Lietanie

33 0 0
                                    

Keď sme sa naobedovali šla som sa zoznámiť s niektorými z našej fakulty. Chalani z prvého ročníka sa volali Mason, Noah, Michael a Connor. Boli fajn. Mason mal hnedé vlasy a modré oči, Noah mal hnedé vlasy a hnedé oči, Michael mal svetlo plavé vlasy a modrozelené oči a Connor mal blonďavé vlasy a modré oči. Druháčky Olívia, Amélia, Sarah, Bethany boli nízke a štíhle dievčatá. Olívia, Amélia a Sarah mali hnedé vlasy a Bethany mala blonďavé vlasy. Sarah a Olívia mali hnedé oči a Amélia s Bethany mali modré. Tretiačky Victoria, Michelle, Madison a Sophia mali hnedé oči. Michelle a Madison mali čierne vlasy, Victoria mala blonďavé vlasy a Sophia mala ryšavé vlasy. Spoznala som sa ešte s troma chalanmi z druhého ročníka a s dvoma chalanmi z tretieho ročníka. Ernie, Cameron a Ethan sú z druhého ročníka a Liam s Killiamom sú dvojičky z tretieho ročníka. Ešte som poznala dve dievčatá z piateho ročníka a dvoch chalanov zo štvrtého ročníka. Tereza a Susan boli kamarátky mojej sestry a Ryan a Damian boli kamaráti mojich bratov. Ostatných som nepoznala. Šla som s Rose, Emily a Ashley von na záhradu. Sadli sme si na lavičku a rozprávali sa. ,,Ja mám dvoch bratov a jednu sestru" hovorila som im. ,,Sestra sa volá Emma a chodí do piateho ročníka. Alex a Marco sú dvojičky a sú štvrtáci. Som rada že sme všetci v tej istej fakulte." ,,Ja mám len jedného brata" povedala Rose. ,,Volá sa James a je siedmak. Veľa ma toho naučil. Keďže tu bude už len tri roky, mamka s ockom chcú, aby som bola dobrá keď odíde, aby som bola v spomienkach profesorov a profesoriek slušné dievča." ,,Ja som jedináčik" začala Emily. ,,Takže som sa učila od rodičov. Veľmi som sa toho nenaučila. Iba upratovacie kúzlo, umývacie a utieracie na riad kúzlo a žehliace kúzlo." ,,Ja mám dve sestry a maminka je tehotná. Je vo ôsmom mesiaci. Bude to chlapec. Najstaršia sestra Nicol má šestnásť rokov a je v desiatom ročníku. Druhá sestra má dvanásť rokov a je v šiestom ročníku. Volá sa Claire" ,,Nechceli by sme potom keď sa vrátime naučiť premeniť gombík na guľku?" spýtala sa Rose. ,,Môžme. Bude lepšie keď si hneď spravíme úlohy" povedala som. Všimla som si že zo školy vychádzajú prváci z Mocnomoru. Dievčatá šli k jazeru a chalani do záhrady. Chlapci si posadali oproti nás pod strom. Tam sa začali rehotať a ukazovať prstom na niektorých študentov školy. Rozprávali sme sa asi päť minúť a potom sme šli do hradu. Precvičovali sme si tam úlohu z premeny. ,,Ja sa to asi nikdy nenaučím hneď na prvý pokus" povedala smutne Emily. Rose sa na ňu pozrela. ,,Určite ti to raz výjde" povedala. Rose sa to podarilo na druhý pokus a odvtedy to kúzlo vie vyčariť. Mne to vždy výjde na druhý pokus. Tak som to vzdala a pozorovala som ich. Sú tri hodiny. Šla som sa poobzerať po hrade. Tento hrad má 10 poschodí. Na prízemí sú žaláre ako má každý hrad. Na prvom poschodí je jedáleň, na druhom sú učebne, na treťom sú štyri izby pre štyri fakulty: Mocnomor, Odvahomil, Múdrohlav, Dobromor, na štvrtom poschodí sú ďalšie učebne, na piatom sú dve izby pre dve fakulty: Učemol, Pravdomil a jedna kúpeľňa pre dievčatá a druhá pre chlapcov, na šiestom poschodí sú tri učebne a soviareň (škola má niekoľko sov navyše ak by niekto nemal), na siedmom je riaditeľňa a kancelária pre zástupkyňu, na ôsmom je tanečná sála, na deviatom je knihovňa a ešte jedna miestnosť čo neviem čo je a na desiatom je výhľadňa. Som rada že knihovňa je na deviatom poschodí, aspoň budem mať výhľad keď budem čítať. Milujem totižto knihy. Hneď som vošla do knihovne. ,,Dobrý deň." ,,Dobrý deň, dievčatko" odzdravila sa mi knihovníčka. Začala som hľadať knihu, ktorá by ma zaujala. Asi trištvrtina kníh bola pre študentov k učeniu, ako napr.: 𝑍𝑎́𝑧𝑟𝑎𝑐̌𝑛𝑒́ 𝑟𝑎𝑠𝑡𝑙𝑖𝑛𝑦, 𝑀𝑎𝑔𝑖𝑐𝑘𝑒́ 𝑘𝑟𝑖𝑠̌𝑡𝑎́𝑙𝑦, 𝐸𝑙𝑖𝑥𝑖̄𝑟𝑦 𝑝𝑟𝑒 𝑙𝑒𝑝𝑠̌𝑖̄ 𝑧̌𝑖𝑣𝑜𝑡.... A tá štvrtina bol môj svet. Boli tam rozprávky, dobrodrúžne knihy, dievčenské romány..... Zobrala som si 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑧𝑛𝑎́ 𝐿𝑖𝑙𝑦 𝑎 𝑠𝑙𝑢́𝑧̌𝑘𝑎 𝐾𝑎𝑒𝑡ℎ𝑙𝑦𝑛. Kráčala som do izby lebo bolo pol piatej a prváci sa môžu po chodbách túlať len do šiestej. O šiestej je večera a do ôsmej musíme byť v posteli. Takto to budeme mať do štvrtého ročníka. Potom od štvrtého ročníka môžme chodiť po chodbách do siedmej a do deviatej musíme byť v posteli, od siedmeho ročníka môžeme do ôsmej chodiť po chodbách a do desiatej musíme byť v posteli a od desiateho ročníka, vlastne posledný rok na škole môžme chodiť po chodbách do dvanástej a spať môžme ísť kedy chceme. Otvorila som dvere do našej fakulty a sadla som si do kresla. Rose a Emily neboli v miestnosti pre všetkých z Odvahomilu. Bola tam iba Ashley. Možno šli do izby. Začala som čítať. Je pol šiestej a práve Rose s Emily vychádzajú z izby. Pred asi piatimi minútami som odložila knihu lebo Ashley sa chcela rozprávať. ,,Ahojte dievčatá" začala som. ,,Kde ste boli? Už asi hodinu ste boli nezvestné." Emily vykročila ku mne a spustila. ,,No rátali sme si koľko nám dali rodičia peňazí. Chceli by sme dať Jamesovi peniaze aby nám kúpil sladkosti a darčeky pre rodinu. V Rozprávkove sú naozaj dobré sladkosti a hlavne nádherné darčeky. Keďže sa chodí 2-krát za mesiac a iba v nedeľu tak veľa času nemáme. Musíme si vybrať. James vždy keď pôjde do Rozprávkova tak pôjde do jedného obchodu kde predávajú darčeky alebo sladkosti a bude sa snažiť zapamätať čo predávajú. A keďže sa v decembri bude do Rozprávkova chodiť 18, 19, 25, 26 tak do 22 musíme mať už darčeky poslané, ak by sme chceli aby to prišlo v 24. No a dovtedy by sme si chceli kúpiť darčeky. Ja tu mám 30 kúzlikov." ,,Ja mám 25 kúzlikov a 40 kúzličkov. A vlastne 26 kúzlikov. Pretože som si zobrala z mojej pokladničky 10 kúzličkov. Takže tu mám 26" povedala Rose. ,,Mne dali tiež 30 kúzlikov" povedala som. Ashley sa pozrela na nás. ,,Ja tu mám len 10 kúzlikov. Lebo ja sa v decembri vraciam domov. Ja budem s rodinou sláviť Štedrý večer." Usmiala som sa na ňu. ,,Ja budem tiež na Štedrý večer doma" povedala som. ,,My s Emily tu ostávame. Dohodli sme sa s Olíviou že budeme tu v škole cez Vianoce." Rose sa pozrela smerom kde sedela Olívia s kamarátkami. ,,No ja neviem ako vy ale za 20 minút je večera takže si idem ešte precvičiť to kúzlo z premeny a idem na večeru" povedala som a nasmerovala som si to do izby. ,,Idem aj ja" povedala Emily a hneď mi šla za pätami. O 15 minút som zbehla do spoločnej miestnosti. Rose, Ashley a Olívia sa rozprávali. Tak som sa vybrala do jedálne sa navečerať. Keď som dala ruku na kľučku Olívia na mňa zakričala. ,,Počkaj. Ideme s tebou." Hneď som začula ako niekto beží smerom ku mne. Otočila som sa a predo mnou som videla Ashley, Olíviu, Emily a Rose. Usmiala som sa na nich a pokračovala v ceste. Keď som prišla do jedálne, už asi všetci žiaci sedeli za stolmi a čakali. Sadla som si k mojej fakulte na kraj a vedľa mňa si sadla Rose. Oproti mňa sedela Bethany a vedľa nej Olívia. Riaditeľka sa postavila. ,,Prajem Vám všetkým dobrú chuť, žiaci." Usmiala sa. Švihla prútikom a hneď sa po jednom začali zjavovať jedlá. Všetci žiaci začali jesť. Na stole bolo kurča, zemiaky, zmrzlinový pohár, jablkový džús, ovocný koláč, citrónová limonáda, čokoládové sušienky, ovocie, zelenina a lekvárové buchty. Ja som si zobrala kurčiatko, zemiaky, zeleninu a citrónovú limonádu. Bolo to výborné. Ako náhle som to dojedla zobrala som si zmrzlinový pohár a začala som ho jesť. Bolo to až priveľmi studené ale ja mám studené veľmi rada. Keď som sa najedla šla som do izby a prezliekla som sa do pyžama. Bolo 19:03. Sedela som na posteli a čakala dievčatá.
,,Ahoj Andy" povedala Rose. ,,Ahoj." Sadla si na moju posteľ. ,,Chceš sa rozprávať?" spýtala sa. ,,Hm." Posunula sa bližšie ku mne. ,,Je mi to hlúpe povedať. Proste mi chýbajú rodičia." ,,Veď to je normálne. Aj mne chýbajú." ,,Ešte pred rokom som niekedy spala pri maminke a teraz som o niekoľko kilometrov od nej." Začala som plakať. Nechcem vyzerať ako rozmaznaná ale strašne mi chýbajú. Mám 7 rokov ale aj tak mi chýbajú. Táto noc bola najťažšia. Celú noc som tichúčko preplakala.
Ráno som sa zobudila a pozrela som sa na hodiny. Bolo trištvrte na sedem. Prezliekla som sa a šla do jedálne. Od siedmej do ôsmej sa raňajkuje. Keď som tam prišla boli skoro všetky stoličky prázdne. Bolo možno 20 žiakov v celej jedálni. Na tanier som si dala vianočku s maslom. Do pohárika som si naliala citrónovú limonádu. Keď som dojedla akurát prišli Emily, Rose a Ashley. ,,Ahojte" pozdravila som ich. ,,Ahoj" povedali všetky naraz. Šla som do spoločenskej miestnosti Odvahomilu pripraviť sa na prvú hodinu Čarovania. Dala som si vlasy do copu a na ľavej strane hlavy som si zapla dve sponky. Jednu fialovú a druhú modrú s rúžovým krištáľom. Zobrala som si tašku a šla som tak povediac hľadať učebňu v ktorej budeme mať hodinu. Mala som malú mapku aby som sa nestratila. Riaditeľka dala každému prvákovi mapu aby sme sa vedeli orientovať. Po chodbách som blúdila asi 5 minút a potom som našla tie dvere. Vošla som do učebne a tam už sedeli traja žiaci. Pozrela som sa na hodinky a tie ukazovali 7:56. Sadla som si do stredného radu a do druhej lavice. Bolo tu deväť lavíc. Ale jedna v prvom rade bola viac pri tabuli. Začala som obzerať prútik. V tej chvíli prišli ku mne Emily, Ashley a Rose. ,,Kde si nám ušla?" spýtala sa s úsmevom Ashley. ,,Neprichádzali ste tak som šla na hodinu. Je za minútu osem." Rýchlo si sadli. Rose si sadla predo mnou, Ashley za mnou a Emily do posledného radu tiež do druhej lavici. Takže sedela akoby vedľa mňa. Otvorili sa dvere a do miestnosti vstúpila pani riaditeľka Harlová.
,,Dobré ráno, žiaci." ,,Dobré ráno, pani profesorka" povedali sme všetci naraz. ,,Čarovanie Vás budem učiť ja. Dúfam že sa všetko naučíte tak ako to má byť. Ako prvé čo budete robiť bude umlčovacie kúzlo. Predvediem." Šla dozadu a zobrala mačku. Mačka strašne mňaukala. ,,𝑀𝑙𝑐̌." Zrazu nebolo žiadne mňaukanie počuť. Mačka otvárala ústa a snažila sa vydať ďalšie mňaukanie ale nešlo jej to. ,,Tak a teraz to vyskúša každý. Otvorte klietky ktoré máte pod lavicou a vyberte z nich mačky. Potom takto švihnite" zakrúžila prútikom nad svojou hlavou a potom nasmerovala prútik na mačaciu papuľku ,,a poviete zaklínadlo 𝑀𝑙𝑐̌." Profesorka si sadla za svoj stôl a pozorovala nás. Všetci žiaci robili to čo nám kázala. Nechápala som ako som si tie mačky pod lavicou v klietke nemohla všimnúť. Vytiahla som mačku z klietky a zakrúžila som prútikom nad svojou hlavou nasmerovala som ho na mačaciu papuľku a povedala som zaklínadlo 𝑀𝑙𝑐̌. Vedela som že sa nič nestane. Mačka iba slabo mňaukala.
Rose sa to tiež nepodarilo hneď na prvý pokus. Všetci sme to skúšali a uplynulo asi 15 minút keď Rose zrazu vykríkla: ,,Podarilo sa mi to." ,,5 bodov pre Odvahomil" povedala profesorka. Len 5 bodov? Mohla dať 10 bodov. Ako viem že sa jej to vydarilo za 15 minút ale aj tak. Body sa zbierajú v každej fakulte. Tá fakulta ktorá bude mať najviac bodov získava na konci roka cenu. Každý rok je niečo iné. Raz to bol výlet, 3-krát za rok riaditeľské voľno alebo aj vstupenky na jeden lietajúci zápas. Zazvonilo na konci hodiny a všetci sme sa pobrali z učebne. To kúzlo sa podarilo len Rose a Noahovi. Šla som von do záhrady. Otvorila som knihu a začala čítať. Pritom som jedla jablko. Keď mi pripadalo že už možno prešlo 30 minút tak som sa pozrela na hodinky. Ukazovalo 9:14. Rýchlo som sa vrátila do izby a zobrala som si metlu a utekala na školský dvor. Teraz máme hodinu lietania. Keď som tam prišla postavila som sa za Ashley a tvárila som sa že som tu už dávno. ,,Tak ako som hovoril lietanie na metle Vás budem učiť ja" povedal profesor. ,,Ako sa volá tento profesor?" spýtala som sa Ashley. ,,Profesor Bonly" odpovedala mi. ,,Vysadnete na metlu keď zapískam a odrazíte sa nohami. Keď budete chcieť ísť hore naklonte sa dopredu s metlou dohora, keď dolu tak sa naklonte dopredu s metlou dodola a keď budete chcieť pristáť naklonte sa dozadu a kúsok roztiahnite nohy. A vo vzduchu zastanete tak že sa vôbec nebudete nakláňat. Budete rovno vystretý sedieť. Takže si to vyskúšame. Tri, dva, jedna" ozvalo sa hvízdanie píšťalky. Vyletela som hore a nakláňala som sa do predu. Keď som cítila že som dosť vysoko otočila som sa a naklonila som sa dole. Pár metrov nad zemou som začala pristávať. ,,Výborne. Výborne. Všetkým to šlo výborne." Profesor mal veľkú radosť. To lietanie sa mi strašne páčilo. Jediný kto sa bál výšky bola asi Emily. Vždy keď sme to skúšali tak Emily bola najvyššie asi v troch metroch. Túto hodinu sme si vo vzduchu prehadzovali lopty. Ja som bola s Ashley lebo ona sa tiež nebála ako ja. Boli sme asi aj v desať metrovej výške možno aj viac a prehadzovali sme si loptu. Loptu sme mali spoluhráčovi prihrať do ľubovoľnej strany aby sme sa trochu precvičili. Vždy keď som si myslela že mi ide Ashley prihrať do ľava tak mi prihrala do prava a keď som si myslela že mi prihrá do prava tak mi prihrala do ľava. Bola to asi najlepšia hodina akú som zatiaľ na škole mala za celé dva dni. Keď sa skončila hodina utekala som sa osprchovať lebo som bola spotená. Ako náhle som sa osprchovala trielila som po veci a hneď do učebni elixírov. Prišla som o 5 minút skôr tak som si aspoň zaobstarala miesto. ,,Dobrý deň, žiaci" otvorili sa dvere a do učebne vstúpila profesorka Pattsenová. ,,Dobrý deň, profesorka" povedali sme všetci naraz a už bolo v učebni hrobové ticho. ,,Ak si dobre