Pewien helikopter o imieniu Krzans przeglądał sobie portal społecznościowy o nazwie Instagram. Krindżował na armaty mówiące, aby strimować dynamite i odświeżał co chwilę konta Blackpink, żeby być pewien, że zalajkuje wszystkie zdjęcia, które wstawią.
Nagle jego oczom ukazało się konto, które Instagram polecił mu zaobserwować. Normalnie miałby wyjebane i wróciłby do strimowania solo Rosé, jednakże coś przykuło jego uwagę. Było to profilowe owego użytkownika. W pierwszej sekundzie pomyślał, że to jego własne zdjęcie. Kliknął na ikonkę szybciej niż Jennie rapuje w d4.
Nazwa podejrzanego użytkownika brzmiała:
kim._jungw00Do głowy od razu wpadło mu, że to pewnie jeden z jego znajomych stworzył to konto i wykorzystał jego zdjęcie. Był tam tylko jeden post.
Liked by onyour_mark, lm____ltm, tenlee_1001 and 23 others
kim._jungw00: kto gra w rbloksa???????????????? moj nick: cutie.goral 🤩🤩🤩🤩🤩
btw wchodzcie tu kohani i podpisujcir:
http/niewiemgwiwbwidvwcxa.sjxh.pl
.
.
.
#roblokx #roze #hiszisztersKomentarze:
_jeongjaehyun: jungwoo glupi chuju nikt w to gowno nie gra zabij sie
|
|___kim._jungw00: ty w to nie grasz bo cie nie stac na robóxy biedaku mozesz mi sznurowadla lizac plebsie jebany
|
|_____ _jeongjaehyun: co ty pierdolisz wez ic sobie graj w tego robloxa, rzeczywiscie jedyna gra na twoim poziomiena.jaemin0813: dodalem cie bestie kiedy gramy 😩😩
|
|___kim._jungw00: omggffffg teraz gramy chocbab_alhara_2018: soooo prety😍😍 folow mey🤔
Widząc tak wulgarny język, Krzans od razu wyszedł z sekcji komentarzy i postanowił, że przypatrzy się dobrze wstawionemu zdjęciu.
Na pierwszy rzut oka, rzeczywiście wyglądało to na jego zdjęcie. Była jednak jedna rzecz, która go niepokoiła. Nie przypominał sobie, aby kiedykolwiek ktoś robił mu takie zdjęcie. Ani żeby kiedykolwiek miał czarne włosy.Gdy wszedł w link, który widniał w opisie pod postem, ukazała mu się petycja aby spalić jyp i dać Jisoo solo.
"A więc ten cały Jungwoo też jest kpopiarą" pomyślał. Bez zastanowienia podpisał petycję.To wszystko było bardzo dziwne, więc postanowił, że pójdzie spać. W końcu jutro jest bardzo ważny dla niego dzień, więc musi być wypoczęty. Chodzi oczywiście o comeback Jessi.
Zanim zasnął, dużo rozmyślał nad kontem swojego tajemniczego bliźniaka. Może to jednak była sprawka kogoś z jego znajomych, a on po prostu nie pamięta tego zdjęcia? Zamykając oczy postanowił, że jutro napisze do niego i skonfrontuje tego, kto wykorzystał jego własne zdjęcia do zrobienia tego konta.
———————————————————————
405 SLOW tishapotatos CZTERYSTA PIEC SLOW
to sie pewnie bedzie strasznie ciagnac i bede updateowax raz na 298$82 miesicy ale who cares co n tylko wy to czytacie😍😍
CZYTASZ
zaginieni bracia 😿😿🐬🤸
Vampiroskrzans twierdzi ze wyglada jak jungwoo i zmusza mnie do napisania o tym wiec here we are