Selam
¤ Bir sabah kalktın ve yatağının hemen yanına konulmuş bi yazı gördün. Yazı şöyleydi ;
"Geleceğinin fragmanını gördün şimdi ise onu yaşama vakti."
Ne tepki verirsin?↳ Agaa çok boktan bi durum. Fragman böyleyse film ohoo. Direk gömün beni la.
¤ Evleniyorsun. Tam evet diyecekken biri geliyor ve 'bunu bana nasıl yaparsın, çocuğumuz nolacak'diye bağırmaya başlıyor. Naparsın?
↳ Ne boklar yemişim ben diye düşünmeye başlarım xmandmwblsncmsncösm
¤ Şarkı dinliyorsun. Bi anda şarkının sesi kesiliyor. Ve bir adam konuşuyor. Söylediği şey ise 'ölmene bi ay kaldı'. Naparsın, ne tepki verirsin?
↳ İlk mal gibi kalırım. Sonra ağlamaya başlarım. Ölmeden yapmak istediğim bi sürü şey var. Onları yapmaya başlarım.
¤ Doğruluk cesaretlik oynuyorsunuz. Cesaretlik dedin. Karşı cinsten birini öpmeni istediler. Öper misin?
↳ Başım bağlı öpemem. Ha kardeşim gibi gördüğüm biriyse ve sapsam öperim
¤ Bi kafede oturuyorsun. Karşı masadan tanımadığın erkek/kız fotoğrafını çekiyor. Naparsın?
↳ Çeksin nabayım? Yanımda birileri varsa kendi aramızda konuşur gülüşürüz. Ama bişey yapmam.
¤ Arabada gidiyorsun. Elini dışarı uzattın. Ve bi ıslaklık hissettin. Bi baktın kuş sıçmış xsnxösncösnxmnsmx naparsın?
↳ Kuş kafama sıçtı elime sıçsa nolacak anasını satayım.
¤ Baya kalabalık bi ortamdasın. Osuruğun var xösnfösndöancösndmand çok sıkıştın ve salmak istiyorsun xöanxmnxöandöacnösncsk naparsın?
↳ Çok pis kararsız kaldım şu an xmsndmsnxmsncmsbcmnxö sal gitsin aga .d
¤ Bir sabah uyandığınızda ıssız bi adadasın. Ve yanında sadece en nefret ettiğin kişi var. Ondan uzak durup kendin mi kurtulmaya çalışırsın yoksa onunla beraber mi?
↳ Abi ben nefret ettiğim kişiyi de seviyorum ki. Sonuçta güzel yaşanmışlıklarımız var. Beraber kurtulmaya çalışırdım.
¤ Yolda yürüyorsun. Karşına biri çıkıp sana sarılıyor ve 'karıcım/kocacım herkes saatlerdir seni arıyor nerdesin sen' diyor. Yanında da aile üyelerin var ve dediklerini onaylıyorlar naparsın?
↳ Ben evlendim ve hatırlamıyorum ha? Çöker ağlarım lan
Allah'a emanet☁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anket
Non-FictionEğleniyoruz işte' *20.08.2020* 1K ' 13.11.2020♡ 2K ' 07.03.2021♡ 3K ' 31.03.2021♡ 4K ' 17.04.2021♡ 5K ' 01.05.2021♡ 6K ' Kaçırdım tarihi ☺ 7K ' 14.07.2021♡