Chapter 1

148 10 8
                                    

Sosem gondolta volna, hogy egyszer eljut arra a szintre, mikor a saját szabadságában fogják korlátozni. De az élet mégis úgy hozta, hogy nyert magának egy csak oda utat két évre, és új otthonának a börtönt kell tekintenie.

Verőfényes napsütéses nap volt. Elbúcsúzott szüleitől, a jól megszokott kis életétől, hogy ebben a kicsit több, mint két évben leszolgálja büntetését. Sosem volt korábban még csak börtön közelében sem, ezért ismeretlen volt számára a terep, nem ismerte a szokásokat, a hierarchiát. Rettegéssel töltötte el a tudat, hogy vajon milyen veszélyes bűnözők közé kell bekerülnie?

Remegő kezekkel szorongatta magához azt a kevéske dolgot, amit magánál tarthatott. Mindösszesen a fésűje, tisztálkodó szerei és a priccsére helyezhető pléd, ami nála lehetett. Két oldalról két őr vette körül, és még inkább kellemetlenül érezte magát, ugyanis ebédidő kellős közepén érkezett. Nem tudta még pontosan merre lesz az ő cellája, és az őt bámuló férfiakról is próbált nem tudomást venni.

Természetesen azt sem vette észre, mikor egy magas, barnahajú férfi elégedetten mérte végig, mert tudta, hogy Ő lesz az. Ő lesz az, akit korábban már látott képen, Ő lesz az, akit már kiválasztott magának, és tudta jól, hogy éppen a cellája felé terelik az őrök.

Beérve a folyosóra az őrök megálltak, így Baekhyun egyedül maradt. Kérdőn nézett rájuk, majd közölték vele, hogy mindösszesen idáig kísérhetik. A cellája a folyosó legvégén, az utolsó lesz, takarodó este tízkor, addigra vissza kell érni, mert az őrök ellenőriznek. Megszeppenve lépdelt a folyosó vége felé, félve bepillantva a környező cellákba, de mind üres volt. Nyilvánvalóan, hiszen ebédidő volt.

Belépve a zárkába két ágyat fedezett fel. A felső ágy már foglalt volt, látszott a bevetetlenségén, a rajta heverő személyes dolgokon, így szótlanul foglalta el az alsó priccset. Körbenézett a kis helyiségben, próbálta magát hozzászoktatni, hogy két évig ez lesz az élőhelye. Másnak tűnt, mint a többi cella, valamivel nagyobb, világosabb, és plusz egy mosdókagyló helyet kapott benne. Talán a cellatársa kivételezett itt a börtönben, bár akkor valószínűleg nem kapott volna cellatársat magának.

Egészen estig nem is találkozott a társával, éppen, hogy takarodó előtt két perccel esett be a zárkába. Hallotta a zárka kattanását, így már nem tudtak kimenekülni onnan.

- Chanyeol, jó éjszakát. - Hallotta az őr dörmögő hangját, de a Chanyeolnak nevezett férfi meg sem szólalt, csak biccentett felé. Merészkedett felkelni a saját helyéről, így már Chanyeol látóterébe került.

- Sz-szia! Baekhyun vagyok. A cellatársad. - Zavarodottságát leplezni sem tudta volna, idegesen tördelte ujjait. A magasabb férfi vigyorogva bámulta, szinte már várta a napot, mikor a kisebbet végre bebörtönzik.

- Miért kerültél be ide? - Megilletődött a kérdéstől, kényelmetlenül ficergett, egyik lábáról a másikra rugózott.

- Hackerkedtem, eltiltottak a számítógépektől egy jó időre. A kormány titkosított aktáiba törtem be.

- Nocsak, ki gondolta volna, hogy értesz ilyenekhez. Mennyi ideig leszel?

- Két év, egy hónap és tizenöt nap.

- Nem lesz egy hosszú turné akkor.

- Pont elég. Így is elvágtam magam az egyetemtől, nem számíthatok normális életre. És a családom is szégyenkezik miattam. Na és te? Veled mi a helyzet?

- Kicsim, én visszatérő vendég vagyok. Most éppen a rendőrfőnök dolgai közül nyúltam le pár dolgot. Még majdnem két évem van hátra. Szerencséd van, hogy nem sok időt kell nélkülem kibírnod. - Ellenállhatatlan vigyora ott pihent ajkain, a kisebb zavarodottan nézett rá. Nem értette mire akart ezzel célozni a colos.

- Miért?

- Nem tudod hogy mennek itt a dolgok, de hidd el, jobban jársz, ha azt teszed, amit mondok. - A magasabb közeledni kezdett a kis szőke felé, vigyora még mindig ott csücsült ajkain. Ahogy eléért, kezét megemelte, a szőke tincsekbe mélyesztette. A kisebb zavartan nézett rá, nem volt hozzászokva, hogy idegenek nyúlkáljanak hozzá. - Hány éves vagy, kicsim?

- Húsz. - Hangja cérnavékony volt, kicsit összébb húzta magát. - Vagyis két hónapja töltöttem a húszat.

A colos sem tétlenkedett sokáig, elkapta a kis szőke karját, szorosan magához vonta. A kisebb fiú összerezzent, a félelem és a bizonytalanság kiült az arcára. Szemei kiguvadtak, úgy pislogott fel a fölé tornyosuló magasabb férfira. Határozott mozdulatokkal az ágy felé tolta, óvatosan fektette végig rajta.

- M-mit akarsz? - Az alacsonyabb az izmos mellkasra helyezte tenyereit, ezzel is megpróbálva minél távolabb tartani magától a cellatársát.

- Nyugi, kicsim. Csak lazítsd el magad, nem lesz olyan kellemetlen. - Az alatta fekvő szőkeségen eluralkodott a pánik, erőset lökött rajta, így a férfi hátrahőkölt. Pillanatok alatt termett a cella másik sarkába, minél távolabb akarta tudni magától zárkatársát. A magasabb szórakozottan mosolygott a fekvőalkalmatosság tetején, majd ellökte magát, hogy újra elkapja a megrémült fiút. Macska-egér harc kezdődött kettejük között, de a szőkeség nem akarta hagyni magát. Cirka tizenöt perc kergetőzés után a magasabb némileg elégedetten mászott fel a priccsére, majd elnyújtózott. Szerette a kihívásokat, de nem volt oda a várakozásért. Magára húzta a takaróját, befordult a fal felé.

Másrészről az alacsonyabb sokáig nem mert még az ágya felé közeledni. Nem gondolta, hogy első éjszakáján a cellatársa megpróbál rámozdulni, nem is ezért jött ide, nem akarta, hogy két éven keresztül zaklassák. Végül fél órás várakozás után megelégelte, hogy a sötétben a sarokban ücsörögjön, így mikor biztonságosnak érezte, bemászott a takaró alá, nyakáig húzva azt. Elaludni még sokáig nem mert, nem is tudott, mert hiányzott a saját ágya, a saját közege.

Tudom, hogy még be se fejeztem az előzőeket, de régóta motoszkál bennem egy olyan sztori, ami börtönben játszódik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Tudom, hogy még be se fejeztem az előzőeket, de régóta motoszkál bennem egy olyan sztori, ami börtönben játszódik. 🤭 Nem szeretnék csalódást okozni senkinek ezzel sem, egy teljesen új megközelítésből próbálkozom, szeretem a kihívásokat, újdonságokat. Remélem akad egy-két emberke, aki kedvelni fogja ezt is. 🤭💙❤️

PrisonerWhere stories live. Discover now