✤🅣🅗🅡🅔🅔✤

46 7 0
                                    

Selina's POV

Κοντεύει κανα μισάωρο που μιλάνε ο Petter με τον Derek και ακόμη δεν έχουν έρθει!

Ήθελα να ήξερα τι συζητάνε τόση ώρα!?

Είχα κάτσει πίσω στο καναπέ και πάσχιζα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά, όχι μόνο γιατί είναι αγένεια ακόμα δεν τους γνώρισα να κοιμηθώ αλλά και επειδή φοβάμαι πως μπορεί να μου κάνουν τίποτα όση ώρα κοιμάμαι!

Raphael- <Τι θα έλεγες να σε πάω στο δωμάτιο σου για να τακτοποιηθείς!? Εξάλλου το ότι θα μείνεις εδώ κανονιστικέ ήδη!> μου είπε χαμογελώντας μου και κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.

Τουλάχιστον υπάρχει και ένας ο οποίος φαίνεται να με συμπαθεί λίγο περισσότερο από τους υπόλοιπους.

Σηκώθηκα από τον καναπέ για να πάω στην πόρτα όπου είχα αφήσει τα πράγματα μου αλλά μέχρι να γυρίσω τα είχε πάρει ήδη ο Raphael.

Πώς έφτασε τόσο γρήγορα εκεί και πως μπορεί και τα σηκώνει όλα αυτά τόσο εύκολα ήθελα να ήξερα!?

Μου έκανε νόημα προς την σκάλα και αρχίσαμε να ανεβαίνουμε σιγά σιγά προς τον επάνω όροφο.

Το μαύρο και το γκρι κυριαρχούν σε όλο το σπίτι κάνοντας το να δείχνει λίγο τρομακτικό και μυστήριο θα έλεγα.

Θα μου πάρει καιρό να συνηθίσω να μένω εδώ μέσα και μάλιστα με αυτούς τους περίεργους ανθρώπους γύρω μου!

Προχωρήσαμε στον διάδρομο μέχρι που φτάσαμε στο τέλος του και εκεί υπήρχε μια πόρτα την οποία μου έκανε νόημα ο Raphael να την ανοίξω.

Δίστασα λίγο στην αρχή μιας και φοβόμουν μην μου πεταχτεί τίποτα από κει μέσα αλλά τελικά έβγαλα αυτή την ηλίθια σκέψεις από το μυαλό μου και άνοιξα την πόρτα!

Μόλις μπήκαμε μέσα κοίταξα το δωμάτιο το οποίο και αυτό φυσικά βρισκόταν στις αποχρώσεις του μαύρου και του γκρι με μερικές μικρολεπτομέρειες λευκού.

Raphael- <Σου αρέσει το δωμάτιο?!> με ρώτησε ενώ άφησε τα πράγματα μου κάτω.

Selina- <Είναι πολύ ωραίο, αλλά γιατί κυρίαρχη τόσο το μαύρο και το γκρι μέσα στο σπίτι!?> του είπα και με κοίταξε κάπως περίεργα.

Raphael- <Είναι κάτι σαν το αγαπημένο μας χρώμα!> μου απάντησε και κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.

Και εμένα το αγαπημένο μου χρώμα είναι το κόκκινο αλλά δεν τα βάφω όλα σε αυτό το χρώμα!

𝑇𝒉𝑒 𝐻𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑂𝑓 𝑉𝑎𝑚𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠Where stories live. Discover now