Brzim koracima izlazi iz škole , samo da ju opet ne bi vrijeđali .. Ali to nije njezin dan,zapravo ni jedan dan nije njezin,vani su ju čekali 'popularni' ,i čim je izašla počeli su je gađati bojama,jajima,vrećicama u kojima je bila voda.Izgledala je tako jadno, svi su se počeli smijati,a ona je potrčala u wc..Nije mogla više da podnese to svakodnevno vrijeđanje . Nije ona kriva što je debela,što nosi velike naočale ..Zar svi mi nismo lijepi na svoj način? Kliznula je niz pločice i počela da plače...
"Nemoj obraćati pažnju na njih ,nisu ti bitni " -trznula se je na tihi glas,kada je digla glavu , znala je tu djevojku i znala je dobro čija je ona sestra.
"Ti si lijepa , draga svi te vole ,lahko ti je sada to govoriti" -rekla je i ona tiho,bojila se je svaki dan u ovoj školi njoj je bio pakao ,ali tješilo ju je to što ima još malo do kraja.
"I ja sam bila tako kao ti znaš i znam da nije lahko ,ali završavaš školu uskoro izdrži to ,svi će oni da žale kasnije" -nakon što je to rekla ustala je i otišla je iz wc-a .Djevojka je ustala i umila se je , kao što nije imala nista sminke na sebi ,tako da joj se nije imalo šta ni razmazati . Uzela je torbu sa poda i izašla je iz wc-a . Zapraavo bila je ona u licu lijepa , ali bila je debela i to ju je zezalo. Na hodniku ju je dočekala njegova grupica,bila je i djevojka iz wc-e ,naravno da ce biti pa ona je sestra od glavnog."debeljuco,nemoj da plačeš biti će bolje " -nazvao ju je nadimkom koji je mrzila ,zapravo mrzila je i njega .Njegovo se je društvo počelo smijat ona je mislila ' šta je tu smiješno??'
"James dosta te je više , svaki dan si sve gori ,ne volim tebe takvog"-proderala se je njegova sestra na njega.James ju je samo mrko pogledao - "ne gledaj me tako mrko , to što si mi brat ne znači da te u svemu tome podržavam"
"Juana , koji je tebi vrag ,o ovome ćemo kod kuce pricati" -proderao se je James na nju,ona je zadrhtala jer upravo ju je ta djevojka branila._________________________________
Prvi dio je ispravljen😊😊✌,nadam se da će te čitati
YOU ARE READING
Old love
FanfictionStari neprijatelji , da li će moći biti prijatelji ili nešto više? "debeljuco " "što želiš James?" "Ništa došao sam sjebat ti život " "Znaš dovoljno mi je sjeban i bez tebe " PAŽNJAA-svaki dio se uređuje ,nadam se da će te čitati .#Nokaarika