10

214 11 12
                                    

POV Thorek 

Po naszym nie umyślnym zachowaniu. Postanowiliśmy przycisnąć ranę jakimś ręcznikiem więc wzięliśmy ręcznik, który wisiał. Przyciskaliśmy jego ranę i było słuchać jak syczał z bólu. 

POV Tobiasz 

Nie patrzy co robią chłopaki i jedyne co słyszałem to syczenie Kuby. Bardzo się o niego bałem, ponieważ kocham Go, ale nie umiem tego wyznać. Pomyślałem, że zobaczyłem co robią więc po zobaczeniu od razu zrobiło mi się słabo po zobaczeniu krwi.

POV Jawor

Pomagałem chłopakom w akcji. Widziałem także, że Tobiasz odwrócił się w naszą stronę i upadł. Były dwie opcje pierwsza- kocha Kubira i się o Niego bardzo martwi albo druga- po zobaczeniu krwi robi mu się słabo. Dodatkowo okazało się, że mamy drugiego rannego, ponieważ Tobiasz po upadku dźgnął się nożem, który leżał (xd). Od razu zawołaliśmy resztę by nam pomogła. Szybko przybiegli i od razu powiedziałem to.

J- NIE WYCIĄGAJCIE NOŻA Z JEGO RANY!!!

Wszyscy- Ok

J- Mitrix i Nexe ułóżcie go na plecach, a Magister niech wyjdzie, żeby zaprowadzić ratowników.

Mi, N, Ma - Oki.

A co się stało później Krystian wyjął Tobiaszowi nóż z miejsca, w którym był. Po chwili przyjechała karetka i początkowo wzięła Kubę, ponieważ był nie przytomny i o wiele gorszym stanie niż jego kolega także dźgnięty. Od razu go opatrzyli i zawieźli to szpitala, a po trzech minutach przyjechał kolejny zespół i wziął Tobiasza.

Miłość czy dobra zabawa? EwronxThorekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz