Moje jméno je Lizzie Weyne je mi 16
Bydlím v LA v části Santa Monica , chodím na střední školu a miluju hudbu ,herectví (chtěla bych být ),
Mám velké zájmy jako třeba ježdění na koni , hraju na kytaru a klavír ,
Ve škole mám jen 2 BFF jmenujou jse Anna má taky 16 let a má skoro stejné zajmy akorát ona chce být zpěvačkou já chci být jen na 50% a ona chce být na 100% zpěvačkou , Terce je 16 a chce být modelkou a hraje na bubny a na housle . Známe se už od školky , navzájem si pomáháme , A chodíme spolu ven na procházku a někdy i do zábavního parku a k moři , bydlíme skoro u sebe vlastně jsme sousedky . Máme spolu už tolik zářitků že už jsi pamatuji jen polovinu . Mám mladší ségru a staršího bratra ségra jse jmenuje Sarach a je jí 6 let a bratr se jmenuje Luke a je mu 26 a má přítelkyni která mě a ségru hlídá o víkendu , protože rodiče musejí pracovat . Mamka jse jmenuje Rose a táta Jack . Přítelkyně jse jmenuje Ella je fajn chodí s náma na procházky a můžu si sebou brát i kamarádky asi jí mám nejradči z bráchovích přítelkyní Ella mně podporuje na castingů který jsem zkusila bylo jich 10, říká mi ať jse nevzdávám že VĚŽ BĚŽ A DOKÁŽEŠ mi furt říká a vlastně já jí věřím že je to pravda, není to moje kámoška ale je to skoro jako moje sestra . Mím rodičům je to upřímně ukradený furt pracují a nemají skoro na nás čas ale dávají nám tolik času kolik můžou maj toho prostě hodně.
Ve škole mně nemají v odblibě ale je to v poho(zatím) je nom mi nadávají .Ve škole mě baví dějepis, zeměpis a hudební výchovu .