Jenom pro upřesnění
Y/n = tvoje jméno
Příjmení už máš určené, promiň 🥺Y/n
Ugh.... Dneska jdu konečně na UA. Celkem jsem se tam těšila, ale díky mému otci vím téměř všechno co by hrdina měl vědět. Ano, přesně tak, můj otec je All Might, hrdina číslo jedna. Matku jsem nikdy nepoznala, ale možná je to dobře...."No nic, třeba se ve škole dozvim něco co bych se čirou náhodou nedozvěděla od táty" povzdechnu si a jdu do koupelny se upravit. Po mé ranní rutině jsem seběhla dolů do kuchyně a zasedla na barovou židličku u linky. "Ah, tady je moje princezna. Udělal jsem ti vafle, aby jsi měla dobrý start do nového dne!" Řekl táta a já se ušklíbla. Tohle totiž dělá každé ráno. Rychle jsi do sebe naházela snídani a vydala se na cestu. Byla si student s doporučením a navíc se slavným otcem, takže jsi se neobtěžovala chodit na přijímací zkoušky a do školy nastupujes o půl roku později. Zajímalo by mě jací budou mý spolužáci... A jak bude vypadat můj pokoj na koleji.. Došla jsem před školu a zahledela jsem se na ní. Nikdy jsem jí z blízka neviděla, jelikož většinu času jsem strávila na tréninku. Zatrepala jsem hlavou a vydala se do své třídy. Očividně bylo chvíli po zvonění, protože nikdo se už nezdržoval na chodbách. Zhluboka jsem se nadechla a vešla. Nejsem moc kamarádská takže to bude ještě zajímavé. Jak jsem si myslela, celá třída na mě upřela zrak, ale to co mě překvapilo bylo to, že ve třídě ještě nebyl učitel. " Ehm.. když dovolíte slečno Toshinori, rád bych také vešel do třídy. " Promluvil na mě ospalý hlas učitele za mými zády. "Toshinori?? Slyšel jsem správně??" "Takže je to opravdu dcera All Mighta??" Šeptání se rozlehlo třídou. "Takže se uklidnime. Třído, tohle je vaše nová spolužačka Y/n Toshinori, prosím řekni nám něco osobě" odkaslala jsem si a stoupla si před třídu. "Ehm, takže ahoj, jmenuji se Y/n Toshinori a ráda vás poznávám" oddechla jsem si. "Toshinori běž si sednou támhle vedle Midoryi" Deku na mě zamával. Jakožto dědic One for all se u nás často stavoval, tudíž jsem tu aspoň někoho znala. "Ahoj y/n, dlouho jsem tě neviděl" milé se na mě usmál. Deku je a vždycky bude jako můj brácha. Navíc patří mezi to málo lidí, kteří vědí, jaký mám quirik. Do téhle chvíle jsem to musela tajit, ale dostala jsem povolení říct a ukázat svůj quirik.
Bakugo
Tcc..... Další otravnej člověk v týhle třídě. I když co si budem, nevypadá úplně nejhůř. Slyšel jsem že její fotřík je All Might, takže nejspíš bude jen otravná a namyšlená. I když je dcera nejlepšího hrdiny, stejně mě neporazí
Y/n
Rozhlizim se po třídě. Co si budem, hezký kluci by se tu určitě našli, ale Bůh ví co to bude za hňupi. Hodinu jsem naprosto nevnímala. Hned po zazvonění zvonku ohlašujícího přestávku, se ke mně nahrnula skoro celá třída. "Ahojda, já jsem Mina Ashido, myslim že si budem hodně rozumět!" Řekla s úsměvem růžová holka a mrkla na mě. Usmála jsem se na ní. Vypadala hodně sympaticky. Další se mi představil nějakej malej fialovej tvor, co vypadal jak hroznový víno. Choval se jaksi úchylně. S koro všema jsem se tak nějak seznámila a jelikož jsem byla v dobré náladě, rozhodla jsem se seznámit se všemi. Vydala jsem se k zadním lavicím za klukem s půlenýmy vlasy, když v tom mi cestu zastoupila jakási dívka "Ahoj, jsem Momo. Tohle je Todoroki a nemá rád moc seznamování, takže to můžeš od něho otočit." Dívala se na mě nenávistně, otočila se a odešla. Jen jsem pokrčila rameny a došla k tomu klukovi."Ahoj, já jsem Y/n, a ty??" Podíval se na mě svýma očima a já se v nich ztrácela. Musela jsem uhnout pohledem. Na obličeji měl jakousi jizvu. "Jsem Shoto Todoroki, rád tě poznávám" řekl a lehce se pousmál. Usmála jsem se taky a vyrazila na chodbu. Pro dnešek mi seznamování stačilo. Rozhodla jsem se projít po chodbě. Najednou zazvonilo a já zjistila že nevím kde jsem. Už jsem se chystala použít svůj quirik (vím, zatím jsem neřekla co más za quirik, ale za chvíli se to dozvíš) když v tom na mě někdo promluvil. "Ale, ale co tu děláš po zvonění?" Zeptal se něčí přitažlivý hlas. Otočila jsem se a koukala na dost pohledného fialovlaseho kluka. "No, mohla bych se tě zeptat na to samé" odpověděla jsem a nemohla z něj spustit oči. "Uh, no, jsem zvyklí vynechávat hodiny." Ušklíbl se "Mimochodem, jak se jmenuješ, ještě jsem tě tu neviděl." Rychle jsem zamrkala "Huh?? Jo, jak se jmenuju aha. Jmenuju se Y/n, a ty??" "Já? Já jsem Shinsou...."
Tak jo, to by byla první kapitolka. Omlouvám se za pravopisné chyby a kdyžtak napište do komentářů s kým y/n (neboli ty) skončí...... Budu ráda za každý komment a vote!!
~shitty kitty