2.rész

11 2 0
                                    

Vannak helyzetek, amikor olyan emberekkel találkozunk akiket legszívesebben a földön kívülre, az univerzum legsötétebb zugába száműznénk. De vannak olyan emberek, akik ebben hasznot szimatolnak. Erre szokták mondani,hogy "A barátod az ellenséged". De vajon mi van akkor, ha azt az embert akit olyan jól ismerünk, de viszont utáljuk, kiderül róla,hogy ő még sem az ki mutatja magát?

Miután Jimin és Jungkook megkapták az alapos fejmosást Mr.Lee-től, szembesülniük kellett azzal,hogy a tetteiknek következményei vannak.  Mr.Leenek már egészen fiatal kora óta rendkívüli szépérzékkel és tánctehetséggel volt megáldva. Élete során mindig arra törekedett,hogy minél jobb és jobb legyen. Miután megalapította a Táncakadémiát és elkezdett tanítani, ő küldetésének érezte,hogy amit tanult azt beleégesse a következő generáció táncosaiba,hogy belőlük is kiváló és elismert művészek válhassanak. Mert mi értelme a kemény munkának, ha azt nincs eredménye? A tánc, az maga a művészet.

Az irodájában, az íróasztal mögött ülve, hallgatta a két kezdő, de tehetséges fiúk magyarázatát, a színpadon történtekről. Miközben hallgatta őket, képzeletben lebonyolította a műsor menetét. Elképzelte,hogy ez a két fiú mint páros milyen nagy sikereket érhetnének el együtt és akkor jött a látomás. Mr.Lee hirtelen felállt a műbőrüléses székéből és így szólt:

-Mivel a műsornak folytatódnia kell és már nincs sok időnk hátra a következőt gondoltam ki. Ti ketten vagytok a legjobbak akiket eddig valaha is láttam. Viszont, vállalnotok a felelősséget az elfogadhatatlan viselkedésetek után, amit a színpadon lebonyolítottatok.

A két fiú a székükben ülve, összenézett. Nem értették,hogy Mr.Lee fejében mi zajlik, de ott belül a gyomruk legalján érezték,hogy itt valami nagyon nagy szívatás készül. Jimin tüdejét megtöltve egy nagy levegővel, szusszantott egyet és bátorságát összeszedve, Mr.Leenek tűzte a kérdést. 

-Mr.Lee! Őhm..Uram! Kérem ha lehet legyen egyenes hozzánk és bökje ki,hogy mik a tervei velünk? Amit tettünk azt az én részemről a legeslegőszintébben sajnálom.

Jungkook ránézett Jiminre és ahogy hallgatta, látta arcán a komolyság tekintetét.  

-Jimin jól mondja. "Mondta helyeselve Jungkook." Mit akar mit tegyünk,hogy vállalva a felelősséget tisztára mossuk a szégyenfoltot amivel magát és az Akadémiát bepiszkoltuk?

Jimin megcsípte Jungkook karját és halkan oda súgta...

-Jól van most már elég lesz nem kell fényesre nyalni a tanár seggét.

Jungkook összeráncolta a szemöldökét, majd egy gúnyos mosollyal azt vágta vissza...

-Legalább megtanulod,hogy kell ha már ilyen gagyi szöveggel szúrtad ki a tanár szemét.

Jimin olyan vörös lett akár egy paradicsom. De hiába,a tanára előtt nem verhette péppé Jungkookot ezért, erőt kellett vennie magán és ökölbe szorította a kezét, majd a szék karfájára helyezte. 

Mr. Lee a két fiúra nézve, és azt gondolta. " Hm.. Igen ők lesznek azok, akikre most szükségem lesz. Bármennyire is utálják egymást, a tánc az ami kettejüket összeköti és ez lesz az alapja,  munkájuk megkezdéséhez."

-Ti fogjátok játszani a páros főszerepet!

-TESSÉK?!

-TESSÉK?!

A fiúk meglepődtek, majd elkezdtek tiltakozni.

Jimin X-be rakva két kezét tiltakozott.

-Tanár úr ez képtelenség! Nem vagyok hajlandó vele játszani ez teljesen abszurd. 10 percig se bírja,hogy ne a piához vagy ne egy lány puncijához nyúljon. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forgó szelek táncaWhere stories live. Discover now