[z pohledu Česka]
S Ruskem jsme hráli Minecraft možná do půlnoci. Byla to velká sranda.
Nastala půlnoc a mě se už začaly zavírat oči. Domluvili jsme se, kde si zítra dáme sraz a rozloučili se. Já si ještě zašla na záchod a měla jsem to akorát, protože dvě minuty později přišla máma. Kdyby zjistila, že jsem ještě o půlnoci vzhůru, tak by mě pěkně seřvala.
[z pohledu Ruska]
Ráno mě probudily rány sekery. Táta sekal dříví. Ale na co? V noci taková zima není a ve dne je hrozný vedro!
Vstal jsem, odemkl dveře a šel dělat svoji běžnou rutinu. V kuchyni jsem uviděl Ukrajinu jak si bere chleba a odchází ven. Nesnáší to tady a ani se ji nedivím. Táta ji asi z nás tří nesnáší nejvíc. Ani na mě nepromluvila a zabouchla dveře.
Z koupelny přišel Bělorusko.
🇧🇾: Čau.
🇷🇺: Čau
🇧🇾: Zase jdete dneska randit?
🇷🇺: No asi tak nějak
🇧🇾: Chudák holka tyjo, si od tebe neodpočine😂
🇷🇺: No já ji chci dát prostor, nemusíme se vídat každý den.. Ale táta ji chce vidět🙄
🇧🇾: Počkej co?
🇷🇺: Jo.. Má ji očividně rád
🇧🇾: On a mít někoho rád jo? On má rád možná tak jenom sám sebe a chlast
🇷🇺: No taky mi přijde, že se k ní chová nějak divně...
🇧🇾: Hele hlídej si jí, nevíš co ji může udělat.. Bůh ví jestli ji nechce oblbnout a pak ji ublížit..
🇷🇺: Hm..
Bělorusko mě poplácal na zádech a šel se nasnídat. Aspoň s ním byla řeč, s Ukrajinou si už od začátku její puberty vůbec nerozumíme. Ona popravdě není moje pravá sestra, je adoptovaná a právě teď se projevují geny jejích zesnulých rodičů - otce Ukrajinské povstalecké armády a matky Západoukrajinské lidové republiky.
Pořád se jenom hádáme a nebo spolu vůbec nemluvíme. Ona ani obvykle není celej den doma a pořád někde bloudí po obchodech a utrácela tátovo peníze. Možná proto se spolu pořád tak hádají, protože ona mu bere peníze bez jeho dovolení jen aby si koupila hadry, který si na sebe vezme jen jednou. Táta se ještě nevrátil s tím dřívím. Přišlo mi to divný. Obvykle mu netrvá tak dlouho sekat dříví..
Došel jsem zpátky do pokoje pro uloveného kapra a šel ho vyčistit.
Asi po hodině čištění jsem ho už šel rozkrájet a později ho dal do lednice.Začal jsem se obouvat a vyrazil k rybníku za Českem, nakonec tam kde jsme včera spolu rybařili a ne tam, kde se obvykle scházíme.
[z pohledu Česka]
Seděla jsem na tom samém místě, kde jsme spolu včera s Ruskem seděli a on lovil ryby. Uběhlo deset minut a já za sebou uslyšela kroky. Myslela jsem, že to bude Rusko, ale on to byl pan Sovět, měl v jedné ruce košík se dřevem a v druhé prut a kýbl.
SSSR: Ahoj maličká☺️
🇨🇿: D-Dobrý den😅 vás jsem tu nečekala
SSSR: Já tady tebe ano
ČTEŠ
Jako jeho vlastní {countryhumans CZ}
FanfictionČesko se s Ruskem dohodne, že navštíví jeho rodinu. Rusku se to zdálo jako špatný nápad, jelikož jeho otec nebyl úplně nejhodnější, ale k ní se začne chovat úplně jinak. Co ho donutilo se k Česku chovat jako ke své vlastní dceři?