#3(el)

326 43 36
                                    

~Kirishima'dan~

Midoriya sınıfa geldiğinden beri biraz vakit geçirdik. Kendisi özgülüklerle çok ilgili hatta bir not defteri bile var. Heycanla sorular soruyor kendi kendine mırıldanıyor ve o kocaman gülümsemesi ile notlar alıyodu.

Açıkçası Bakugou ile aralarında ne yaşandı bilmiyorum ama Bakugou'nun çok etkilendiği belliydi. Onunla konuşmaya çalıştım ama...

Eijirou:Bakubro Midoriya ile bir problem mi var ?
Biz arkadaşız bana anlatabilirsin.

Sonuç pekte şaşırtmadı beni.

Katsuki:HAH! ONUN GİBİ SİKİK BİR İNEKLE NE PROBLEMİM OLABİLİRKİ. SAÇMALAMAYI BIRAK BOKTAN SAÇLI VE ODAMDAN DIŞARI ÇIK!

Şuanda ise beden alanında toplanmış senseinin bizi gruplara ayırmasını bekliyoduk. 1 vs 1 savaşıcaktık. Bana Sero çıkmıştı. Ama en çok ben hatta sadece ben deyil tüm sınıf Midoriya'yı bekliyor. Bize öldükten sonra güçleri olduğunu söyledi ama ne tür güçler olduğunu şöylemedi. Ben sadece duvardan geçebildiğini biliyorum.

Aizawa:Bakugou ve Midoriya

Bakugou'ya baktığımda snki biraz endişeli gibiydi ama kaybetmeye niyeti yoktu.

Midoriya'ya baktığımda pek bir farklılık görmedim hala gülümsüyordu.

Ben Sero'ya karşı olan savaşımı kazanmış. Sonrada beraber savaş yerinin kenarına oturmuş diyerlerini izliyoduk.

Sero:Sence Bakugou mu kazanır Midoriya mı?

Eijirou:Midoriya'nın güçleri hakkında pek bir şey bilmediğim için emin değilim ama Bakubro çok güçlü ve ona inanıyorum.

Sıra son maça geldiğinde herkes heyecanla izlemeye başladı. Hatta sensei bile heyecanlıydı.

~Yazarın Anlatımı~

Katsuki ve İzuku yerlerine geçmiş işereti bekliyolardı. İşaret gelince Katsuki havaya fırladı ve büyük bir patlama ile İzuku'ya ilerledi. İzuku hafiften gülümsedi içinden "kazanma iç güdüsü deyişmemiş" diye geçirdi. Yandan yeni arkadaşları bir hamle yapması gerektiğini söylerken o gülerek Katsuki'ye bakıyordu.

Katsuki iyice İzuku'ya yaklaştıkatn sonra bir şey oldu. İzuku bir anda ortadan kayboldu. Herkes şaşkınlıkla bakarken Katsuki birden yere yatırıldı ve elleri patlama çıkaramaycağı şekilde kendi üstüne yerleştirildi. Ama İzuku'yu hala kimse göremiyordu çünkü o şuan görünmezdi. Hayalet sonuçta çocuk görünmez olabiliyodu hatta daha bir sürü şey vardı. İzuku Katsuki'nin kıpırdayamayacağını anladıktan sonra kendini görünür hale getirdi. Kazandığına dair işareti alınca yağa kalktı.

~Katsuki'den~

Kafam bir anda yerle buluşurken ne olduğunu anlamaya çalışıyodum. Hiçbir şey görmemiştim. Kafamı çevirdiğimde kimseyi göremedim. Diyerlerine bakınca onlarda şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Kıpırdamaya çalıştım ama pek hareket edemedim. Patlama oluştursam kendimi patlatacaktım. Kıpırdanmayı bırakınca bir anda İzuku görünür halde üstümde belirdi. Görünmez mi olmuştu ama sadece görünmez olarak o büyük patlamadan kaçamazdı. Yoksa onu dokunulmaz kılan bir gücedemi sahip.

İzuku kazandığına dair işareti alınca üzerimden kalktı ve elini tereddüt ederek bana uzattı. Emin bir şekilde elilini tutarken biraz şaşırmıştı. Ben ayaklanmama rağmen tutuğum ele bakarken İzuku yüzüme bakıyodu galiba.

"Eijirou kısandı şuan ve ikisinin ellerine bakıyor"

İzuku:Biraz sert yatırmışım burnun kanıyor bir revire git istersen.

Elimi bıraktı ve yavaşça sahadan çıktı bende son kez elime baktıktan sonra sahadan çıkıp burnuma selpak tutuşturdum.

-Devam Edecek-

Hayalet DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin