amk salakları konuşmaya bak silsem kızarlar da
lan silmişler
************************
pparkchanyeol
❤️2.992.720
pparkchanyeol roseanne evin yanıyoroseanne yansın
a çok fazla sevgili gibi davranıyorlar şüpheleniyorum
s bir anda çok yakın oldular
jennierubyjane ya lisa'nın cok rezil olma huyu var da ona bi engel olabilir misiniz acaba
d kim homofobik salaklara roseanne'in yazdığı kitapların gxg olduğunu söylemek ister
oohsehun lisa'nın ceketi neden güzel
↪zkdlin lisa'nın ceketini ben giysem p*zevenk dersin amk
↪oohsehun giymeden de diyorumf lisa çok tatlıı
g lisa niye tıp konferansında röportaj veriyor diye sorgulamadım gitti
-
"hastanemiz bu yıl da sürdürmeye devam ettiği araştırmalarla birlikte tümör hastalığı tedavisinde büyük bir yol kat etmiş olup, olumlu sonuçlara varmıştır." chaeyoung'ın annesi konuşmasına devam ederken chaeyoung'ın bana baktığını hissetmemle ona dönmüş ve gülümsemiştim. tüm gün rezil olma miktarımı minimumda tutmaya çalışmış olsam da chaeyoung'ın annesine karşı rezil olmamayı başaramamış ve rezil olmuştum.
seviştiğimizi itiraf ederek.
buna rağmen hiçbir bozuntuya vermeden benimle konuşmaya devam ettikten sonra en sonunda sahneye çağrılmış ve birçok kameramanın önünde konuşmasına başlamıştı. başardıkları şeyler tıp adına önemli şeylerdi ve dünyaca bilinmeyi hak ediyordu.
"bu zamana kadar bu alanda yapılmış çalışmalar da değerlendirilerek devam ettiğimiz çalışmaların içeriğiyle ilgili şu anlık tam bir bilgi veremesem de tümörün ameliyatı ve tekrarının olmaması konusunda-"
"aslında tümör sizin doğru tedavi edemediğiniz bir hastalık değil mi bayan park?" duyduğumuz erkek sesiyle salondakilerle beraber arkalara bakmıştık ve chaeyoung benden önce konuşan kişiyi görmüş olmalı ki anında elimi tutan elini sinirden sıkmaya başlamıştı.
salondaki çoğu kişi ayağa kalkıp sahneye doğru yürüyen hyunjin'e bakmaya başladığında ben de en az diğer dinleyiciler kadar şaşkındım. "hwang jung woo'yu hepiniz tanıyorsunuzdur. tanımayanlar için kendisi babamız." yeji'nin gülme sesi sadece hyunjin'in sesinin olduğu salonda yankılandığında o da ayağa kalkmış ve kardeşinin yanına doğru ilerlemişti. "aslında babamızın yanlış tedavi yüzünden ölümüne neden olup burada tümör hakkında böyle bilgili konuşmanız beni çok şaşırttı ve eğlendirdi doktor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wattpad, a terrible place
Fanfictionlisa: ROSEANNE (ASIK OLDUGUM TANRICA) KITABIMI OKUYODU BEN DE HEYECANLANIP FICI KALDIRDIM !text