Egy táncos életében a tánc olyan akár a levegő. Ha attól megfosztják, az olyan mintha a lelkét tépnék ki belőle. Ez a nap Korea valahány táncosának egy óriási lehetőség, de csak 2 embernek van hely. Azok lesznek az elsők, akik a legjobbak.
"-Mindenki a színpadra!" Szólalt meg Mr. Lee a Nemzetközi Táncakadémia koreográfusa,egyben igazgatója. A fiúk felsorakoztam a színpadon. Köztük volt Park Jimin is, akinek már régi álma volt az,hogy elismert táncos váljék belőle. A fények elhalványultak, a zene lassan elkezdődik. Egy 30 tagból álló vonós együttest bérelt fel az Akadémia, a közelgő műsorhoz. Jimin a szívében félelmet érzed. "Csak el ne cseszd...Csak el ne cseszd." mondogatta magában, amikor hirtelen egy nagy ajtócsapódásra figyelt fel mindenki a teremben.
-Elnézést a késérét! Elkezdődött már a meghallgatás?
Mindenki sugdolózni kezdett, ami nagy hangzavarrá kezdte kinőni magát. "-Elég! Csendet!" Ordított fel Mr. Lee. Erre mindenkiben megállt az ütő. A csendben egyedül az idegen cipőkopogását lehetett hallani. Mr. Lee nem tolerálta a későn érkező embereket. Arcára kiült az,hogy megtudta volna fojtani azt aki megzavarja őt a munkában.
-Van merszed még ide tolni a képed? Tudod te,hogy mennyi az idő?!
Az idegen egy nagyot nyelt, majd határozottan kijelentette "-5 perccel múlt 8 óra uram!" Az izmai megfeszültek és mint valami díszes huszár a vigyorgó képével, ott állt meredten, akár egy tökéletesre kifaragod márványszobor. A lámpa fénye alatt pont ezt a hatást keltette. Mr. Lee erre egy nagyot felnevetett, amitől az ő hangjától zengett az egész terem.
"-Tudod te mi az a két dolog amit a legeslegjobban ki nem állhatok?" ment oda az idegenhez Mr. Lee. Az arca már sértette a fiatal srác privát szféráját. Majd a jóképű, hófehér bőrű, karizmatikus idegen rá nézett és bájos tekintetével Mr. Lee arcához közelítve azt válaszolta " -Nem uram,de ha felvilágosítaná ezt a tudás szomjra vágyó fiatal életerős férfit, az annyira megköszönném."
Mr.Leenek nagyon tetszett ez a magabiztos hozzá állás amit ez a fiatal nyilvánított felé.
-Mi a neved? Kérdezte Mr. Lee.
-Jeon Jungkook! Jelentette ki mély férfias hangján.
A táncosok csak nézték,hogy honnan ered ennek jöttment sehonnan srácnak a bátorsága? Néhányuk már lassan egy éve,hogy Mr. Lee keze alatt dolgoztak, de egyszer sem merült fel bennük,hogy visszafeleseljenek neki. Az ujjon srácoknak, nagyon bejött Jungkook stílusa egyedül csak egy volt az aki szúrós tekintetével, villámokat hányt felé. Ő volt Jimin.
-Jungkook! Állj be a sorba! Vett egy mély levegőt Mr. Lee, majd lassan fel alá kezdett sétálni a fiúkból álló táncosok előtt és elkezdte a bemutatkozást.
-Akik már régebb óta ismernek, ők tudják,hogy én vagyok ennek a szent helynek a megteremtője. Akik most jöttek azoknak én csak Mr. Lee vagyok. Én leszek a koreográfusotok. Először mindenkinek felmérjük,hogy ki mit tud, aztán párokat fogtok alkotni. Mivel ez egy páros darab lesz, csak 2 emberre lesz szükségünk. Ők lesznek a főszereplők. A többiek, adódóan a mellékszerepeket fogják játszani. Miután a felmérések befejeződtek, rostákon kell átesnetek és jól figyeljetek! Aki nem felel meg, az kiesik. Ez mindenkire vonatkozik. Nincs apelláta.
Miközben Mr. Lee mondta tovább az információkat, azalatt Jungkooknak volt ideje alaposan felmérni a vetélytársait és észre vette,hogy lát közöttük ismerőst is. Óvatosan kilépett a sorból és hátulról megközelítette Jimint.
-Szia Jimin! Te itt?
Jimnt majd szétvette a düh. Legszívesebben elrúgta volna Jungkookot a világvégére.
-Húzz vissza helyedre te agyhalott! Sérted a tekintélyemet. Jimin az ujjaival átfésülte ezüstre festett haját egyik oldalról, a másikra. Jungkook erre felhorkantott.
-Tekintély? Van neked olyanod, te deszka?
Jimin hátra fordult, majd megragadta a fülénél fogva Jungkookot.
-Kit nevezel te deszkának, te ágról szakadt, agyhalott baszógép?!
Mr.Lee felfigyelt a két fiatal közötti szócsatára.
-Mit száj karatéztok kis puhánypöcsűek?!
Jimin és Jungkook felriadt Mr.Lee figyelmeztető szavaira.
-Sajnáljuk! Mondták mind a ketten egyszerre majd szúrós tekintettel néztek egymásra.
-Ti ismeritek egymást? Kérdezte Mr. Lee
Mind a ketten egyszerre kibökték rá a választ,hogy "Igen" Jungkook véletlenül neki dőlt Jiminnek, mire ő ezt úgy fogta fel,hogy megint balhézni akar, erre a vállával vissza lökött neki egyet és az lett a vége,hogy verekedni kezdtek és Mr. Lee is kapott belőle.
-FIÚK! AZ IRODÁMBA DE TÜSTÉNT!
YOU ARE READING
Forgó szelek tánca
FanfictionJeon Jungkook 20 éves. Park Jimin 23. Ők ketten Korea csillagai a Nemzetközi Táncakadémián. Tehetségüket mindenki áhítattal figyeli és fiúk sorjában kapják a jobbnál jobb kritikákat, elismeréseket . Viszont senki se tudja,hogy a színfalak mögött v...