La Júlia es desperta d'hora tota suada, no pot més amb la calor aquest estiu, tot i dormir completament despullada. El problema és que encara nota l'escalfor del semen que el Joan va dipositar en el seu cony fa dos dies, així que va calentíssima i en despertar-se s'adona que té els mugrons com per ratllar gel i el seu cony sembla una cascada, tot el llit mullat.
És completament normal, ja que no ha parat de somiar amb el membre del noi, des d'aquell dia no ha pogut tornar a la piscina, però per sort els seus pares han decidit anar-hi avui i ella en té moltíssimes ganes. Decideix que uns dits de bon matí no li faran cap mal i comença a baixar al seu cony, intenta començar com sempre amb cercles al voltant, però li és impossible i quasi a l'instant ja es posa dos dits, que entren fàcilment de tan mullada que està. Els gemecs li surten de la boca sense que ho pugui controlar i amb l'altra mà es toca les tetes; notant què necessita més es posa 3 dits i es sorprèn de la facilitat amb la qual entren:- "Merda haig de pensar a demanar-li el whats..."
No pot parar de pensar en la polla que tenia en Joan, ni en els seus rodons ous, la manera com la va penetrar, com es va corre dins seu...
Tot el seu cos està ple de plaer i d'una electricitat potent, els seus dits es mouen amb rapidesa dins el cony i cada cop que surten estan més mullats que l'anterior. Els dits de l'altra mà se'ls posa a la boca i comença a llepar com si tingués el penis del Joan als llavis, els deixa ben xops amb la boca i d'aquesta manera tant els mugrons durs com les tetes queden molles i lliscants.
De cop tanca els ulls i deixa anar un gemec impressionant al mateix temps que les parets de la seva vagina s'estrenyen i es tanquen amb els dits a dins. Espantada, espera uns segons per veure si algú l'ha sentit, però no rep cap resposta, així que respira alleujada.
S'adona que ni de bon tros ha calmat el seu cos, segueix ben calenta i no sap que fer, pensant amb ganes gira el cap i mira dins l'armari, els ulls li brillen de cop i s'aixeca per apropar-s'hi. Rebusca entre la roba del fons i troba l'objecte que tenia amagat, té forma de pica i és grandet, nota com li tremolen les cames mentre observa el dilatador anal que li van regalar les seves amigues l'any passat pel seu aniversari com a forma de broma i mai va pensar que el faria servir, per això estava al fons de l'armari. Però ara no pensa igual, després d'adonar-se que els fluxos vaginals li han anat regalimant per les cames, es torna a estirar i es mira l'objecte. És el primer cop que planeja fer-ne servir un i també és el primer cop que provarà la masturbació anal:- "Sort que la Marta ho ha fet i em va explicar un dia com es feia" pensa.
Deixa el dilatador a la tauleta de nit i comença a llepar-se un dit, llavors el posa dins la vagina i el treu xop, amb el dit moll traça el trajecte del cony al cul i nota un calfred. Comença a resseguir el contorn del forat mentre el va mullant, quan se li asseca el dit repeteix el procediment fins que es veu amb cor i respirant fondo, introdueix el dit al seu anus, notant com es va obrint i el dit va entrant a poc a poc: l'enfonsa fins a la base i el temps es para per uns segons, el treu i el torna a posar, cada cop més ràpid. Es mossega el llavi quan comença a pressionar dos dits i no es pot creure quan li entren; es passa quinze minuts masturbant-se analment i aconsegueix posar tres dits a dins, amb la qual cosa té el seu primer orgasme anal. Cansada es treu els dits i respira descansant uns minuts, pensant que potser és millor abandonar la idea del dilatador, però quan la veu li costa resistir-se, a la vegada que imagina follant amb en Joan pel nou forat.
"A la merda" , l'agafa i se'l posa a la boca, nota un gust potent a maduixa que la fa tremolar, sense adonar-se els dits li baixen al cony sol i el masturben.
Quan té tot el dilatador ben mullat el passa a la vagina i el refrega pels llavis molls fins que el deixa lluent, tot ple de fluids seus, llavors imita els moviments que ha fet amb els dits prèviament i comença a introduir el dilatador dins seu, després de respirar fondo. Li costa més del que esperava i veu que necessitarà paciència: lentament la punta va entrant i li va dilatant l'anus cada cop més fins que pràcticament el té tot dins, la Júlia tanca els ulls i enfonsa el plug fins al fons, el cul es tanca de cop envoltant la part prima i ella, amb els ulls tancats, nota la part que té a l'interior, grossa i ample.
Resisteix les ganes d'un 3r orgasme perquè sap que té coses a fer i encara que no ho vol admetre, vol arribar ben calenta a la piscina. Es dutxa i va veient com se sent tenint el dilatador a dins, no li provoca cap molèstia, ni res per l'estil així que està contenta. Després de dutxar-se es posa el banyador i pensa a agafar el tanga, però s'adona que se li veu la punta lila del que porta al cul per tant es treu la idea del cap. Es posa les brasileres negres amb llacets de l'altre dia i somrient comprova que no es nota cap bony ni res que la traeixi:- "Ah no ser que algú em toqui el cul clar..."
Pensa que al Joan li agradarà el pack complet i es posa la part de dalt vermella en forma de cortina, també perquè sap que li fa unes tetes increïbles, i tot seguit afegeix uns shorts curts i una samarreta ajustada, ensenyant el melic. S'asseu amb els seus pares a esmorzar i en fer-ho, nota com el dilatador li entra una mica més, pel pes del seu cos, s'aguanta la cara de plaer tant com pot i menja dissimulant la barreja d'emocions que ara mateix l'hi recorre el cos.
YOU ARE READING
Més calents que el sol d'Agost
Teen FictionEl Joan es desperta ressacós i s'adona que arriba tard al seu torn de socorrista a la piscina del poble, ell ja s'imagina que això és el començament d'un dia desastrós, però pot ser que el destí i l'atzar no pensin el mateix...ni tampoc la Júlia. PD...