pamätám, tak ste mali na úlohu vedieť spamäti elixír farieb a dopísať si poznámky. Takže slečna Bellová, poprosím pergamen poznámok z minulej hodiny a hneď ako ho skontrolujem môžte začať robiť elixír farieb. Pripravte sa že budem každého vyvolávať podľa abecedy, takže pán Boschový idete hneď ako druhý." Rose prišla k profesorke a podala jej pergamen. Chvíľu bolo ticho. ,,Dobre. Môže byť" ozvala sa profesorka. ,,Teraz si môžete začať vyrábať elixír farieb." Dodala ešte a Rose sa otočila na päte smerom k svojmu miestu. Začala hneď robiť elixír a na rade bol Michael Boschový. Takto to išlo ďalej. Potom povedala moje meno a ja som prišla k nej. ,,Dobre. To by sme mali. Rainová." Otočila som sa a šla na moje miesto robiť elixír. Emily sa na mňa usmiala keď šla k pani profesorke. 𝐷𝑜𝑏𝑟𝑒. 𝐻𝑙𝑎𝑣𝑛𝑒 𝑛𝑒𝑝𝑎𝑛𝑖𝑘𝑎́𝑟. 𝑇𝑦 𝑡𝑜 𝑣𝑖𝑒𝑠̌. Hovorím si. Za 30 minút bol elixír hotový. Polovicu som dala do fľaštičky, ktorú som si zobrala z profesorkynho stola a druhú polovicu som poliala na moju sponku, ktorú som mala na vlasoch. Vyšlo mi to. Učiteľka mi dala známku "výborný". Čo znamená najlepšia známka. Potom som sa hrala s brkom. Zrazu zazvonilo a všetci žiaci vyšli z učebne. Ja som šla do spoločenskej miestnosti Odvahomilu. Keď som tam prišla sadla som si do kresla a rozmýšľala. Chýbali mi rodičia ale zároveň sa mi tu páčilo. Niekto ma vyrušil pri rozmýšľaní pretože vyslovil moje meno. Pozrela som sa kto ma oslovil a vedľa mňa sedela Emma. ,,Ahoj" pozdravila som ju. ,,Ahoj, Andy. Ako sa máš?" ,,Fajn. Len mi chýbajú rodičia. Nikdy som dlhšie ako 1 deň od nich nebola." ,,Ja viem. Ale nie je to až také zlé. Či áno?",,Nie. Nie je to až také zlé ale chýbajú mi." Postískala ma. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Začala som plakať. Plakala som tíško lebo som nechcela na seba dať pozornosť. Keďže už prešlo 10 minút, tak som sa šla prichystať na ďalšiu hodinu. Ideme mať čarovné rastliny. Keď zazvonilo čakali sme pred vchodom do hradu na profesora Rovegooda. ,,Dobrý deň, žiaci" pozdravil nás profesor Rovegood. ,,Dobrý deň, profesor" povedali sme. ,,Každú hodinu budeme chodiť do skleníka. Tam máme všetky rastliny. Takže poprosím, spravte dvojrad a nasledujte ma." Šli sme za profesorom ako husi. Všetci sme boli cestou do skleníka ticho. Možno niekto niekedy niečo zašepkal. ,,Poďte sem. Všetci dovnútra!" zakričal profesor. Všetci sme sa natlačili do skleníka. Profesor vytiahol z vedra veľkú bobuľu. ,,Toto je Lembora. Je to veľmi jedovatá bobuľa. Stačí že ju priamo vzdýchnete a za 5 sekúnd je po vás. Dnes ju budeme sadiť a o niekoľko mesiacov ju dáme profesorke Pattsenovej aby mohla vyrábať elixíry. Takže. Zoberte si rukavice ktoré sú za vami na stolíku. Potom spravte v hnojive dieru a tam dajte zrnká Lemburi. Keď to budete mať zasypete to hnojivom a zdvihnete ruku." Spravila som to a zdvihla ruku. Keď už všetci mali zodvihnuté ruky profesor sa porozliadol po všetkých. ,,teraz si napíšeme poznámky." Všetci sme vytiahli z tašky pergamen a brko a začali písať čo nám napísal na tabuľu ktorú vyčaroval teraz. Keď sme dopísali zostalo nám 10 minút.
,,Dobre. Teraz ma všetci počúvajte. Môžte ísť von do záhrady a tam sa hrať. Máte na to 10 minút a potom idete na obed." Všetci sme sa nahrnuli do záhrady. Ja som si sadla na lavičku a pozerala sa ako Noah, Michael a Connor kúzlia. Všetci skúšali trávu ktorú majú v rukách premeniť na kus zlata. Nikomu to však nevyšlo. Rose za nimi prišla a zobrala Noahovi trávu ktorú mal v rukách. Vytiahla si prútik a povedala zaklínadlo. Tráva sa premenila na zlato. Chalani sa udivene pozerali. Connor jej podal svoju trávu ktorú mal v rukách a Rose si ju zobrala. Keď však vyslovila zaklínadlo tráva sa nepremenila na zlato ale na malú myš ktorú Rose dala na krk Connorovi. Connor začal pišťať a utekať. Profesor si to všimol.
