Olimme tehneet mieheni kanssa Tinder-profiilin, jonka kautta etsimme seksiseuraa piristämään omaa arkeamme. Oma seksimme on mielettömän hyvää, tiedämme mistä toinen tykkää ja mistä ei. Luotamme toisiin ja pystymme kertomaan mitä seksiä haluamme ja millä tavalla. Kommunikaatio toimii hyvin. Toisinaan haluamme kokeilla jotain uutta mitä emme kahdestaan voi toteuttaa.
Oli perjantai-ilta. Istuimme sohvalla sylikkäin ja selailimme Tinderin profiileja. Kerroimme omassa profiilissamme, että olemme pariskunta, joka etsii kolmatta osapuolta seksiin. Emme laittaneet kuvaamme tai nimiämme profiiliin koska emme koenneet sitä tarpeelliseksi, iät kuitenkin kerroimme. Swaippailin profiileja enimmäkseen vasemmalle ja muutaman oikealle. Mieheni sai sanoa mielipiteensä miehistä, mutta minulla oli kuitenkin päätäntävalta, koska miestä etsitään tyydyttämään minun tarpeita ei mieheni.
"Tää on komee", sanoin ja avasin profiilin lähempään tutkiskeluun.
Profiilissa lukee, että hän hakee yhden illan juttuja eikä suhdetta."Swaippaa oikeelle. Hän käy mulle", mieheni Lucas sanoi ja antoi suukon poskelleni.
"Kiitos", sanoin ja hymyillen swaippasin hänet oikealle. Pian meille syntyikin jos matchi.
Laitoin hänelle viestiä ja kysyin olisiko hän kiinnostunut kolmen kimpasta.
Muutaman minuutin päästä Alex vastasi, että on kiinnostunut.
"Kysy mitä se tekee tänään", Lucas sanoi ja nousi sohvalta ylös ja käveli keittiöön.
Kirjoitin uuden viestin ja kysyin mitä hän tekee tänään.
Alex vastasi, että on tällä hetkellä kaverillaan.
"Käviskö sulle jos Alex tulisi tänne tänään ja harrastetais seksiä?" kysyin Lucakselta.
"Joo", Lucas sanoi tuodessaan valkoviinilasin minulle. Mieheni istui viereeni sohvalle, hänelläkin viinilasi kädessä.
Kysyin Alexilta, jos hän haluaisi tulla käymään tänään ja hän vastasi, että tulee. "Mikä teidän osoite on?" hän kysyi.
Laitoin osoitteemme ja hän vastasi, että menee puoli tuntia niin hän on meillä.
"Alex tulee tunnin päästä", kerroin ja join hieman viiniä.
"Meehän äkkiä suihkuun niin määkin kerkeen vielä käyä", Lucas sanoi huvittuneena ja viittasi siihen, että yleensä minulla menee kauan suihkussa.
Hymyilin hänelle ja suutelin häntä hitaasti. "Tuu mukaan", kuiskasin hänen huulia vasten.
Lucas otti viinilasin kädestäni ja laski molempien lasit sohvapöydälle. Nousin istumaan hänen syliinsä ja hieroin persettäni hänen kullia vasten. Hymyilin hänen huulia vasten, kun hän veti vartaloni omaansa vasten. Hän piti minua sylissä ja nosti meidät ylös. Lucas käveli vessaamme, jossa suihku on. Hän laski minut alas ja veti paitani pois päältä. Hän katsoi minua jumaloiden, sillä minulla ei ollut rintaliivejä. Nostin Lucasinn paidan pois ja alta paljastui melkein täydellinen vartalo.
Silmäilin hänen vartaloa, koska en vain voi uskoa, että olen saanut miehekseni ihmisen, jolla on täydellinen kroppa. Puhumattakaan hänen kullista. Se vasta onkin täydellinen.
Riisuimme loputkin vaatteet ja menimme lämpimän veden alle. Suutelimme ja kätemme vaelsivat toistemme keholla. Välillä kaulalla, selässä, pillussa, kullilla, rinnoilla, joka paikassa.
Lucas käänsi minut ympäri ja painoi minut seinää vasten. Vaistonvaraisesti työnsin persettäni kullia vasten ja pian tunsinki lämpimän, melkein täyskovan kullin pakaroideni välissä. Huokaisin kiihotuksesta. Lucasin lämpimät, pehmeät sormet vaelsivat rinnoiltani pilluun ja klitorikselle. Suustani pääsi huokaus kun Lucas pyöritti sormea klitoriksellani.
YOU ARE READING
Kolmen kimppa
Short StoryLyhyt seksinovelli parista joka kutsuu kolmannen osapuolen heidän seksiin