Konan: *ține în mână o listă cu provizii si țipă la săracii Sasori și Kisame * Să nu uitați hainele mele.
Pain: * se apropie de ea* De unde ai ma rog tu haine? Sediul nostru a sărit în aer.
Konan: Cu un Deidara prin preajma am mereu genți de haine ascunse prin pădure.
Deidara: * apare de nicăieri* Asta ce argilă mea vrea să însemne.
Konan: *ii aruncă o privire plictisită* Nimic, ai grija ca Tobi sa aibe scaunul bine reglat.
Deidara: De ce trebuie eu sa stau lângă el? De ce nu Zetsu sau Sasori?
Konan: Pentru ca Itachi a zis ca stă cu Kakuzu pentru că este cel mai tăcut dintre voi ,Hiden stă cu Kisame în spate din cauza armelor lor uriașe, Sasori joacă table cu Zetsu pe bancheta din fața lor , Pein conduce iar eu sunt copilotul cu harta. În concluzie tu primesti locul de aur de lângă Tobi.
Deidara: *sarcastic* Yupii, explodez de bucurie.
Itachi: *scoate capul din borbagaj* Totul este așezat ,putem pleca oricând.
Pain: Criminali fără adăpost treceți in mașină.
Toată lumea urcă și se așează la locurile lor.
Pain cu Konan în față ca sa fie siguri că ajung întregi la destinație. În spatele lor Tobi și nefericitul de Deidara, în spatele lor Itachi cu Kankuzu urmați de Zetsu si Sasori iar pe ultima banchetă Kisame și Hiden.
Pain: Toată lumea gata?
Toți: Da Pain-sama.
Pain: Pregătită dragă? *se uita la Konan*
Konan: * se uita pe harta* Da da.
Itachi: *savurand un măr* Să plecăm odată, urăsc mersul cu mașina.
Pain: * ne băgand-l in seamă* Konoha păzea că venim.
Itachi: *se îneacă cu o bucată de măr* Ce? Voi sunteți nebuni? Ăia au pus recompensa pe capul meu si voi vreti sa mergem acolo.
Deidara: * isi strecoară capul printre scaune* Calmează-te omule, nu-ti ia nimeni capul. Nimeni in afara de noi evident.
Itachi: *scos din sărite* Mânca-te-ar ciorile *ii da un pun in cap* treci pe scaunul tau.
Deidara: Du-te dracu un!
Tobi: Lui Tobi îi place cu mașina *bate din palme fericit*
Deidara: De ce trebuie ca eu sa-l suport.
Pain: Pentru ca din cauza ta suntem fără adăpost. Tu si cu exploziile tale de doi bani.
Kankuzu: * se ridică de pe scaun* A zis cineva bani?
Sasori: *jucând table cu Zetsu* S-a trezit si ăsta, e doar o expresie fraiere.
Kankuzu: *ii aruncă o privire demonică* Dacă te mai bagi peste mine am sa te omor.
Konan: *nervoasă ca nu găsește drumul* Ia tăceti, sau va bag harta asta pe gât.
Pain: *masându-și tâmplele* Cum am ajuns în situația asta. Criminalii Akatuski ar trebui să fie o organizație de temut, si uită-ne acum fără casă fără masă doar cu o dubiță ,,împrumutată* căutând un sat cu locuitori care ne vor morți în căutarea unor locuri de muncă. Ce poate fi mai rau de atât.
Tobi: Tobi vrea la baie.
Deidara: Abținete copile.
Tobi: Tobi nu poate, Tobi se scapă pe el.
Kakuzu: Să nu te prind ca faci in mașină, este închiriată, sti câți bani imi va cere proprietarul daca pățește ceva?
Hiden: Va dați seama ce rau am ajuns daca Kakuzu este dispus să închirieze lucruri.
Deidara: De ce nu ai furat-o pur și simplu.
Pain: Și după sa ne trezim cu o întreagă țară pe urmele noastre doar pentru o mașină? Uneori chiar nu ai nimic in capul ala blond.
Itachi: Aprob!
Deidara: Taci Itachi.
Tobi: Tobi face pe el.
Konan: Pain trage pe dreapta, chair nu-mi doresc sa se scape pe bancheta din spatele nostru. Deidara du-te cu el.
Deidara: Poftim un! Nici nu ma gândesc.
Tobi: Tobi nu vrea să meargă singur.
Konan: *ii aruncă o privire urâtă lui Deidara* Du-te odată cu el și numai comenta.
Deidara: La naiba un!
Tobi&Deidara.
Tobi: Deidara senpai!
Deidara: *încă oripilat ca trebuie să stea cu Tobi* Ce mai este acum.
Tobi: Tobi face treaba mare, dar Tobi nu are hârtie.
Deidara: *scos din sărite* Faci mișto de mine un!
Tobi: Tobi nu glumește.
Deidara: Mânca-te-ar ciorile lui Itachi ,ștergete cu iarbă.
Tobi: *aproape plângând* Dar Tobi nu vrea cu iarbă.
Deidara: *mai are putin si il aruncă în aer* La naiba si cu tine omule.
$În mașină$
Konan: Ce va luat atât si unde iti este pelerina Deidara.
Deidara: *roșu la față* Am...pierdut-o.
Konan: Sunt curioasă ce ai face dacă nu ai avea capul prins de gât.
Sasori: Probabil s-ar arunca singur în aer.
Deidara: *scos din sărite* Gata imi ajunge. Imi dau demisia.
Nimeni nu zice nimic.
Deidara: Ați auzit? Imi dau demisia.
Kakuzu: Am auzit din prima idiotule. Dacă tot pleci de la noi să-l iei si pe Tobi. Doua guri de hrănit in minus sunt mai bune decât unul.
Pain: *își maseaza fruntea* Imi urăsc viața.
Konan: Evreica *bate din palme fericită* Am gătit drumul.
Pain: Vrei sa spui ca pana acum am condus degeaba prin pădurea asta afurisita.
Konan: Nu te-am pus eu sa conduci.
Pain: *ii aruncă o privire urâtă* Ce mai poate merge prost in aventura asta.
Tobi: Tobi iar are nevoie la baie.