,,Connor! Čo sa stalo?" ,,Lezie po mne myš! Lezie pomne myš! Ááá!" Connor ďalej bežal. Profesor šiel smerom k nemu. Teraz Connor behal okolo lavičky. ,,Čo sa stalo?" spýtal sa ho profesor zatiaľ čo mávol prútikom a myš zmizla. ,,Rose mi dala na krk myš." ,,Prečo si to Rose spravila?" pozrel sa na Rose. ,,Lebo chcel s chalanmi premeniť trávu na zlato. A viem že sa to nesmie. V Zákone kúzlenia je napísané že nič nemôžme premeniť na zlato. A oni sa to pokúšali. Ja som trávu premenila na zlato lebo som sa nemohla pozerať ako robia s tými prútikmi. Ale hneď som to premenila na kľúčenku. Aha" vytiahla z vrecka zlatú kľúčenku. Profesor prikývol. ,,Tak dobre. Ale myslím že si to nemala takto vyriešiť že si mu dala na krk myš. Bude potrestaný tým že bude po škole" vyhlásil profesor.
,,Ale to nie je fér. Veď aj ostatný chlapci to robili" povedala Rose.
,,No dobre. Aj ostatný chlapci budú potrestaný. Ale aj ty budeš po škole za to že si mu dala tú myš na krk." Rose si odfrkla. Akurát skončila hodina. Pobrala som sa s Rose na obed. ,,To je nefér. Ako to mohol povedať" durdila sa Rose. Na obed sme mali cestoviny so syrom a kečupom, zmrzlinový pohár, jablkový džús, ovocný koláč, citrónovú limonádu, maslové sušienky, ovocie a zeleninu. Hneď ako som sa najedla počula som ako mi Rose do ucha šepká: ,,Nejdeš so mnou za profesorom Rovegoodom? Zabudol nám povedať čas a deň kedy budeme po škole." Pozrela som sa na ňu.
,,Jasné že pôjdem s tebou." Usmiala sa na mňa tak aj ja na ňu. Postavila sa a žmurkla na mňa. Potom ukázala rukou nech ju nasledujem. ,,To už teraz ideme za profesorom?" spýtala som sa jej. ,,Áno. Pretože možno mám byť po škole po obede" povedala a hneď vykročila za profesorom. Šli sme do haly. Potom sme zaklopali na druhé dvere vpravo.
,,Áno?" opýtal sa profesor. ,,Dobrý deň, profesor. Ja by som sa chcela opýtať kedy mám byť po škole?" opýtala sa Rose. ,,Dnes o štrnásť tridsať pred mojím kabinetom. Malo by to byť na pol hodinu ale uvidíme ako sa Vám bude dariť." Ako to myslel "uvidíme ako sa Vám bude dariť"?
,,Ďakujem Vám profesor" poďakovala Rose a už sme sa vracali do izby. Tam som si ľahla na posteľ a začala čítať knihu. Očkom som sa pozrela čo robí Rose. Tá sa učila kúzla. Ashley a Emily odišli do záhrady s Olíviou a Sarah. Po pol hodine som prestala čítať lebo som si uvedomila že je štvrť na dve. Šla som s Rose do záhrady za dievčatami. ,,Ahojte dievčatá" pozdravila som ich. ,,Ahojte" ohlásila sa hneď za mnou Rose. ,,Ahojte. Práve sme sa rozprávali že si ideme kúsok zalietať. Iba tak. Asi 2 metre alebo 3 vo výške. Idete s nami?" Opýtala sa Emily. ,,Jasné to by bolo skvelé" povedala som a pozrela som sa na Rose. Tá mi ukazovala na ruke hodinky. ,,Ale Rose potrebuje o štvrť na tri odísť z ihriska lebo má navyše hodinu. Čiže je po škole." Všetci zamrmlali dobre a pobrali sme sa na ihrisko. Tam sme lietali a naháňali sa. Emily kúsok prekonala strach a bola vo výške 4 metrov. Ja keďže som sa nebála tak som bola aj v 10. Ale keď ma naháňala Emily snažila som sa byť najviac v 4 metroch. ,,Ja už musím ísť. Je