Best day ever

646 27 0
                                    

In onze kamer vliegen de kleren naar alle kanten van de kamer. Het is een wonder hoe ik gewoon boven ben gekomen want ze zijn zoenend de trap op gelopen. Als ik onder Zayn lig met niks kijk hij me nog een keer aan en ik knik. En dan voel ik dat heerlijke gevoel weer. Ik houd van hem.

De volgende morgen als ik beneden kom zit Zayn gefrustreerd te bellen. Ik maak met mijn lippen het gebaar van "wat is er?" Maar hij wuift me weg. Ik haal mijn schouders op en open de koelkast. Ik pak een appel en ga op de bank zitten wen wacht. Tot Zayn klaar is met bellen. 'Wat was dat?' Vraag ik als hij op hangt. 'We moeten op Tour.' Zegt hij sip. 'Dat maakt toch niks uit.' Zeg ik hij haalt zijn schouders op en gaat naast me zitten. 'Ookal mag ik niet mee dat boeit toch niet Eleanor kan dan toch ook niet dan nodig ik haar uit. 'Ja maar het is voor 3 maanden.' 'Dat maakt niet uit na die 3 maanden zijn wij weer samen en hoop ik dat dat even zo blijft.' Zeg ik en knuffel hem. 'Wanneer is het?' Vraag ik. 'Over 3 dagen.' Zegt hij en kijkt voor zich uit. Ik app Eleanor en vraag of ze die maanden bij mij wil blijven omdat ik me anders zo alleen voelt. Ze app gelijk terug dat dat goed is en dat ze zich er op verheugd.

De drie dagen vloiegen voorbij en de jongens zijn net weg. En ik vind de stilte hier niks. Maar Eleanor kom zo en dan kunnen we lachen. Ik kijk even tv en dan word er al aan gebeld daar staat Eleanor en ze omhelsd me stevig. 'Ik heb je gemist.' Zegt ze. 'Ik jou ook!' Zeg ik en we laten elkaar los.

Nadat we haar kleren hebben op geruimd. Zijn we gelijk de stad in gegaan want vanavond gaan we stappen. Nadat we onze nieuwe outfits hebben gekocht en natuurlijk een foto naar de jongens hebben gedaan. Zijn we naar Starbucks toe gegaan. En zitten we nu een koffie te drinken. 'Maar jij en Zayn ik vind jullie zo cute samen.' Zegt Eleanor ineens. Ik begin te lachen. 'Jij en Louis.' Zeg ik op de zelfde toon als Eleanor. Ze begint ook te lachen en samen drinken we onze koffie op.

Eleanor zit voor me in de stoel en ik krul haar haar. 'Jij bent echt goed met haar!' Zegt ze enthousiast. Ik glimlach en draai weer een pluk om de krultang. Nadat alles gedaan en klaar was. Zijn we met de taxi naar gewoon een of ander uitgaanscentrum gegaan. Ik kijk even de club rond als we aan komen en dan gaan we als eerst naar de bar. We bestellen gewoon een drankje en we gaan dansen. Mijn dans moves zijn waarschijnlijk verschrikkelijk maar dat boeit niet. En samen dansen we de hele avond door.

Heey peeps even een hele korte update maar ik heb goed nieuws daar komt ie

IK HEB VAKANTIE!!! Eindelijk ik was er aantoe maar oke dat boeit jullie waarschijnlijk toch niks.

Xxx of me

adopted by one directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu