Brý večer, je tu další part.... V téhle části se dozvíš co máš za quirik. Vysvětlím ti ho tady hned ze začátku ať nezdržují příběh. Ve své podstatě umíš zastavit čas. Luskneš prstem a vše okolo se zastaví. Když se před lusknutim někoho nebo něčeho dotknes, budou s tebou v "mezičase". Svůj quirik ale můžeš použít max na deset minut a poté budeš lehce vyčerpaná. Samozřejmě v mezičase si můžeš dělat co chceš a nikdo tě neuvidí ani na kamerách. Podstatě až se vrátíš do normálního času, všem bude připadat jak kdyby se nic nestalo ...... Doufám že je to pochopitelné, enjoy
Y/n
"Takže další tým se bude skládat z hrdinů: Tsuyu, Iida a Y/n záporáci budou: Todoroki, Momo a Bakugo... Máte pět minut do začátku" dořekl Aizawa. Tohle se mi moc nelíbilo. Nechtěla jsem jít na řadu mezi prvními, jelikož mě můj quirik brzo vyčerpá a nebudu tolik soustředěná na ostatní souboje. No co, šla jsem ven abych stihla zjistit schopnosti mého týmu. "Ahoj, lidi. Mám plán, ale potřebuju vědět vaše quiriky a rychlost" řekla jsem a oba se na mě otočili "Já mám žabí schopnosti kvák, a tady Iida je hodně rychlí kvák" "Ano, jsem velice rychlí, to mohu potvrdit. Y/n prosím řekni nám svůj plán spolu s tím že nám řekneš co máš za quirik" "Uh, dobře *vysvětlila jsi jim svůj quirik* tak a teď k plánu..... Až se dostavime na start, dotknu se vás. Iida, jakožto nejrychlejší doručí objekt na dané místo. My s Tsu mezitím svazeme protivníky" Obadva na mě koukali. Nakonec ale kývli na souhlas. "Tak mládeži na místo, začne odpočítávání. Když jsme šli, prošla jsem kolem Momo a ta na mě sykla "Tohle máš prohraný" ušklíbla se a šla na místo. Nechápu co proti mně má. "Pět, čtyři, tři, dva, jedna...START!!" Rozeznělo se. Neváhala jsem ani chvíli a obou se dotkla levou rukou, zatímco z pravé jsem si pomocí zubů sundala rukavičku *btw nosíš rukavičku a hodinky díky stopkam kvůli quiriku, jinak si svůj oblek vymysli jak chceš* a luskla prsty. Jakoby mnou projela jakási známá vlna a vše kolem se zastavilo. Tsu a Iida překvapeně koukali, tak jsem jim připomněla náš plán. Iida se zmocnil jakési neznámé krabice a běžel ji doručit na místo. My s Tsu jsme se vydaly svázat naše protivníky. Díky Tsuinimu jazyku to bylo snadné. Pak jsme si sedly a čekaly na Iidu. Kontrolovala jsem čas. Můj limit je deset minut. Šlo by i více, ale pak omdlévám a nejednou jsem se dostala do nemocnice. Tento quirik je sice neskutečně mocný, ale když nebudu pravidelně trénovat výdrž v něm, můj mozek se při nadměrném používání quiriku může zaseknout v mezičase a musel by mě zachránit někdo se stejným quirikem aby se dostal do mezičasu. No nic, Iida má ještě čtyři minuty. Přesně za minutu a čtyřicet osm sekund se u nás objevil a já znova luskla prsty. Po celé aréně se rozlehlo ticho. Všichni na mě zírali a přemýšleli co se ti stalo. Bylo slyšet jenom Dekua jak radostně vypískl a začal křičet "Jooo!! Y/n dobře si jim to nandala!!" Podívala jsem se směrem za hlasem a usmála se. V tu chvíli se mi ale podlomily kolena. Tento týden jsem tréningy vynechala kvůli přípravám do školy. "A vítězem se stává tým hrdinů" ozval se Aizawa. S Iidou a Tsu jsem si placla a vydala se zpět........
Okey, omlouvám se za pravopisné chyby a za to že kapitoly jsou krátké
~shitty kitty