štvrť na tri. Tak ahojte" zakričala na nás Rose, ktorá už bola asi meter vo výške a snažila sa pristáť. ,,Ahoj" zakričala Ashley s Emily. ,,Počkaj idem s tebou" zakričala som a rýcho som letela dole. Potom som začala pristávať. Keď som stála na nohách obrátila som sa a zakývala som kamarátkam. Hneď ako mi odkývali bežala som za Rose. ,,Ahoj. Prečo si ma nepočkala?" spýtala som sa jej keď si Rose už brala tašku. ,,Lebo som nechcela meškať. Prepáč" pozrela sa na mňa. Šla som s ňou pred kabinet profesora Rovegooda. Tam som sa s ňou rozlúčila a šla do izby po knihu. Chcela som ísť do záhrady. Ako som prišla do spoločenskej miestnosti Odvahomilu hneď som narazila do Connora. ,,Prepáč" povedala som mu. On sa na mňa pozrel a odfrkol. ,,Čo ti vadí?" spýtala som sa. ,,Len to že kvôli tvojej kamarátke budem po škole" povedal urazene. ,,Ona za to nemôže že si porušil zákon" odvrkla som a už som šla hore po schodoch do izby. Zobrala som si knihu a šla do záhrady. Boli tam aj Ashley s Emily. Sadla som si k nim. ,,Ahoj" pozdravila ma Ashley. ,,Ó ahoj. Ani som si ťa nevšimla" povedala mi Emily. ,,Ahojte." ,,Nechceli by ste sa učiť nové kúzla. Alebo skôr trénovať 𝑀𝑙𝑐̌?" opýtala sa Emily. ,,Lebo ja musím trénovať. Ako viem že Čarovanie máme až v pondelok ale aj tak." ,,Kľudne. Ja si tiež musím potrénovať 𝑀𝑙𝑐̌" povedala som. ,,Ja sa tiež k vám pridám" usmiala sa na nás Ashley. ,,Tak poďme do spoločenskej miestnosti" povedala Emily. Vybrali sme sa za ňou. Hneď ako sme otvorili dvere k nám pribehla Bethany.
,,Ahojte dievčatá. Neuveríte čo sa stalo. Ernie bude po škole za to že vytopil dievčenskú izbu prvého a druhého ročníka. Bude po škole mesiac od druhej do štvrtej poobede každý deň okrem víkendu. Skončila som úplne mokrá keďže som si čítala knihu na posteli. Ani som si nič nevšimla keď zrazu som sa postavila na nohy a po kolená som mala vodu." Všetko na nás vychrlila. ,,Čože? Je tam ešte voda? Práve som si chcela ísť po prútik" povedala Ashley. ,,Nie. Už ju kúzlom dali profesori preč" povedala Bethany. ,,Tak to máme šťastie že sme neboli v izbe. Skončili by sme mokré" povedala som. ,,Koľko je vlastne hodín?" spýtala som sa. ,,Je za desať štvrť na štyri. Prečo?" spýtala sa ma Bethany. ,,Už by tu mala byť Rose. Bolo my s tebou skvele Bethany ale už musím ísť".
,,Nevolaj ma Bethany. Už som ti povedala že Beth stačí. Tak som si zvykla na Beth že keď mi niekto povie Bethany tak mi kúsok trvá kým si uvedomím že myslí mňa." Usmiala som sa. ,,Tak dobre. Ehm. Beth." Otočila som sa a šla hľadať Rose. Keď som podišla k schodom na prvé poschodie uvidela som Rose ako kráča po schodoch ku mne. ,,Ahoj" zakývala som jej. ,,Ahoj. Musela som čistiť skrinky v učebni Čarovania. Connor a ostatný chlapci čistili skrinky v iných učebniach." ,,To nič. Ideš s nami skúšať kúzlo 𝑀𝑙𝑐̌?" ,,Dobre. Idem s vami trénovať. Ani ja to neviem na prvý pokus." Pobrali sme sa do izby po prútiky. ,,A na kom to budeme skúšať?" spýtala sa Rose. ,,Nad tým som nerozmýšľala. Môžme to skúšať na mojej sove" navrhla som. ,,A čo ak sa jej niečo stane?" opýtala sa Ashley.
