Ráno som sa zobudila. Bolo 6:30. O 8:00 sa mi začína škola. Bude to môj prvý deň školy. Mám len 7 takže tento rok nastupujem prvýkrát do školy. Moji bratia Marco a Alex sú dvojičky. Majú 10 rokov a sú štvrtáci. Moja najstaršia sestra Emma má 11 rokov. Stále vraví že piaty ročník je najťažší. Šla som sa naraňajkovať. Keď som vošla do kuchyne mama sa ma spýtala: ,,Máš všetko zbalené?" ,,Áno." povedala som. ,,Dobre. Choď sa najesť, na stôl som ti pripravila ovsenú kašu." ukázala hlavou a ja som prikývla. Ako som jedla do kuchyne vrazila Emma. ,,Mami nevidela si môj nový sveter?" spýtala sa dosť nahnevane. Chcela byť milá ale nevyšlo jej to. Mama len pokrútila hlavou a mávla prútikom. Hneď sa začal špinavý riad umývať sám. Toto som sa od nej naučila. Viem aj hľadacie kúzlo, oblievacie (od bratov), upratovacie a opravovacie. Opravovacie kúzlo málo používam lebo väčšinou nič nepokazím. Potom som šla do izby a pre istotu som si zase pozrela kufor či v ňom mám všetko. O 7:10 už všetci boli pred domom a nastupovali do auta. Aj keď cesta autom trvá 5 minút museli sme ešte skočiť do obchodu lebo Marco si zabudol kúpiť sovu. Na našej škole sa používajú sovy na doručovanie listov. Napríklad Marco s Alexom nám stále písali že nech im pošleme jedlo alebo veci ktoré si zabudli. Ja som mala bielu sovu. Nazvala som ju Snežienka. Bolo 7:30 a my sme práve odchádzali zo Školskej uličky. Tak sa volala jedna ulica v ktorej boli všetky obchody so školskými vecami. My sme bývali v jednej ulici kde bývali skoro všetci čarodejníci. Potom sme prišli do Bohatej uličky kde bola veľká banka a všade okolo obchody so šperkami, nádhernými šatami, cukrárstvo, kaderníctvo a také podobné. Keď sme prešli aj tú ulicu objavila sa pred nami veľká brána a za ňou veľký pozemok. Všade bola tráva a v strede nádherny hrad. Bol veľký a strašne vysoký asi 15 poschodový. Za ním bolo jazero a kúsok za ním záhrada. Bolo to nádherné. Tatino zastal autom pred hradom a my sme sa s rodičmi rozlúčili. Keď som vstúpila dnu hneď nás privítala riaditeľka. ,,Vy slečna Emma Lawonnská s pánom Marcom Lawonnským a s pánom Alexom Lawonnským môžte ísť do vašej izby. A vy slečna Andy Lawonnská ma nasledujte." povedala. Keď ma viedla chodbou tak som sa s úžasom pozerala okolo seba. Skoro všade boli sviečky a vedľa nich dvere. Niekde boli čisté steny a niekedy tam bol obraz. Potom som pred sebou uvidela o niekoľko krokov dvere a pred nimi stáli tiež prváci. Okolo nás boli schody. Keď ma postavila medzi nich povedala: ,,Keď k Vám príde profesorka Pattsenová, tak vtedy vstúpite s ňou do miestnosti." pozrela sa na nás a my sme prikývli. Odišla hore schodmi. O 2 minúty niekto prišiel dole schodmi. ,,Dobrý deň. Som profesorka Pattsenová." povedala a vykročila. My sme šli za ňou a vtedy sa otvorili dvere. Vstúpili sme do veľkej miestnosti. Pred nami o 10 metrov bol dlhý stôl. Za ním v strede sedela riaditeľka vedľa nej z ľava sedeli piati profesori a vedľa nej z prava štyria. Na konci stola kde sedeli len štyria chýbal jeden profesor. Pred stolom z ľava ale kúsok vedľa boli 3 také isté stoli len o niekoľko metrov dlhšie a za ním sedeli žiaci. Na druhej strane boli tiež 3 stoli a za ním sedeli tiež žiaci. Keď sme kračali rovno blížili sme sa k jednému schodíku. Potom nám ukázala profesorka Pattsenová aby sme zastali. Vystúpila k schodíku a vyčarovala stoličku. Niekto jej podal knihu. ,,Toto je triediaca kniha." ukázala na ňu. ,,Keď vyslovím meno toho žiaka sadne si na stoličku a otvorí knihu. Táto kniha Vás zaradí do 1 z 6 fakúlt. Len tú knihu otvorte.
