part 14🌗

22.8K 852 4
                                    

"အမ်း...da...daddy...babyမခံနိုင်တော့ဘူး...ဟင့်ဟင့်....''

Puppy eyes လေးနဲ့babyလေးကကိုယ့်ကိုကပ်ချွဲပြတယ်..no..မရဘူး...ချစ်တာကsရမ်းချစ်တာ..sexလုပ်နေရင်တော့..အဲ့လိုငိုပြရင်..sရမ်းကိုဆောင့်ထဲ့ချင်တာ

"အင်း...daddyသိတယ်..ကိုယ်ဒီနေ့အပေါ်ပေါက်ထဲ့မအောင်းရသေးလို့....အောင်းသာ...လုပ်ပါ..babyရာ...နော်...နော်...ခလေးလေး...ပူတူးတူးလေး...ကြည့်အုံး..အရည်တွေရွမ်းပြီး...စားချင်စရာ​​လေး....နော်.....မယှက်ချင်ဘူးလားခလေးလေးစုတ်ပေးရင်း..ခလေးလေး..ကြိုက်မှာ...daddyသိတယ်..( ညွန်းတယ်...😏)

Daddyကသူ့dickကိုသူကိုင်ပြီးမှနှုတ်ခမ်းလေးထော်ရင်း..ချဲပြနေတော့...ဟင်း......မထူးပါဘူးဆိုပြီး.

"အရင်ဆုံး..dickကိုအရင်မစုတ်ပေးဘဲ..ဥနှစ်လုံးကိုအသာလေးပင့်ယှက်.. ပင့်ငုံပေးတယ်...dickကိုစုတ်ပေးပါတော့လို့သနားစရာအသံလေးနဲ့ပြောမှ...စုတ်ပေးလိုက်တယ်..ကိုယ်ကြိုက်တဲ့ စုတ်ချိုချဥ်လေးလိုသဘောထားပြီးလွတ်ထွတ်မတက်စုတ်ပေးယှက်ပေးလိုက်တယ်..dickထိပ်ကိုဘဲလျှာလေးချွန်ရင်းထိုးထည့်ပြီးယှက်ပေးဖို့လဲမမေ့ဘူး..''

"စိတ်ပါလက်ပါနဲ့ကို့dickကို suckပေးနေတဲ့babyပါးစောင်းတွေထဲခေါင်းကိုထိန်းကိုင်ရင်း အပြင်းဆုံးဆောင့်ချက်တွေနဲ့ sexရင်း လည်ချောင်းထဲပီးလိုက်တယ်''

"Daddyအရည်တွေကအပြည့်ဘဲမို့ အလျံမခံ..အကုန်မျိုချလိုက်တယ်..ဒါက daddyရဲ့လူတိုင်းမရနိုင်တဲ့ ပိုင်ဆိုင်မှုလေးမလား...ချစ်တယ် daddy''

"မရိုးမရွဖြစ်လာတဲ့စိတ်ကိုလျစ်လျှူရှုရင်း..babyအိပ်ပြန်ပို့ရေးဒို့အရေးကိုဦးတည်လိုက်တယ်''

ကားပေါ်မှာမိုးဖွဲဖွဲရွာလာတော့...အပေါ်ကုတ်ရှည်လေးတစ်ထည်ကိုသာချုံပေးထားတဲ့babyကိုယ်လေးက ကိုယ့်ရဲ့အပေါ်ပိုင်း အဝတ်မဲ့နေတဲ့ ကိုယ်ခန္ဓာနဲ့ ထိနေတယ်...ကိုယ့်အပေါ်မျက်နှာချင်းဆိုင်ခွယှက်လေးကိုယ့်ရင်ဘက်ပေါ်ခေါင်းလေးအပ်ထားတဲ့ခလေးသေးသေးလေးကကိုယ်ပိုင်ဆိုင်သောမြတ်နိုးရာလေး....ပိုတင်းကြပ်စွာဖက်ရင်းကိုယ်နွေးနွေးလေးကိုဖက်ထားပေးလိုက်တယ်...မနက်ဖြန်ကိုမစောင့်နိုင်တော့ဘူး...မင်းလေးက ကိုယ့်ရဲ့ထာဝရအပိုင်ဖြစ်ပြီမို့...ကိုယ်တစ်စိတ်တပိုင်းတွက်ကိုစိတ်ချနိုင်ပြီ...babyသေးသေးသေးလေးရေ...နောက်ပြန်လှည့်လို့မရတဲ့ကြိုးတွေကတင်းကြပ်မယ်..တစ်ခါတယံမွန်းကြပ်မယ်..babyသေးသေးလေးကခံနိုင်ရည်ရှိမယ်မလား...daddyကိုပိုပြီးစိတ်ရှည်ပီးချစ်ပေးမယ်မလား...

ကိုယ်ပိုင်သော🔞🔞🔞Where stories live. Discover now