,,Tak na myši" povedala Rose a vyčarila myš. ,,Ako si to spravila?" opýtala sa Ashley. ,,Brat ma to naučil. Viem iba myš a škrečka. Ostatné som sa neučila a veľké zvieratá je veľmi ťažké vyčariť. No poďme na to. 𝑀𝑙𝑐̌." Myš stále pišťala ale už slabo. ,,𝑀𝑙𝑐̌." Tentoraz myš nevydala žiaden zvuk. Rose sa usmiala a skúsila to ešte raz. Zase sa jej to podarilo. ,,Môžeš ísť Ashley" povedala a ustúpila nabok. ,,𝑀𝑙𝑐̌." Nič sa nestalo asi po desiaty raz sa jej to podarilo. Potom jej to šlo hneď ako to slovo vyslovila. Emily to nešlo asi pol hodinu. Potom sa jej to podarilo a už jej to tiež šlo hneď ako povedala to slovo. Mne to nešlo. Ani po pol hodine ani po trištvrte hodiny mi to nešlo. Keďže už bolo pol piatej aj päť minút musela som už prestať trénovať. Dievčatá čítali knihu. ,,Rose už môžeš tú myš dať preč" povedala som Rose. ,,Dobre. 𝑍𝑚𝑖𝑧𝑛𝑖." Myš už pod skleným pohárom nebola. Zobrala som si knihu a tiež som začala čítať. Už mi chýbalo 5 kapitol aby som dočítala knihu 𝑃𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑧𝑛𝑎́ 𝐿𝑖𝑙𝑦 𝑎 𝑠𝑙𝑢́𝑧̌𝑘𝑎 𝐾𝑎𝑒𝑡ℎ𝑙𝑦𝑛.
Bolo 17:03 keď som dočítala knihu. Šla som do knižnice vrátiť knihu a vybrať si novú. Keď som tam prišla zasvietila mi do očí kniha s názvom 𝑀𝑎𝑡𝑤𝑜𝑜𝑟𝑑. Tak sa volá naša škola. Zobrala som si ju a šla do fakulty. Kým som tam prišla bolo trištvrte na šesť. Odložila som si do izby knihu a prišla k Emily. ,,Kde sú Ashley a Rose?" spýtala som sa jej. ,,Neviem. Ale za ten čas môžme ísť na večeru. Do šiestej budú určite v jedálni." Prikývla som a šla s Emily na večeru. Skoro nikto tam nebol. Iba Beth, Connor, Mason, Noah, Michael, Emma, Tereza a asi desať žiakov ktorých som vôbec nepoznala. Sadla som si oproti Beth a Emily si sadla vedľa mňa na pravo. ,,Ahoj. Čo si tu tak sama?" spýtala som sa jej. ,,Čakám na Améliu. Šla len na záchod. A kde máte Rose a Ashley?" opýtala sa nás. ,,Neviem kde sú. Za chvíľu by tu mali byť" povedala som. A hneď prišli Rose a Ashley do jedálne. Rose si sadla vedľa Beth a Ashley vedľa mňa na ľavo. ,,Kde ste boli?" spýtala som sa ich. ,,Boli sme za Jamesom. A vyzvedali sme či pôjde o týždeň do Rozprávka lebo jeho kamaráti ostávajú tu v škole. V tom je výhoda že ak nechceš ísť tak ostaneš v škole. Nie je to príkaz že musíš a profesori sú radšej keď majú na starosti menej detí. Ale keďže sa chodí druhý a štvrtý týždeň v mesiaci tak podľa mňa nemá zmysel zostávať v škole. Radšej sa prejdem" povedala mi Ashley. Keďže bolo za minútu šesť už tu bola celá škola. Riaditeľka sa postavila. ,,Večera sa môže začať. Prejem Vám dobrú chuť." Na stoloch bolo kuracie mäso, zemiaková kaša, zmrzlinový pohár, jablkový džús, ovocný koláč, citrónová limonáda, čokoládovo-ovocné sušienky, ovocie, zelenina a čokoládové buchty. Nabrala som si zemiakovú kašu, kuracie mäso, zmrzlinový pohár, čokoládové buchty, jablkový džús a ovocie. Viac som do seba nezmestila. Šla som do izby a prezliekla som sa do pyžama. Umyla som si zuby a ľahla do postele. Bolo ešte málo hodín ale bola som strašne unavená. Dnešný deň mi pripadal dosť ťažký. Keď som zaspávala prišli do izby dievčatá. ,,Ty už spíš?" opýtala sa Beth. ,,Snažila som sa zaspať." ,,Veď nie je ani osem hodín. Je len sedem" povedala Olívia. ,,No a? Som unavená. Mohli by ste si pohnúť nech zhasnete svetlo?" Dievčatá si niečo zamrmlali a už do minúty bola zase tma. Ja som sa zase ponorila do spánku. Teraz bol hlboký. Snívalo sa mi o princeznej Lily a o slúžke Kaethlyn.

Ahojte. Prepáčte že som dlho nič nevydala. Ale za to som Vám napísala 4724 slov. Tak dúfam že sa Vám časť páči. Dobrú. Majte sa.😘

Čarodejnícky svetWhere stories live. Discover now