1 fakulta Múdrohlav, 2 fakulta Mocnomor, 3 fakulta Odvahomil, 4 fakulta Dobromor, 5 fakulta Učemol, 6 fakulta Pravdomil." dopovedala a rozvinula pergamen. ,,Rose Bellová" vyslovila a hneď dievča predo mnou kráčalo k nej, sadlo si na stoličku a otvorilo knihu. Nastalo ticho. A zrazu tá kniaha zakričala: ,,Odvahomil!"
,,Tobias Elfour" Ten si sadol a hneď ako otvoril knihu vykríkla ,,Mocnomor!"
,,Eleonora Clenová" ,,Pravdomil!"
,,James Zabbow" ,,Dobromor!"
,, Lea Whiteonová" ,,Múdrohlav!"
,,Ashley Browwnová" ,,Odvahomil!"
,,Taylor Flownor" Učemol!"
Takto to išlo stále až kým vyslovila moje meno. ,,Andy Lawonnská". Vykročila som a sadla som si na stoličku. Zobrala som knihu a otvorila. Začalo sa tam písať:
,,𝚂𝚒 𝚘𝚍𝚟𝚊́𝚣̌𝚗𝚊 𝚊𝚕𝚎 𝚊𝚓 𝚖𝚘𝚌𝚗𝚊́.
𝙷𝚕𝚞́𝚙𝚊 𝚝𝚒𝚎𝚣̌ 𝚗𝚒𝚎 𝚜𝚒, 𝚜𝚒 𝚍𝚘𝚋𝚛𝚊́ 𝚊𝚕𝚎 𝚣𝚊𝚝𝚘 𝚜𝚊 𝚊𝚓 𝚞𝚌̌𝚒́𝚜̌. 𝙺𝚊𝚖 𝚕𝚎𝚗 𝚙𝚘̂𝚓𝚍𝚎𝚜̌? 𝙷𝚖." V duchu som len dúfala že Odvahomil.
,,𝚃𝚊𝚔 𝚝𝚢 𝚌𝚑𝚌𝚎𝚜̌ 𝙾𝚍𝚟𝚊𝚑𝚘𝚖𝚒𝚕? 𝙽𝚘 𝚍𝚘𝚋𝚛𝚎. Odvahomil!" vykríkla tá kniha. Ja som si sadla k Odvahomilu. Bola som rada. Aj Emma s Marcom a Alexom sú tam.𝔸𝕙𝕠𝕛𝕜𝕪
𝕜𝕦́𝕤𝕠𝕜 𝕤𝕠𝕞 𝕤𝕒 𝕚𝕟𝕤̌𝕡𝕚𝕣𝕠𝕧𝕒𝕝𝕒
𝕫 ℍ𝕒𝕣𝕣𝕪𝕙𝕠 ℙ𝕠𝕥𝕥𝕖𝕣𝕒. ℂ𝕙𝕔𝕖𝕝𝕒 𝕓𝕪 𝕤𝕠𝕞 𝕟𝕒𝕡𝕚́𝕤𝕒𝕥 𝕧𝕚𝕒𝕔 𝕜𝕟𝕚́𝕙 𝕫 𝕥𝕖𝕛𝕥𝕠 𝕤𝕖́𝕣𝕚𝕚.
𝕋𝕒𝕜 𝕕𝕦́𝕗𝕒𝕞 𝕫̌𝕖 𝕤𝕒 𝕍𝕒́𝕞 𝕓𝕦𝕕𝕖 𝕡𝕒́𝕔̌𝕚𝕥 𝕥𝕒́𝕥𝕠 𝕜𝕟𝕚𝕙𝕒.😊😃❤️❤︎☺︎︎☻︎ʕ•ᴥ•ʔ
YOU ARE READING
Čarodejnícky svet
FantasyAndy žije so svojou rodinou. Ale táto rodina je čarodejnícka. Andy ide po prvý raz do čarodejníckej školy. Má 7 rokov. Niektoré kúzla vie od svojej rodiny, kedže má 2 bratov a 1 sestru. Zisťuje časť pravdy o jej rodine popri škole s jej najlepšími k...