Takže tady je další part. Snad se bude líbit
Y/n
"Já? Já jsem Shinsou..." Takhle věta mi zněla v hlavě. Konec konců byl Shinsou velmi přitažlivý. "Ehm, to.. myslíš že by jsi my mohl ukázat kde se nachází třída 1.A??" Prosím, ať to neznělo divně "1.A jo?? Tam učí můj táta... Jasně dovedu tě tam"
Shinsou
Hmmm.... Takhle holka je zajímavá. Byla by krásným příspěvkem do mě zbirky. I její spolužačce jsem zamotal hlavu zlomil jí srdce... Tahle by byla dokonalá.....
Y/n
"Jo, díky za doprovod" "Mám to u tebe" řekl Shinsou, otočil se a odešel. Nádech výdech holka, přesvědčuju se v duchu. Otevřela jsem dveře a rychle zamířila na místo. Učitelé na téhle škole měli asi problém s dochvilností, takže tam ještě žádný nebyl. Náhle se před třídou v oblaku dýmu objevil All Might. "Nazdarr děcka, váš třídní učitel vám zapomněl oznámit že jdem na cvičiště trénovat, takže si vemte své obleky a sejdem se před vchodem. Panebože táta mi tj teda fakt nechyběl. No co. Vzala jsem si svůj oblek (nějaký si vymysly, děkuju) a vypravila se s Minou ke vchodu. "Hej, y/n a kde jsi vlastně byla když jsi přišla pozdě do třídy?? " Vyptávala se mě Mina. "No, šla jsem se projít a jaksi se ztratila. Pak jsem potkala Shinsova a...." "KOHO ZE JSI POTKALA?!!?" Byla jsem překvapená z její reakce. Zná ho snad?? "Ty ho znáš??" Odkaslala si a odpověděla "Ano znám, je to můj bejvalej a doporučila bych ti si s ním nic nezačínat. Říká se že láme holkám srdíčka a že je sBíRá" to mě celkem překvapilo . Než jsem stihla něco říct přišoural se Aizawa a začal říkat pokyny. "Takže mládeži, budete rozdeleni do týmu na hrdiny a villians. Hrdinové u sebe budou mít určitý objekt, který budou muset donést na určité místo. V tom jim ale budou bránit záporáci, kteří se musí objektu zmocnit. Týmy budou po třech hrdinech a třech záporácích. Týmy budou následovné. Záporáci: Mineta, Sero, Denki Hrdinové: Mina, Tokoyami a Jirou. Prosím běžte na místa a a ostatní můžou čekat venku nebo být u monitorů a sledovat zápas" Bez váhání jsem se vydala k monitorům pozorovat zápas. Jelikož jsem ve třídě nová, potřebuju vědět jaké mají ostatní quiriky. Když jsem dorazila do místnosti, Uh tam čekal Deku. To mě ani nepřekvapilo, Deku vždycky rád pozoroval a zapisoval všemožná fakta a lidech a jejich quiricich. Cítila jsem jak mě někdo propaluje pohledem. Otočila jsem se a tam stál můj táta. "Vidím že jsi opravdu dcera svého táty, pozorovat boj místo kamarádění se je velice moudré princezno moje" Vzala jsem to jako kompliment a svoji pozornost obrátila spět na monitory odpočívající začátek. Byla jsem tak soustředěná a napjatá z toho jaké mají ostatní quiriky že jsem z hlavy úplně vypustila Shinsoua. "Tři, dva, jedna START!" A už to začalo. O Tokoyamim jsem věděla že má jakýsi stín který ovládá. O pár minut později zápas skončil výhrou hrdinů. Quiriky jsem si zapamatovala a čekala co se bude dít dál.......
Tak jo, poprosila bych vás abyste napsaly s kým chcete nakonec skončit. A omlouvám se za skloňování jmen, nějak mi to nejde
~shitty kitty