Genç kız mezarın başında ağlamamak için çaba sarf ediyordu. Sevdiği adam o mezara girdiğinden beri yanına gelmeye korkmuştu.
Belki de gerçeklerle yüzleşmek istemediği için gelememişti.
Telefonunu çıkardı, artık kullanılmayan o telefona mesaj yazdı.
Efulim: Geldim sevgilim, geldim
Efulim: Kavuşmamıza da az kaldı
Efulim: Ellerini tutmak için geleceğim
Efulim: Kokunu solumak için geleceğim
Efulim: Birazdan her şey bitecek ve mutlu olacağız
Efulim: Seni seviyorum,
Efulim: Hep seveceğim
Genç kız telefonu cebine koyarak toprağı avuçlarına aldı. Kokusunu içine çekti sevdiğini koklarcasına.
Elindeki toprakla kalktı oturduğu yerden. Şimdi sevdiğine kavuşma zamanı gelmişti.
Arkasını döndü, yürümeye başladı. Mezarlıkta adım seslerinden başka bir ses duyulmuyordu.
Kapıya geldiğinde arkasını dönüp tekrar baktı mezarlığa. Gülümsedi son defa gülercesine.
Kenarda duran çocuğun yanına gitti, eline bir kağıt verdi.
"Bunu ben gidince az önce oturduğum mezarda ki abine oku olur mu?" Çocuk kafasını salladı, kız gülümseyerek gitti.
Çocuk mezarın başına gelerek kağıtta yazanları okumaya başladı.
"Sevgilim, geleceğim dedim ama gelemem yanına. Ben intihar edemem, korkarım. Yanına ilk ve son kez gelerek gidiyorum. Bu şehirden, bu insanlardan kaçıyorum. Bunları sana ben söyleyemezdim, ağlardım. Ağlamam demek seni üzmek demek, üzemem ben seni. Beni affet sevgilim, hoşçakal."
Çocuk oturduğu yerden kalkarak gitmeye başladı. Kızın gerçekten kendini öldüreceğini düşünmüştüm yanına geleceğim dediğinde.
O sırada acı bir fren sesi duyuldu. Çocuk koştu ve artık harabe olan taksiye baktı. İçindeki kızı görünce gözlerinden yaşlar aktı.
"Belki kendini öldürmedin abla ama sevdiğine kavuştun. Mutlu olun."
Genç kız gülümsedi. Kavuşmuştu sevdiğine, artık mutlu olacaklardı.
~
İntihar etmedi ama sevdiğine kavuştu.
Onlar mutlular, sizde mutlu olun.
İntihar etmek güçsüzlüktür ve benim karakterim asla güçsüz değil, siz de olmayın..
Bitirme tarihiniz yerine şarkı sözü bırakın bakalım.
Kokunu, gülüşünü, bakışını özledim
Ama her şey için çok geç
Gelemezsin ama keşke gelsen
Ölenlerin geri gelmeyeceğini bilerek gelmeni istiyorum.
Seni seviyorum, rahat uyu..26.03.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sillage | Texting
Short Story(Kısa hikaye, Tamamlandı) Efulim: Şimdi sana sarılan biri varken Efulim: Ben sensizliğe sarılıyorum