Čarodejnícka škola

21 0 0
                                    

V mojej fakulte som spoznala tri dievčatá. Rose, Emily a Ashley. Izbu som mala s nimi. Keď som prišla do našej miestnosti kde sú všetci z Odvahomilu som skoro dostala šok. Táto miestnost bola nádherná. Na konci miestnosti bola stena ktorá delilla schody do dievčenských izieb a schody do chlapčenských izieb. Na pravej strane bol kozub a pri ňom päť kresiel. Medzi každým kreslom bol malý okrúhly stôl. V strede miestnosti bol dlhý huňatý koberec. Nad ním bol veľký luster. Na ľavej strane bol tiež kozub s piatimi kreslami a stolíkmi. Bolo tu strašne veľa detí ale aj starších. Keď som šla schodmi rozprávala som sa s Rose, Emily a Ashley. Potom boli pred nami tri dvere a na ľavej a pravej strane v rohu boli jedny dvere. Ak dobre viem máme do školy chodiť desať rokov a tu je len päť dverí. Pri dverách som si všimla že na zárubni bolo napísané 1. a 2. ročník. Keď som otvorila dvere myslela som si že zamdliem. Na podlahe boli štyri postele a vedľa každej nočný stolík s lampou. Pri každej posteli bola malá skriňa na oblečenie. V strede izby boli schodíky ktoré viedli hore kde končili asi dvametre od zemi. Schodíky sa spájali so stenou ktorá bola okolo podlahy ohraničená ako štvorec. Na podlahe boli tiež štyri postele a vedľa každej bol nočný stolík s lampou. Pri každej posteli bola tiež malá skriňa na oblečenie. Keďže všetko bolo ako keby vo vzduchu vyzeralo to nádherne. Vedľa schodíkov bolo napísané 1. ročník. Ale na ako keby prízemnej stene na ktorej bol zapínač na svetlo bolo napísané 2. ročník. Takže to znamená že mi štyri budeme spať hore. O pol deviatej sme všetky štyri ležali v posteli. Vtedy prišly štyri dievčatá ktoré boli druháčky a ľahli si do postele. Možno je to v každej izbe že v strede izby sú schodíky ktoré vedú hore a asi v dvoch metroch sa začína podlaha na ktorej sú štyri postele s nočnými stolíkmi a s lampou a pri každej posteli je malá skriňa na oblečenie. Ráno som sa zobudila na niečo šteklivé na líci. Keď som otvorila oči videla som ako nado mňou stojí Rose a drží prútik. ,,To je aké kúzlo?" ,,Štekli ilketš." povedala Rose. ,,Vlastne povieš štekli a potom to povieš od zadu. Môj brat to na mňa používa keď ma budí." usmiala sa a ja som sa šla prezliecť. Všetci na škole nosia isté školské habity s plášťom len nato že každý má inú veľkosť a erb svojej fakulty. Každá fakulta má na svojom erbe začiatočné písmenko svojej fakulty a má zlatú farbu. Odvahomil má červenú farbu erbu s veľkým zlatým O, Mocnomor má modrú, Dobromor bielu, Pravdomil žltú, Učemol zelenú a Múdrohlav hnedú farbu. Prvú hodinu máme elixíry. S profesorkou Pattsenovou. Bolo to fajn. Spravili sme elixír ktorý keď vypijeme alebo vylejeme na vec premení sa na danú farbu ktorú sme tam dali. Ja som ten elixír vyskúšala na moje vlasy. Mala som ich presne rúžové aké som ich chcela mať. Učiteľka kúzlom zrušila rúžovú farbu na mojich vlasoch. Po hodine sme mali pol hodinovú prestávku. Dnes máme len štyri hodiny. Druhú hodinu máme premieňanie. Cez prestávku som sa učila od Rose to kúzlo Štekli ilketš. Na tretí raz sa mi to podarilo. Potom som si robila úlohu z elixírov. Máme si napísať poznámky ktoré sme nedokončili a na budúcu hodinu ten elixír máme vedieť na spamäť. Bude nás skúšať. Keď som dorobila úlohu a celkom som sa ten elixír naučila naspamäť, začala sa mi hodina premeny. Učila