final
"Birbirimizi fazla özlediğimizden..."ههههه
şimdi
PARİS
1 Nisan 2021"1 Nisan'ın kutlu olsun, Felix-ah!"
Mutfakta, sakince tezgahı toparlayan Felix duyduğu sesi biraz garipsedi. Tek kaşı şüpheyle havaya kalkarken arkasına yan bir bakış attı.
"1 Nisan'ın böyle kutlandığını bilmiyordum." Kinayeci tavrının ardından işiyle ilgilenmeye devam etti ancak Hyunjin pes etmedi.
"Sana şaka yapmaya içim el vermedi." Hyunjin güleryüzüyle mutfağa giriş yaptı. Bu mutlu, enerjik halleri Felix'in dikkatini çekmemiş değildi. Yine de bozuntuya vermek istemedi, kabul etmek istemese de böyle neşeli olup atmosfere biraz ışık saçması hoşuna gitmişti.
"Bu akşam boş musun?" Hyunjin tezgaha arkasını dönerek yaslandı. Kollarını kenetlerken yüzündeki gülümsemeyi silmedi.
"Neden sordun?" dedi Felix. Hyunjin'in aksine biraz daha ters ve soğuktu. Yıkadığı tabakları dizmeye devam etti.
Hyunjin "Evet, boşsun." dedi, şakayla karışık. Yaslandığı tezgahtan hızla ayrılarak Felix'in olduğu tarafa ilerledi. Onu yavaşça kenara itip elindekileri aldı ve şaşırtıcı bir şekilde Felix'in yerine tezgahı toplamaya başladı.
Felix de ona kaşlarını kaldırarak baktı, neredeyse sadece yemek yemek için girdiği bu mutfakta şimdi onun tezgahı topluyor olması garibine gitmişti.
"Sen git, hazırlanmana bak." dedi Hyunjin. "Ev haliyle yanımda dolaşmak istemezsin, değil mi?" Ardından da çapkınca göz kırptı.
Kaşlarını çattı Felix. Onun bu tavırları, onu rahatsız etmemiş değildi. Açıkçası onunla bir yere gitmek de istemiyordu. Özellikle neden böyle davrandığını, ne yapmak istediğini bilmeden...
"Seninle hiçbir yere gelmiyorum, Hyunjin." dedi ve bu sefer o, Hyunjin'i iteledi. Kendisi işine devam etmeye başladı. Kenara çekilen Hyunjin ona şaşırarak baktı. Havaya kalkan kaşları ve o şeklini alan dudakları ile onun bu sert tavırlarını anlamlandırabilmiş değildi.
"Kısaca hayır diyebilirdin." dedi sakin sakin. Yine de güleryüzünden taviz vermedi. "Ama ben yine de gelmeni istiyorum."
"Amacın ne, Hyunjin?" dedi aniden Felix. İşini yapmayı bırakmış ve sabrı taşmış bir şekilde Hyunjin'e bakmıştı. Kaşları çatık, yüz hatları sertti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ tourner dans le vide [hyunlix]
Fanfiction[Tamamlandı.] Ailelerimizin iznini almak yetmişti, dünyanın anlayışına göğüs germek için. Yaptığımız hata değildi zaten, biz suçlu değildik ama değerlim... Sanırım bazı kararlar için fazla gençtik. Sen de bunun farkındaydın. 2021| 𝔠𝔥𝔞𝔫𝔵𝔴𝔞𝔩𝔩...