Uyku mahmurluğundaki gözlerim bu soru karşısında iyice açılmıştı. Ayağa kalkıp gülümseyerek saymaya başladım.

‘’Iııı, ııııı A bölümü, B bölümü, C bölümü, D bö-‘’

‘’Otur.’’ Dedi hoca sesini kalınlaştırıp.

Sınıf bunlara gülerken yan sıradan Zayn fısıldadı.

‘’Selly, şş, eyy, bak şimdi; tapınak, okul, soğuk hava deposu, gözlemevi, tahıl ambarı.’’

Zayn’e gülümseyip önüme döndüm. Hocaya doğru genişleyen gülümsememi gönderdiğimde, hoca sinir küpüne dönmüş bir vaziyette bana bakıyordu.

‘’Şey, aslında hocam ben şaka yaptım. Gerçekten sayabilirim.’’

Hoca ya sabır çekerek ‘’Say Selena.’’ Dedi.

‘’Tapınak, okul, ıııı soğuk şey neydi he depo soğuk hava deposu, gözlemevi ve tahıl şeyi ya tahıl koyulur ya ondan.’’

Hoca biraz yumuşamış gibi baktı ve bu sefer yine eski yumuşak sesine dönüp ‘’Otur.’’ dedi.

Ders aynı sıkıcılığında akarken sıkıntıdan sınıfı incelemeye koyuldum. Kalemi ağzıma, burnuma, yanağıma, kafama sürterek etrafıma bakınırken Miley ile göz göze geldim. O kızla düşman gibiydik. Birkaç senedir yıldızlarımız birleşmiyordu. E bi kere bozulmuştu. Kafamı geri sıraya çevirip yine yattım, zilin çalmasını bekledim.

-

Zil çaldığı an ayağa fırladım ve hocanın ‘’Ben çıktım mı?!?!!?’’ demesine maruz kaldım. O lanet olası zil bizim için yapılmıştı, zil çaldığında çıkmakta özgür olmalıydık! Ama kimsenin bir tarafları yemiyordu, sırama geri döndüm. Hoca sınıftan çıkınca Zayn’in yanına gittim.

‘’Zeyzey teşekkür ederim, eksilerdi bu adam beni yoksa.’’

Zayn gülümsedi, birlikte kısa şakalaşmalarımızı yaparken Demi sınıfa geldi. O da bize katıldı. Sınıf kapısının pervazına dayanan Niall’ı görünce Zayn yanımızdan ayrılmıştı.Ve Demi durmak bilmeden sözlerine başladı.

‘’Geçen gün sana dedim çocuk bana yazmış dedim ne cevap yazacağım dedim umursamaz ol dedin gittim çocuğu tersledim çocuk en sonunda bana engel attı Selena, aferin ya zaten bak çocuk demişken sen okula yeni gelen çocuğu gördün mü aaaaa bir içim su çok yakışıklı ben gördüm şeyde gördüm ben kantinde gördüm kızım baya meteor yani, ya sen nasıl geçen gün benim mesajıma cevap vermezsin bir de ya bir de ben yani en yakın arkadaşın olan ben.’’

Demi’ye ‘’Tm knk, knk sus knk, tm knk, knk, knk sus tm’’ yaparak en sonunda onu susturmuştum.

Karnım çok sesli bir şekilde guruldayınca Demi de ben de güldük. Demi’nin koluna girerek kantine doğru yol aldık. Kantine vardığımızda bir tost ve bir ayran aldım. Demi’de bir çikolata aldı. İstikametimizi sınıfa doğru sürerken bir bedenle çarpışmam sonucu yere düştüm.

Kalp İstediğini İster -Fanfikşın-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin