II

46 5 1
                                    


        Într-o peșteră din mijlocul pădurii.

Koman: Eu mor aici de frig fir-ar sa fie, sa meargă cineva sa adune lemne *se ghemuiește într-un colț*

Pain: Lasă frigul femeie, eu mor de foame. Ce mâncăm?

Konan: Răbdări prăjite ,tu nu auzi ca îngheț, sunt im pijamale la naiba. Hidan du-te cu Kakuzu și aduceți lemne si poate câteva fructe pentru liderul vostru.

Hiden: De ce eu? Nu-mi place in pădure.

Konan: Pentru ca esti singurul cu coasă dintre noi si pentru ca asa zic eu *ridica vocea*

Hiden: Bine bine

Tobi încă era de ne găsit iar lui Pain încă îi era foame. Deci ca un lider adevărat Konan lua inițiativă și începu să dea ordine

Konan: Itachi ,Kisame duceți-va să găsiți ceva de mâncare, moare Pain de foame.

Pein: Nu este vina mea ca idiotul de Tobi a aruncat sediul în aer fix când eram noi la masă. Nu am apucat sa ma delectez cu friptura *lacrimă* acum ce mai astepti voi doi? Aduceți ceva de haleala până nu mă descompun aici.

Itachi&Kisame: Imediat Pain-sama!

Itachi si Kisame au luat-o la fugă spre pădure in timp ce ceilalți rămase in peșteră dârdâind de frig.

Zetsu: Ca tot veni vorba de Tobi, pe unde plantele mele o umbla. Ne trezim că da foc la pădure sau mai rau de atât.

Deidara: De ce nu te duci sa-l cauti, daca tot îți faci griji că-ți arde pădurea. Poate se arde si pe el ,nu ai de unde sti.

Konan: Este o idee bună, nu ma gândeam ca ai un gram de creier in capul ala al tau blond.

Deidara: *imitand vocea lui Konan* Nu mă gândeam ca ai un gram de creier bla bla bla, nu ai vazut încă nimic Konan.

Konan: Deidara *țipat nervos ala Konan* i-al pe Zetsu si pe Sasori si duceți-va sa-l căutați pe Tobi, nu vreau sa ma trezesc ca mor incendiată de idiotul ăla.

Sasori: Eu nu merg nicăieri, nemernicul m-a lăsat fără Barbi.

Konan: Mă doare undeva de Barbi a ta, mișcă-ti fundul ala de păpușa afara. Acum!

                               ***

                    Hiden & Kakuzu

Hiden: De ce trebuie sa-mi stric eu coasa pentru nevoile lui Konan *murmur sexy specific lui Hiden*

Kakuzu: Vezi să nu-ți tai capul idiotule, aici te las, poate te mănâncă animalele.

Hiden: Mai taci Kakuzu sau te omor.

Kakuzu: *privire criminală specifică lui Kakuzu* Nu pot să cred ca trebuie sa te suport.

Hiden: Tu nu suporți pe nimeni, doar banii.

Kakuzu: Ăia pe care nu-i mai am, mulțumită imbecilului de Tobi pe care am sa-l pun la vânzare de cum il gasesc. Poate vrea cineva sa-l cumpere drept animal de companie.

Hiden: Cum dracu sa-l vinzi. Nu e bun de nimic. În afară de demolare ,stricăciuni si explozi. Dacă mă întrebi pe mine a stat prea mult in preajma lui Deidara.

Kakuzu: Și în preajma ta *murmur iritat*

Hiden: Te-am auzit sperietoare.

Hiden reusi într-un final sa dea gata un copac iar împreună cu Kakuzu reuși sa-l faca bucăți mici pentru foc si o luară la pas spre peșteră unde Konan încă tremura de frig iar lui Pein tot ii era foame.

Casa akatsukiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum