မနက်ခင်းနေရောင်ခြည်ကြောင့်ရင်ခွင်ထဲမှကလေးငယ်က ကိုယ်ထဲမြုတ်နေအောင်တိုးဝင်လာတယ်
"ကိုယ်က ညဆိုbabyက လမင်းလေး ညရောက်တိုင်းလမင်းကိုမြင်ရတက်သလိုဘဲ ကိုယ့်ကိုမြင်တိုင်းကိုယ့်အပိုင်ဖြစ်တဲ့ babyကိုပါတွဲမြင်ကြမယ်.''
"ချစ်တယ် baby ''(ပြွတ်)
Babyရဲ့နှုတ်ခမ်းနုနုကိုmoring kissအဖြစ် ပေးသောလည်း ပန်းသီးက ကမ္ဘာရဲ့ဆွဲငင်အားကြောင့်ကြွေကျသလို babyရဲ့ကိုယ်လုံးလေးကြောင့်လဲ ကိုယ့်ရဲ့စိတ်ရှိုင်းတွေကbabyပေါ်ကျဆင်းတယ်"အာ...daddy အိပ်အုံးမယ်..ဟင့်ဟင့်....မလုပ်...အ...မကိုက်နဲ့...အင်း....ဟာ့...daddy...မလုပ်ပါ....အ့''
"Baby အိပ်လေ..daddyက ဟာ့...အင်း....shi....လုပ်စရာရှိတာထပ်လုပ်မယ်....ဟာ့....ပေါင်အတွင်းသားလေးနဲ့တင်ကောင်းနေပီ...ဟာ့......''
"ချစ်တယ်baby...အရမ်းချစ်တယ်ဆိုပြီးအော်မပြတော့ဘူး ကိုယ်ကbaby ဘယ်သူ့အချစ်ကိုမှမလိုအပ်ဘူးဆိုတဲ့အထိကိုချစ်ပြမယ်''
"Daddy...daddyရဲ့အားအင်တွေကုန်ခမ်းရင်တောင် babyရဲ့အချစ်တွေက ဘယ်တော့မှကုန်ခမ်းမှာမဟုတ်ဘူး..''
တိုတော့တိုတယ်..accရရချင်းတင်ပေးလိုက်တာ..R အခုကစ ခါတိုင်းလိုပုံမှန်လေးတင်ပေးမယ်နော်...နေ့ဘက်မှာတိုက်ပွဲဝင်ထားတော့ညဘက်ကျ ဒါလေးဖတ်ပီးအမောဖြေပေါ့ေနာ့keke...
Rဖင်ယားမှုနဲ့phပျောက်သွားတယ် ခုက အကို့phနဲ့ဖွင့်ထားတာ...ဂလု..ဖွင့်မကြည့်ဖို့တော့မျော်လင့်တယ်..phကလဲထပ်တောင်းရင်...လဲ.. အိမ်း...ဖုန်း၀ယ် ပြီးပြီ accရ ပြီ အဲ့တော့
အားရင်အားသလို ကြမ်းပါမယ်ကြိုက်လားဝေ့😄😁
Zg
မနက္ခင္းေနေရာင္ျခည္ေၾကာင့္ရင္ခြင္ထဲမွကေလးငယ္က ကိုယ္ထဲျမဳတ္ေနေအာင္တိုးဝင္လာတယ္
"ကိုယ္က ညဆိုbabyက လမင္းေလး ညေရာက္တိုင္းလမင္းကိုျမင္ရတက္သလိုဘဲ ကိုယ့္ကိုျမင္တိုင္းကိုယ့္အပိုင္ျဖစ္တဲ့ babyကိုပါတြဲျမင္ၾကမယ္.''
"ခ်စ္တယ္ baby ''(ႁပြတ္)
Babyရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းႏုႏုကိုmoring kissအျဖစ္ ေပးေသာလည္း ပန္းသီးက ကမၻာရဲ႕ဆြဲငင္အားေၾကာင့္ေႂကြက်သလို babyရဲ႕ကိုယ္လုံးေလးေၾကာင့္လဲ ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္ရွိုင္းေတြကbabyေပၚက်ဆင္းတယ္"အာ...daddy အိပ္အုံးမယ္..ဟင့္ဟင့္....မလုပ္...အ...မကိုက္နဲ႕...အင္း....ဟာ့...daddy...မလုပ္ပါ....အ့''
"Baby အိပ္ေလ..daddyက ဟာ့...အင္း....shi....လုပ္စရာရွိတာထပ္လုပ္မယ္....ဟာ့....ေပါင္အတြင္းသားေလးနဲ႕တင္ေကာင္းေနပီ...ဟာ့......''
"ခ်စ္တယ္baby...အရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုၿပီးေအာ္မျပေတာ့ဘူး ကိုယ္ကbaby ဘယ္သူ႕အခ်စ္ကိုမွမလိုအပ္ဘူးဆိုတဲ့အထိကိုခ်စ္ျပမယ္''
"Daddy...daddyရဲ႕အားအင္ေတြကုန္ခမ္းရင္ေတာင္ babyရဲ႕အခ်စ္ေတြက ဘယ္ေတာ့မွကုန္ခမ္းမွာမဟုတ္ဘူး..''
တိုေတာ့တိုတယ္..accရရခ်င္းတင္ေပးလိုက္တာ..R အခုကစ ခါတိုင္းလိုပုံမွန္ေလးတင္ေပးမယ္ေနာ္...ေန႕ဘက္မွာတိုက္ပြဲဝင္ထားေတာ့ညဘက္က် ဒါေလးဖတ္ပီးအေမာေျဖေပါ့ေနာ့keke...
Rဖင္ယားမႈနဲ႕phေပ်ာက္သြားတယ္ ခုက အကို႔phနဲ႕ဖြင့္ထားတာ...ဂလု..ဖြင့္မၾကည့္ဖို႔ေတာ့ေမ်ာ္လင့္တယ္..phကလဲထပ္ေတာင္းရင္...လဲ.. အိမ္း...ဖုန်း၀ယ် ပြီးပြီ accရ ပြီ အဲ့တော့
အားရင်အားသလို ကြမ်းပါမယ်ကြိုက်လားဝေ့😄😁