Po rozhovoru s Furym a Coulsonem jsme jeli na základni S.H.I.E.L.D.u, kde na mě koukali všichni moc divně. Co mě, ale víc trápilo bylo, že jsem se nerozloučil ani s jedním Avengerem, teda jenom s Wandou.
Šli jsme chodbou a agenti na mě nechávali velmi podezřelé pohledy. Ani jednoho agenta jsme neminuli, který by se na mě nepodíval.
,,Zdravíčko!"řekl jedna holka, která se tu z ničeho nic objevila.
,,Ahoj Skeye, jak jde výcvik s Wardem?"zeptal se jí Coulson.
,,Ale jo jde to. No co mě víc zajímá, kdo je tohle. Vím, že jsem ho už někde viděla, ale nevím kde. Přijdeš mi hodně povědomý kluku."řekl Skeye a přehlédla se mě od hlavy k patě.
,,Skeye, tohle je bývalý agent HYDRY, bývalý agente HYDRY tohle je Skeye, jedna z nováčků,"řekl Coulson a zastavil.
,,Víte o tom, že ten bývalý agent HYDRY má jméno?"zeptal jsem se ho.
,,Jo ale zapomněl jsem ho,"usmál se Coulson.
,,Můžete mi vysvětlit proč je tady agent HYDRY!?"vykřikla Skeye až se všichni na ní koukli.
,,Bývalý,"doplnil jí Coulson.
,,Coulsone,"ozvala se další žena.
,,May,"kývl hlavou Coulson. ,,Agente bylo to něco na P, že ano?"
,,Netrapte se může to být klidně bývalý agent HYDRY"řekl jsem mírně podrážděně.
Když to May slyšela vytáhla svojí pistoli a namířila jí na mě.
,,Coulsone zbláznil jste se!? Je to bývalý agent HYDRY nemůžeme mu věřit!"řekla žena s pistolí namířenou na moji hlavu.
,,Skeye běž ukázat,"odmlčel se. ,,Peterovi! To bylo to jméno! Už jen si vzpomenout na příjmení,"znova se odmlčel. ,,Parker?"koukl na mě a já mu na to přikývl. ,, Běž mu ukázat pokoj."dopověděl konečně větu.
,,Tak pojď,"řekla Skeye a vydala se někam dopředu směrem k obřímu letadlu. ,,Kolik ti je?"zeptala se po delší chvíli když už jsme byly vevnitř.
,,16."
,,Jak dlouho si byl u HYDRY?"
,,Nevím, nechtělo se mi to počítat."
,,Jak dlouho se poznáš s Coulsonem?"
,,Dvadset minut?"
,,Jsi ještě agentem HYDRY?"
,,Ne."
,,Co kdybych ti řekla že ti nebudu věřit?"zeptala se.
,,Nebyla by jsi první,"uškrnul jsem se.
,,Tak tady je tvůj pokoj,"ukázala na jedny dveře.
,,Díky,"odpověděla jsem a doufám, že se už nebude vyptávat.
,,Ty asi nebudeš moc komunikativní, že?"
'Nádech a výdech a znova nádech a výdech'
,,Ne, ani moc ne."řekl jsem a sedl si na postel.
,,Kdyby něco jsem vedle."kývla hlavou směrem k jejímu pokoji.
,,Díky,"poděkoval jsem znovu a lehl na postel.
Koukal jsem dobré dvě hodiny do stropu a snažil se myslet na něco jiného než na nové prostředí. Překřížil jsem si ruce na prsou a dál sledoval strop.
'Co když něco udělám špatně? Zkončí to stejně jako u HYDRY? Zavřou mě někde do té doby než bude další mise?'
Uslyšel jsem klopání na otevřené dveřea tak jsem otočil hlavu na osobu. Na mé překvapení tam stál Coulson.
|•|
Yello Guys🥰
Omlouvám se, že jste museli čekat, ale potřebovala jsem si části předepsat, aby jsem je pak mohla jenom vydávat.
Užijte si knihu🥰
ČTEŠ
Agents of S.H.I.E.L.D. [²]
FanfictionTahle kniha je pokračování KILLER inside a Child, takže kdo ji nečetl běžte si ji nejdříve přečíst, aby jste tomu chápali😊 ,,Agente Warde, co tady děláte?"zeptal jsem se uštipacně. ,,Co tady děláš!?"pošeptal rozčileně. ,,Pracuji, ale myslím, že Cou...