45 14 234
                                    

Selam ey ahali ✊

¤ Diğer insanlardan kıskandığın birşey?

↳ Emre

¤ Kanser olduğunu öğrensen (Allah korusun) tepkin ne olurdu?

↳ Ben ağlardım baya bi. Sonra Emre'ye söyler onu kendimden uzaklaştırırdım, evdekilerden de uzak dururdum. Hayata küserdim bence

¤ Hiç söylediğin bir yalanın gerçek olmasını istedin mi?

↳ Evet

¤ Hızma mı piercing mi?

↳ Piercing

¤ Şu an sana soğuk davrandığı için kırıldığın biri var mı?

↳ Var

¤ Bir çocuğun annesi onu doğuran mıdır büyüten midir?

↳ Büyüten

¤ Göreceğin ilk rüyanın gerçekleşme ihtimali olsaydı bu riski alır mıydın?

↳ Belki

¤ Bir sokak röportajında "kadınlara şiddet uygulandığına yada hor görüldüklerine şahit olsanız müdahale eder misiniz" diye sorulduğunda 'hayır' cevabını verdiler. Sen şahit olsan gözlerini kapatıp kulaklarını tıkar mısın?

↳ Ben kendim müdahale edemem gücüm yetmez çünkü. Ama polise haber veririm

¤ Arkadaşın senin iznin olmadan telefonunu karıştırmış, ne tepki verirsin?

↳ Ben kızardım açıkcası. Özelime girilmesini sevmiyorum.

¤ Bir kadının çantasında olmazsa olmazı nedir sence?

↳ Açık açık söylemeyeyim, geri kafalı abazalar varsa boş yorumda bulunabilirler

¤ Önümüzdeki günlerde herhangi bir arkadaşının doğum günü falan var mı? Varsa kimin?

↳ Varr. Sedef ve Mert'in

¤ Sevdiğin biri ile yapmak istediğin bir aktivite?

↳ Evlerin zillerine basıp saklanmak istiyorum xpwöxğwöxşwöxpmaşs

¤ Kayınvalidene tanıştıktan hemen sonra kabullenip anne diye seslenebilir misin? Beyler sizde kayındeperinizi kabullenip baba diyebilir misiniz, tanıştıktan hemen sonra?

↳ Yani ilk tanışmada o sıcaklığı hissedersem ve o da öyle hitap etmemi isterse neden olmasın?

¤ Sizin evde de annen sehpaların üzerine falan dantel tarzı şeyler örtüyor mu?

↳ Evet. Abi sene olmuş 2021 biz hala dantel örtüyoruz xğwöxpqçxşwölxjslslqö

¤ Eline bir şans geçse ilk önce hangi yaşına gitmek isterdin?

↳ 19,5

¤ Rüyalarını kontrol edebilsen ilk önce napardın?

↳ Uyumadan önce görmek istediğim rüyayı kurgulardım. Uyuyunca da o kurguya göre yön verirdim

U'mutlu kal ♡ Allah'a emanetsin.

AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin