1D? 5

199 11 2
                                    

Hei Sorry for at jeg har vært borte men nå er jeg tilbake klar for å gi dere det dere vil ha
Ps Sorry for det gamle bildet
"Jason pov"
Jeg opner døra og går sakte ned
"hvem er det?"sier en av guttene
"Stile!!"jeg ser på dem,alle er våkne og med øynene rettet mot meg. Et gips kommer fra dem når jeg går inn i det lille lyse, som er der nede. Jeg legger jenta forsiktig ned på det harde gulvet, i motsatt ende av der hvor guttene siter redde av skrekk, og veksler mellom å se på meg og den søte jenta jeg holder. HVENT!! NÅ GJORDE JEG DET I GJEN!! JEG SIER IKKE SØT!!!
Jeg ser han Zayn fyren bli rød av sinne han, reise seg og går mot meg med sanglette skritt.
"Hva har du gjort henne"
Han ser på den nesten livløse jenta, mens han strammer en knyttneve
"Har ikke du noe med" sier jeg og dytter han litt for hart til veggen, og han mister pusten i noen sek. Jeg går mot han og slår han bevist løs før jeg går opp til de andre.

" ZOE POV"
Jeg åpner øynene og skimter noen gutter i en klynge. Jeg skjener jeg våkner mer av synet som møter meg når jeg ser hva som er i miten av klynga. Jeg setter meg opp og merker det svir i arm og hode, men samme det. Jeg prøver å krabbe mot dem, det ser ikke ut som de har merket meg.
" ZAYN!!!!!!"
" ZAYN DU MÅ VÅKNE!!"roper dem
Zayn?????
Ok det er det han heter nå sitter jeg bak en veldig fortvilet gutt, med brune krøller. Jeg ser litt på gutten på bakken, heldig vis ser jeg fort at man bare kan kaste litt vann på ham så våkner han. Jeg ser et glass med vann ved vegen og streker meg etter det, jeg tar litt i hånda og så kaster jeg i ansiktet på gutten. Alle andre skvetter og skriker (som en hau med jenter) zayn fyren åpner øynene og setter seg fort opp, men detter bak over siden han sikert er litt tussete. Han ser på de andre som er forskrekket og ler så han får latter krampe. Jeg prøver å ikke le av ansiktne dems, men jeg gir opp og henger meg med på latteranfalet til zayn.
Alle unntatt zayn ser på meg med et utryk som forteller meg at dem ikke vet om dem skal smile eller skrike.
etter noen minutter tar vi oss sammen, og stopper å le
" Hei, jeg heter Zoe"
Sier jeg og smiler
"Hei" sier gutta i kor . En blond gutt sier plutselig
" Vet du hvem vi er?"
" Jeg vet at du heter Zayn, siden dere ropte det men ikke noe mer." Sier jeg og er på Zayn som smiler som en tulling.
"Jeg er niall " Sier han blonde. Jeg gir han et nikk og ser på de andre
"Jeg er Harry" sier han med de brune krølene og smiler.
"Jeg heter Louis "sier han som med rett brunt hår
"Jeg heter Liam"sier han som nesten er skale.
" hvordan kom dere hit?" Spør jeg. til slutt sier Harry.
"Det startet........."

Dam dan daaaaa jeg er i live ikke dø snart et nytt kap men må gå tur med my BFF

Ikke forlat megWhere stories live. Discover now