✤🅕🅘🅥🅔✤

35 6 3
                                    

Selina's POV

Καθώς είχα τα μάτια μου κλειστά και κοιμόμουν ένιωσα ένα απαλό άγγιγμα στον λαιμό μου λες και κάποιος με χαϊδεύει και ασυναίσθητα χαμογέλασα.

Selina- <Άσε με μαμά γαργαλιέμαι!> είπα και γύρισα πλευρό χωρίς να ανοίξω καθόλου τα μάτια μου.

Για μια στιγμή...δεν μένω με την μαμά μου εδώ και δύο μέρες!

Αμέσως τα μάτια μου άνοιξαν ορθάνοιχτα και γύρισα για να δω ποιος είναι στο δωμάτιο μου αλλά δεν είδα κανέναν.

Κοίταζα γύρω μου και προσπαθούσα να διακρίνω στο ελάχιστο φως που υπήρχε αν είναι κανείς εδώ μέσα.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα προς την πόρτα.

Μόλις την άνοιξα λίγο έβγαλα το κεφάλι μου και κοίταξα στον διάδρομο μήπως είναι κανείς αλλά τίποτα.

Αφού την έκλεισα το βλέμμα μου πήγε προς το παράθυρο όπου ήταν λίγο ανοιχτό και άρχισα να κατευθύνομαι προς τα εκεί.

Τράβηξα την κουρτίνα και αφού το άνοιξα τελείως βγήκα στο μικρό μπαλκόνι για να δω μήπως υπήρχε κανείς αλλά πάλι τίποτα.

Ξαφνικά η πόρτα του δωματίου μου χτύπησε και τρόμαξα λιγάκι.

Selina- <Περάστε!> είπα και μόλις η πόρτα άνοιξε ο Derek πέρασε μέσα στο δωμάτιο.

Derek- <Ακόμα να ετοιμαστείς, πρέπει να φύγουμε!> μου είπε ενώ με κοίταξε κάπως περίεργα και σταύρωσε τα χέρια του.

Μήπως ήρθε αυτός πριν για να με ξυπνήσει και μέχρι να τον πάρω είδηση πρόλαβε και έφυγε??

Selina- <Ναι ναι τώρα ετοιμάζομαι!> του είπα και πήγα προς την ντουλάπα μου.

Derek- <Σε περιμένω κάτω!> μου είπε και άνοιξε την πόρτα για να βγει από το δωμάτιο μου.

Πρέπει να τον ρωτήσω, τώρα!

Selina- <Derek περίμενε!> του είπα και γύρισε και με κοίταξε παράξενα.

Derek- <Τι έγινε??> με ρώτησε ενώ στάθηκε στην κάσα της πόρτας.

Selina- <Μήπως ήρθες πιο πριν στο δωμάτιο μου για να με ξυπνήσεις??> ρώτησα και με κοίταξε με σηκωμένο το ένα φρύδι.

Derek- <Όχι, αφού μας έχεις απαγορεύσει να μπαίνουμε εδώ μέσα χωρίς να χτυπήσουμε!> μου απάντησε ενώ ανασήκωσε τους ώμους του.

Αν δεν ήταν αυτός τότε ποιος??

Μήπως ήταν η ιδέα μου ή ίσως κάποια τούφα από τα μαλλιά μου που με γαργάλησε??

𝑇𝒉𝑒 𝐻𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑂𝑓 𝑉𝑎𝑚𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠Where stories live. Discover now