Drugi dan je došao,ustala je iz toplog kreveta , prvo što je pomislila je 'još jedan dan pakla' . Obukla je stare široke hlače i staru široku majicu ,pogledala se u ogledalo . 'Zašto ja nisam kao ostale djevojke?,ah vjerovatno ne bi bilo zanimljivo da smo svi isti' - pomislila je .Uzela je ruksak i stavila u njega stvari i jedan sendvič .Pješke je krenula u školu , nije bilo daleko za 10-ak minuta je bila ispred škole 'još jedan dan pakla ' -pomislila je ,i znala je da ovaj dan neće biti nista drugačiji od ostali.
"Teeenkuu, kako si mi danas , jesi li dobro ,jesi li spremna na danasnji dan?" -pogledala je u tu osobu i odmjerila ju , bio je to Jamesov potrčko ,njega je mrzila zapravo sve je ona njih mrzila ,ali njega najviše jer trči za Jamesom kao psić .
"Oh dobar dan psiću "-imala je osmijeh od uha do uha, nešto je bila danas dobre volje . Možda je pogriješila što ga je izazvala ,ali ona ovdje nema više šta izgubiti. Prijatelje nema , zapravo ima jednog ali on ne ide u ovu školu tako da ga ne može izgubiti , nadala se je .
"Slušaj me kurvo jedna ,sa mnom se nećeš tako ponašati" -bijesnio je , malo ju je strah ali kao što je rekla nema šta izgubiti
"Izvini psiću ,ali kurva se jebe za pare i kurva ne može biti nevina"-lagala je zapravo ,imala je ona svoj prvi put imala je ona i momka,ali odjednom se je sve promijenilo počela se je da goji i to je počelo sve prije godinu ipo .Više nije mogla da sluša njihovo smijanje , svi su je iritirali ,svi su bili užasni .Ušla je u školu .
"Žao mi je ,pokušala sam nagovoriti Jamesa ,da ne salje nikoga , on jednostavno je ."-njegova sestra je pokušala da nadje odgovarajucu rijec za njega -" pa hajmo reci da je jednostavno glup "
"Gle nisi ti nista kriva i nemoj mi se vise izvinjavati što je tvoj brat uradio , ima još 2 ipo mjeseca izdržat ću "- rekla je slatkim glasićem danas je bila dobre volje i nadala se je da će to tako ostati.
"uredu ,ne brini potruditi ću se da danas otiđeš suha i čista kući" -ona ju je samo pogledala i preokrenula očima , jer to je bilo nemoguće .
Nakon nastave , ona je otišla prvo kod razrednika po neke papire pa bi onda krenula vani ,a uz to se je i nadala da će svi otići kući ili na stanicu ,da neće dobiti vodu , jaja i boje opet . Jer to bi prvi put bilo da dodje kući u okej stanju . Kada je uzela potrebne papire izlazila je vani , ali nažalost ništa nije bilo onako kako je ona zamišljala , ispred su je čekali neki Jamesovi psići nije bilo njega .što je bilo dobro? Da je on tu dobila bi duplo više .Zažmirila je i čekala je jaja i sve te boje , ai to se nije desilo kada je otvorila oči vidila je ispred sebe Juanu ,njegovu sestru .
"Rekla sam ti da ćeš danas otići čista "-rekla joj je tiho Juana , ona nije vjerovala da se je neko zauzeo za nju. Čula je mnogo glasova ,i ti uplašeni glasova u masi
"O bože,nadrljali smo , kako se je ona odjednom stvorila tu "-rekao se je psić
"Juana koji vrag se tebi desio?"-proderao se je njezin brat
"Ček da razmislim? Mmmmmm ,ah da ,tvoji 'prijatelji' su se desili ,ali znaš zašto ?Zato što mi je jebeno James ovo dopizdilo ,svaki dan vrijeđanje to niko ne zaslužuje " -već se je Juana derala na njega .
"Kao prvo snizi ton ,kao drugi da zaslužuje jer takve djevojke ne pripadaju ovdje " -on se je sada derao na nju
"Sjeti se James šta je bilo prije nešto što sam došla u srednju ,sjeti se dobro šta je u osnovnoj bilo sjeti se dobro kakva sam ja dolazila kući dobro se sjeti "-rekla je i otišla je sa debeljucom /zvat ću je debeljuca dok joj ne otkrijem ime /.
YOU ARE READING
Old love
FanfictionStari neprijatelji , da li će moći biti prijatelji ili nešto više? "debeljuco " "što želiš James?" "Ništa došao sam sjebat ti život " "Znaš dovoljno mi je sjeban i bez tebe " PAŽNJAA-svaki dio se uređuje ,nadam se da će te čitati .#Nokaarika