nás profesorka Lewndonová. Učila nás premeniť gombík na malú guľku. Niekto to spravil v polovici hodiny a niekto na konci hodiny. Rose sa to podarilo na druhý pokus. Rose vie dobre čarovať. Mne sa ten gombík najprv premenil na guľku ktorá vyzerala ako ten gombík. Mala aj v strede dve dierky. Na konci hodiny sa mi podarilo ten gombík premeniť na naozajstnú guľku. Táto učiteľka mi pripadala prísnejšia ako Pattsenová. Teraz sme mali len pätnásť minút na prestávku. Učila som sa ešte ten elixír kedže zajtra máme ako tretiu hodinu elixíry. Konečne sa mi ten elixír podaril bez toho aby som sa pozerala do knihy. Ako som sa postavila do izby prišli dievčatá. ,,Andy, meškáš päť minút." povedala Emily. Hneď som šla s nimi behom do triedy. Mali sme dejehistor. Učil nás profesor McLawner. ,,Prečo meškáte dievčatá?" ,,Stratili sme pojem o čase." teraz povedala Ashley. ,,Prepáčte, už sa to nestane." ,,To dúfam." povedal profesor. Táto hodina mi prišla najnudnejšia. Mali sme ju s Mocnomorom. Dievčatá boli namyslené a chalani robili sprostosti. Keď sa skončila hodina zase sme mali pätnásť minút na prestávku. Dnes som celý deň nevidela Emmu. Okrem rána. Potom som cez prestávku bola v izbe. Pozrela som sa do spoločenskej miestnosti. Bola tam Emma ale s kamarátkami. Nechcela som ju vyrušovať tak som šla do izby. Tam som ešte pre prípad skúšala z pamäti spraviť elixír farby. Už sa mi to asi päťkrát podarilo tak som sa pridala k Rose, Emily a Ashley. Učili sa premeniť gombík na guľku. Na budúcu hodinu z premeny máme vedieť na prvý raz premeniť gombík na guľku. Premenu máme až v pondelok. Dnes je štvrtok a predposledný deň učenia. Emma mi povedala že keď budem druháčka, budeme chodiť v nedeľu do Rozprávkova. Každá trieda od druhého ročníka tam chodí. My prváci budeme v nedeľu tu. Ale za to nám budú variť a piecť samé dobroty. Neviem sa už dočkať čo za dobroty nám budú varit a piecť. Šli sme na štvrtú hodinu. Na obranu. Vraj sa to máme učiť aj v prváku. Ale ja nechápem prečo tak skoro. Obranu nás učil profesor Koclawnor. ,,Dobrý deň, žiaci. Dnes sa budeme učiť slabnúce kúzlo. Volá sa Slabnuco. Toto kúzlo umožní vážmu súperovi že oslabne. Takže niektoré ťažké kúzla nebude môcť vykúzliť. Však Lawonnská." povedal všetko rýchlo že som len prikývla. Nechápem prečo ma napomenul. Potom mi doplo že držím prútik a hrám sa s ním. ,,Takže keď chceme slabnúce kúzlo vykúzliť, musíme takto prútikom švihnúť." ukázal. Spravil fajku. ,,Vyskúšajte si to a potom každý jeden to skúsi na žabe. Ak to spravíte správne žaba by mala stratiť rovnováhu a spadnúť." dopovedal a začal každého vyvolávať. Keď prišiel na mňa rad triasla som sa. ,,𝑆𝑙𝑎𝑏𝑛𝑢𝑐𝑜." povedala som a žaba hneď stratila rovnováhu a spadla. Bola som šťastná. Potom sme sa naučili Odíď. Spravila som to na Rose a ju vyhodilo do vzduchu a hodilo do madraca, ktorý nám pripravil profesor. Keďže som prútik nasmerovala na madrac udrela sa o madrac. Spravila to na mne a pre mňa to bola sranda. Profesor videl že sa nám to páči tak dodal. ,,Neviem či by sa vám to páčilo, keby vás niekto odrazí do stromu." Všetci sme sa prestali smiať. Po vyučovaní sme mali voľno. Bola to posledná hodina. O dvanástej sme šli na obed.

Ahojte
Dúfam že sa Vám časť páčila. Komentár a hlasovanie poteší.
Tretia časť bude možno stredu a ak nie tak štvrtok večer takže môžete sa tešiť.

Čarodejnícky svetWhere stories live. Discover now