-12

349 35 12
                                    

Matura ?pa prošla je okej , sve je bilo dobro dok ju James nije poljubio , a ona mu lupila šamar .Nije joj bilo jasno,bilo je sve dobro dok nije popio malo više i uradio to što je uradio . Čula je došaptavanje na hodnicima , opet su o njoj pričali . Samo je ignorisala to ,

"Čekaj"-neko ju je zaustavio , ona se je okrenula bila je to Irina ,mrzila je tu curu .-"uvijek sam se pitala ,zašto si takva kurva.Prvo onaj slatkiš , pa kada si njega ispratila ljubiš se sa Jamesom,jadno"-Daniela je gledala u nju pogledom koji kura* se ovdje događa .
"Kao prvo plasticarcko ,ja sa Danielom nisam ,a sa Jamesom još manje šta imam,zapravo ne želim ništa da imam sa njim .A sada plasticarko nikada nemoj da se petljas u tuđi život ako ne znaš nešto ,i produži dalje Hajd"-opušteno je rekla ,kao da to nije ništa .Irina je poraženo otišla od Daniele.Mrzila je kada joj se neko miješa u život ,ali ponavljala si je 'još samo par dana'.

"Debeljuco ja želim ti se izvini zbog onog sinoć,nisam bio svjestan šta radim "-ispričao se je i to je stvarno isprika bila od srca,a ona je na to samo kimnula glavom i otišla od njega,nije ih mogla više slušati kao cangrizave babe su..
Nakon nastave je krenula da izađe iz pakla tj.škole ali je na ulazu vidjela svoga dragog brata .

"Šta tebe dovodi ovdje ?"-pitala ga je i zagrlila ga je .
"Jedna cura"-rekao je tajanstveno,a Dani se je samo nakezila znala je i koje
"Čekaj debela ,ako vas dvoje niste bili zajedno onda si tu njega unajmila da ti glumi dečka "-do njih je došla Irina ,Daniela je samo prevrnuo Očima ,ov Ženska ne odustaje .
"Plasticarko upoznaj moga brata Daniela,Daniele upoznaj plasticarku "-prestavila ih je preko volje.
"Ah baš si sldak pitam se da li bi htjeo sa mnom izaći ?"-pitala ga je dok je uvrtala pramen svoje nadogradene kose
"Jadna si što pitaš ti muško i odgovor je ne,ne izlazi sa curama bez mozga a sa starijim još manje "-rekao je i Dani poljubio u obraz i otišao je do Juane koja je izlazila iz učionice , Daniela se je samo nasmijala plasticarki i otišla je do Ellie koja je bila na parkingu imale su u planu trač parti i tako je i bilo.

Sjede u malom kafići 'Rose' i pričaju o maturi,Ellie je pricala kako se je spetljala da profesorom tjelesnog ,da bio je jako mlad i jako zgodan mnoge su se lijepile za njega .
"Nemaš pojma kako je pažljivi,imala sam sinoć osjećaj kao da letim ..Odvezao me je kući,otvorio mi je vrata ,divan je "-Ellie je Danieli pričala sve sa ushicenjem
"Tvoj prekrasni princ je upravo usao":rekla je Daniela tiho i nasmijala se je kada je vidjela sestru crvenu u licu .-"i tvoj princ ide ovamo"-Ellie je disala duboko-"ja moram u wc Ellie vidimo se kod kuće "
"Daniela čekaj ne ostavljaj me samu"-derala se je na nju
"Ne brini nisi sama imaš mene "-nasmijao se je slatko

Old loveWhere stories live. Discover now